Een tagje hoop ikquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:13 schreef Solotovski het volgende:
Krijgen de winnaars ook nog iets of wat
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Stemmen op FOK!dan weet je echt niet meer waar je mee bezig moet
Nee, want de beste user ben ik.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:14 schreef wollah het volgende:
Ik heb de meeste prijzen gewonnen. Hahahaha ik ben dus de baas van KLB![]()
Bedankt aan alle stemmers![]()
@:wielrennerdt
@:schwanzfahrer
quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een kutuser zijn in KLB = een topuser in de rest van FOK!
VD Gauw in de defence mode omdat hij zonder deze "titel" niks bereikt zou hebben afgelopen jaarquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, want de beste user ben ik.
Badum tssssquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
VD Gauw in de defence mode omdat hij zonder deze "titel" niks bereikt zou hebben afgelopen jaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, wat boeit het in hemelsnaam een volwassen persoon of hij/zij wint of verliest bij een verkiezing van totaal vreemde personen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Stemmen op FOK!dan weet je echt niet meer waar je mee bezig moet
de grote vraag is: krijgt hij vanavond nog een speciaal cadeautje van jou omdat hij gewonnen heeft? En zo ja, wat isdat cadeautje dan?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, wat boeit het in hemelsnaam een volwassen persoon of hij/zij wint of verliest bij een verkiezing van totaal vreemde personen.
Toch is de opzet leuk en het is en blijft een spelletje en spelletjes zijn sws leuk.
Nee natuurlijk niet, heb hem wel even uitgelachen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:26 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
de grote vraag is: krijgt hij vanavond nog een speciaal cadeautje van jou omdat hij gewonnen heeft? En zo ja, wat isdat cadeautje dan?
Haha boosquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:48 schreef SuperwormJim het volgende:
omg omg omg zo spannend he ik plas bijna in mn broek een prijs in het afvalbakje van een willekeurig forum op internet mn leven zou helemaal compleet zijn
Ik denk dat je beter nu naar de winkel kunt gaan en daar een goede fles whisky voor vogeltjesdans halenquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, heb hem wel even uitgelachen.
Ik gaf hem met kerst al een lekkere fles rode wijnquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter nu naar de winkel kunt gaan en daar een goede fles whisky voor vogeltjesdans haalt
Maar dat is geen whiskyquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik gaf hem met kerst al een lekkere fles rode wijnOh ja en mijn zus en zwager gaven hem gisteren ook rode wijn dus hij heeft nog veel te doen (zuipen)
Geef hem dan ook goeie whiskyquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij kreeg met zijn verjaardag een fles Dimple die moet zelfs nog open
Hij is dus nog homo ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriet, is een zachte lekkere whisky.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:14 schreef wollah het volgende:
Ik heb de meeste prijzen gewonnen. Hahahaha ik ben dus de baas van KLB![]()
Bedankt aan alle stemmers![]()
@:wielrennerdt
@:schwanzfahrer
De r verdwijnt uit je naam, zodat je wat realistischer over komt.quote:
Zo te zien nog mad om je ban.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De r verdwijnt uit je naam, zodat je wat realistischer over komt.
Neh.. iemand moet jou laten schuimbekkenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je mag ook vrijwillig wegblijven hoor. Mij om het even.
Oh.. okquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef Solotovski het volgende:
Jongens jongens toch
Laten we het even gezellig houden op de eerste dag van het jaar
Eerder iets als - voor schut staande domste linksgekkie die zo snel mogelijk moet verdwijnen -quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Pferdelul krijg een tag 'KLB - grootste linksgekkie' naast zijn username?
Je draagt het met trots en dat siert je.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:15 schreef wollah het volgende:
Mooi prijs voor mij![]()
Betekend dat ik nog meer toppa’s ga droppen
Nee dit ga je zeker niet doen want ik ga ze niet alleen sluiten, ik verwijder die teringtroep van je gewoon helemaalquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:15 schreef wollah het volgende:
Mooi prijs voor mij![]()
Betekend dat ik nog meer toppa’s ga droppen
Ik stem voor.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Eerder iets als - voor schut staande domste linksgekkie die zo snel mogelijk moet verdwijnen -
Als er een award was voor user die het meest met ziektes scheldt, had je die hands down gewonnenquote:
Er was dan ook geen grootste Juventus fan awardquote:
Valt toch wel meequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als er een award was voor user die het meest met ziektes scheldt, had je die hands down gewonnen
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
VD Gauw in de defence mode omdat hij zonder deze "titel" niks bereikt zou hebben afgelopen jaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@GGMM vragenquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:57 schreef Plompzakker het volgende:
Zouden de winnaars misschien ook dit jaar weer een tag kunnen krijgen? @:yvonne
Ik dacht aan alle winnaarsquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
Ja, kan wel.
PM me dan even precies welke users welke tag moeten krijgen.
En dan moet ik tijd hebben. Dus wordt dan ergens dit weekend.
Zou chill zijnquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
Ja, kan wel.
PM me dan even precies welke users welke tag moeten krijgen.
En dan moet ik tijd hebben. Dus wordt dan ergens dit weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |