Zo te zien nog mad om je ban.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De r verdwijnt uit je naam, zodat je wat realistischer over komt.
Neh.. iemand moet jou laten schuimbekkenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je mag ook vrijwillig wegblijven hoor. Mij om het even.
Oh.. okquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:02 schreef Solotovski het volgende:
Jongens jongens toch
Laten we het even gezellig houden op de eerste dag van het jaar
Eerder iets als - voor schut staande domste linksgekkie die zo snel mogelijk moet verdwijnen -quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Pferdelul krijg een tag 'KLB - grootste linksgekkie' naast zijn username?
Je draagt het met trots en dat siert je.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:15 schreef wollah het volgende:
Mooi prijs voor mij![]()
Betekend dat ik nog meer toppa’s ga droppen
Nee dit ga je zeker niet doen want ik ga ze niet alleen sluiten, ik verwijder die teringtroep van je gewoon helemaalquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:15 schreef wollah het volgende:
Mooi prijs voor mij![]()
Betekend dat ik nog meer toppa’s ga droppen
Ik stem voor.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Eerder iets als - voor schut staande domste linksgekkie die zo snel mogelijk moet verdwijnen -
Als er een award was voor user die het meest met ziektes scheldt, had je die hands down gewonnenquote:
Er was dan ook geen grootste Juventus fan awardquote:
Valt toch wel meequote:Op woensdag 1 januari 2020 21:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als er een award was voor user die het meest met ziektes scheldt, had je die hands down gewonnen
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
VD Gauw in de defence mode omdat hij zonder deze "titel" niks bereikt zou hebben afgelopen jaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@GGMM vragenquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:57 schreef Plompzakker het volgende:
Zouden de winnaars misschien ook dit jaar weer een tag kunnen krijgen? @:yvonne
Ik dacht aan alle winnaarsquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
Ja, kan wel.
PM me dan even precies welke users welke tag moeten krijgen.
En dan moet ik tijd hebben. Dus wordt dan ergens dit weekend.
Zou chill zijnquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
Ja, kan wel.
PM me dan even precies welke users welke tag moeten krijgen.
En dan moet ik tijd hebben. Dus wordt dan ergens dit weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |