Beste/grappigste user/TS die mod moet wordenquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Voor mij 'beste user/TS weer 2019' graag
quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:03 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Beste/grappigste user/TS die mod moet worden
Het woord 'weer' is natuurlijk wel belangrijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:03 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Beste/grappigste user/TS die mod moet worden
Solotovski is de beste modquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Plompzakker: beste en baggeriste mod
Als jij nou eens onder een bus loopt, dan neemt pz jouw titel wel overquote:
Solo en ik kunnen het ook wel samen doen. Met jou in een adviserende rol natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als jij nou eens onder een bus loopt, dan neemt pz jouw titel wel over
Het was dan ook maar een voorstel natuurlijk, geen doodsverwensingh of zoietsquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Solo en ik kunnen het ook wel samen doen. Met jou in een adviserende rol natuurlijk
K zou bijna denken dat je een kind was.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K zou bijna denken dat je een kind was.
Kan je die demente smoel van je houden, mislukte vijftigerquote:Op donderdag 2 januari 2020 13:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
U jelly?quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je die demente smoel van je houden, mislukte vijftiger
Ziedend!quote:
Gaat dit over qd?quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:49 schreef jigggy het volgende:
Weer 2 kansloze awards in de wacht gesleept
Dit zijn natuurlijk de stemmen van jaloerse users die hier niet bij horenquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:52 schreef Plompzakker het volgende:
Omdat hoge bomen vaak veel wind vangen is ook met 7 stemmen tot het meest vervelende kliekje verkozen: Het vogeltjesdans kliekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |