Ziedend!quote:
Gaat dit over qd?quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:49 schreef jigggy het volgende:
Weer 2 kansloze awards in de wacht gesleept
Dit zijn natuurlijk de stemmen van jaloerse users die hier niet bij horenquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:52 schreef Plompzakker het volgende:
Omdat hoge bomen vaak veel wind vangen is ook met 7 stemmen tot het meest vervelende kliekje verkozen: Het vogeltjesdans kliekje
Uiteraard. Jelly tot op het bot.quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk de stemmen van jaloerse users die hier niet bij horen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:27 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zie nu pas dat ik een Award heb gewonnen![]()
![]()
Maar ik lees ook altijd over de sticky topiques heen
Haagsie jij hebt ook een award!quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bespreek die onzin lekker in dat award topic.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:27 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zie nu pas dat ik een Award heb gewonnen![]()
![]()
Maar ik lees ook altijd over de sticky topiques heen
Baas Baas der Bazen bij mijquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
Ja, kan wel.
PM me dan even precies welke users welke tag moeten krijgen.
En dan moet ik tijd hebben. Dus wordt dan ergens dit weekend.
Wat je mooi vindtquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:09 schreef Quotidien het volgende:
Dank voor alle stemmen. Aantal mooie awards in de wacht gesleept.
Ze passen wel goed bij zijn verpeste karakter.quote:
Stemmen zijn terug te vinden in het stemtopicquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:24 schreef herverwijderd het volgende:
Wie stemt op Yvonne als beste discussievoerder
Okeequote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Stemmen zijn terug te vinden in het stemtopic
Ssst dadelijk krijg je een banquote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:24 schreef herverwijderd het volgende:
Wie stemt op Yvonne als beste discussievoerder
Serieuze vraag: krijg ik een tag?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Stemmen zijn terug te vinden in het stemtopic
Nee maar even... ik zie haar nooit discussieren, veel verder dan kusje kroel en vrede stichten gaat het niet toch? Ik bedoel niet dat ik gewonnnen zou moeten hebben, want ik ben totaal geen aanwinst en verdien niks, maar dit vind ik wel een beetje eeehhhh....quote:Op vrijdag 3 januari 2020 11:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ssst dadelijk krijg je een ban
Noem haar maar beter 'zijdienietgenoemdmagworden'.
Yvonne is op fok! wat de gemiddelde Gerda op Facebook is; smileys en kusjes, iets met inhoud komt er niet uit. En dat wordt dan als beste discussievoerder verkozen. Zo zie je maar dat zulke verkiezingen totaal niet serieus te nemen zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:45 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nee maar even... ik zie haar nooit discussieren, veel verder dan kusje kroel en vrede stichten gaat het niet toch? Ik bedoel niet dat ik gewonnnen zou moeten hebben, want ik ben totaal geen aanwinst en verdien niks, maar dit vind ik wel een beetje eeehhhh....
Nog steeds mad omdat je als grootste debiel bent gekozenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Yvonne is op fok! wat de gemiddelde Gerda op Facebook is; smileys en kusjes, iets met inhoud komt er niet uit. En dat wordt dan als beste discussievoerder verkozen. Zo zie je maar dat zulke verkiezingen totaal niet serieus te nemen zijn.
Jouw gezicht is ook niet serieus te nemenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Yvonne is op fok! wat de gemiddelde Gerda op Facebook is; smileys en kusjes, iets met inhoud komt er niet uit. En dat wordt dan als beste discussievoerder verkozen. Zo zie je maar dat zulke verkiezingen totaal niet serieus te nemen zijn.
Welke zou je gehad willen hebben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |