abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 december 2019 @ 12:50:47 #1
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190802901
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer? :)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2020 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door heywoodu op 03-01-2020 10:38:41 ]
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 december 2019 @ 12:53:00 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190802956
Inschrijven voor Amersfoort moet maar gaan gebeuren, maar toch heb ik weer even een vraag over de inschrijving van mijn vriendin (uit Brazilië). Twee dingen:

- Het zou leuk zijn als ze als Braziliaanse in de uitslag staat, zowel voor haar als wellicht voor de organisatie.

- Om als niet-Nederlander met niet-Nederlands adres in te schrijven móet je het Engelstalige formulier gebruiken en móet je je bib op de dag voor of van de wedstrijd ophalen. De dag vooraf is niet echt een optie, op de dag zelf zou eventueel kunnen, maar is dat een beetje simpel te vinden allemaal? Zelf ben ik het liefst gewoon helemaal klaar als ik daar aankom :P

Ideaal zou zijn dat ik haar gewoon in kan schrijven met haar Braziliaanse woonplaats, maar dat de bib naar mijn huis wordt gestuurd, maar dat kan volgens mij niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 december 2019 @ 13:00:49 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190803142
En definitief: Amersfoort gaat niet mijn tweede, maar derde halve marathon worden. Net ingeschreven voor Nunspeet op 4 april, nu al zenuwachtig.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190803341
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 12:53 schreef heywoodu het volgende:
Inschrijven voor Amersfoort moet maar gaan gebeuren, maar toch heb ik weer even een vraag over de inschrijving van mijn vriendin (uit Brazilië). Twee dingen:

- Het zou leuk zijn als ze als Braziliaanse in de uitslag staat, zowel voor haar als wellicht voor de organisatie.

- Om als niet-Nederlander met niet-Nederlands adres in te schrijven móet je het Engelstalige formulier gebruiken en móet je je bib op de dag voor of van de wedstrijd ophalen. De dag vooraf is niet echt een optie, op de dag zelf zou eventueel kunnen, maar is dat een beetje simpel te vinden allemaal? Zelf ben ik het liefst gewoon helemaal klaar als ik daar aankom :P

Ideaal zou zijn dat ik haar gewoon in kan schrijven met haar Braziliaanse woonplaats, maar dat de bib naar mijn huis wordt gestuurd, maar dat kan volgens mij niet.
Gewoon inschrijven via de NLse manier en later een mailtje naar de organisatie sturen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator dinsdag 31 december 2019 @ 13:17:15 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_190803570
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 12:53 schreef heywoodu het volgende:
Inschrijven voor Amersfoort moet maar gaan gebeuren, maar toch heb ik weer even een vraag over de inschrijving van mijn vriendin (uit Brazilië). Twee dingen:

- Het zou leuk zijn als ze als Braziliaanse in de uitslag staat, zowel voor haar als wellicht voor de organisatie.

- Om als niet-Nederlander met niet-Nederlands adres in te schrijven móet je het Engelstalige formulier gebruiken en móet je je bib op de dag voor of van de wedstrijd ophalen. De dag vooraf is niet echt een optie, op de dag zelf zou eventueel kunnen, maar is dat een beetje simpel te vinden allemaal? Zelf ben ik het liefst gewoon helemaal klaar als ik daar aankom :P

Ideaal zou zijn dat ik haar gewoon in kan schrijven met haar Braziliaanse woonplaats, maar dat de bib naar mijn huis wordt gestuurd, maar dat kan volgens mij niet.
Zeker goed te doen! Het is allemaal goed bewegwijzerd in Amersfoort en de vrijwilligers zijn vaak echt heel snel. Zeker als het al het NL'se wordt verstuurd, zal de rij echt niet lang zijn voor het ophalen.

Komt goed :) gewoon wat eerder gaan en genieten van de sfeer. Zal je vriendin ook wel leuk vinden!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 december 2019 @ 13:17:56 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190803587
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 13:17 schreef Guppy het volgende:

[..]

Zeker goed te doen! Het is allemaal goed bewegwijzerd in Amersfoort en de vrijwilligers zijn vaak echt heel snel. Zeker als het al het NL'se wordt verstuurd, zal de rij echt niet lang zijn voor het ophalen.

Komt goed :) gewoon wat eerder gaan en genieten van de sfeer. Zal je vriendin ook wel leuk vinden!
We hebben Amersfoort dit jaar gelopen, dus met de sfeer enzo zijn we inmiddels bekend :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 31 december 2019 @ 13:18:50 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_190803610
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 13:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]

We hebben Amersfoort dit jaar gelopen, dus met de sfeer enzo zijn we inmiddels bekend :D
Oh, maar dan heb je vast ook wel gezien dat het allemaal goed geregeld is daar :)

Ik had trouwens al een beetje een deja vu, was dit vorig jaar niet ook een ding?? :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 december 2019 @ 13:20:53 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190803678
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef Guppy het volgende:

[..]

Oh, maar dan heb je vast ook wel gezien dat het allemaal goed geregeld is daar :)

Ik had trouwens al een beetje een deja vu, was dit vorig jaar niet ook een ding?? :D
Klopt, toen heb ik haar geregistreerd op mijn adres, zodat de bibs hier naartoe werden gestuurd, maar ze wel met Nunspeet als woonplaats geregistreerd stond. Dat zal ik nu dan wel opnieuw doen, maar daarna zoals LT adviseerde even een mailtje sturen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 31 december 2019 @ 13:22:18 #9
155227 crew  Guppy
dus
pi_190803711
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 13:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Klopt, toen heb ik haar geregistreerd op mijn adres, zodat de bibs hier naartoe werden gestuurd, maar ze wel met Nunspeet als woonplaats geregistreerd stond. Dat zal ik nu dan wel opnieuw doen, maar daarna zoals LT adviseerde even een mailtje sturen.
Lief mailtje doet vaak wonderen :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_190804048
Zojuist nog even 16km eruit geperst :)

2019 challenge was oorspronkelijk 750km. Naderhand verhoogd naar 900km. Resultaat: 954km 8-)

Ik ben zeer tevreden!
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator dinsdag 31 december 2019 @ 13:49:40 #11
155227 crew  Guppy
dus
pi_190804512
Goed bezig Neo-Mullen! Mooi om te lezen hoeveel jaardoelen er dit jaar gehaald zijn trouwens O+

SPOILER: mijn 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de medailles!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_190809662
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 13:49 schreef Guppy het volgende:
Goed bezig Neo-Mullen! Mooi om te lezen hoeveel jaardoelen er dit jaar gehaald zijn trouwens O+

SPOILER: mijn 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de medailles!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'(
pi_190812662
Zo, vandaag nog 23 km gehobbeld op de Wisentwintertrail, de rest van het jaar rust ik uit!
Beste wensen en een goede start met de mooie doelen voor 2020 :W

[ Bericht 48% gewijzigd door diesnelle op 31-12-2019 18:35:49 ]
  dinsdag 31 december 2019 @ 23:19:02 #14
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_190819820
Ik schreef weer eens wat over hardlopen, indirect aan jullie :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190823865
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 23:19 schreef Quoi het volgende:
Ik schreef weer eens wat over hardlopen, indirect aan jullie :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een stoer besluit!
  Moderator woensdag 1 januari 2020 @ 09:45:44 #16
155227 crew  Guppy
dus
pi_190823875
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 23:19 schreef Quoi het volgende:
Ik schreef weer eens wat over hardlopen, indirect aan jullie :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je je nog zult verbazen, het is allemaal lang niet zo grijs als je denkt :)

Zet 'm op! ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_190824287
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 23:19 schreef Quoi het volgende:
Ik schreef weer eens wat over hardlopen, indirect aan jullie :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat hier eigenlijk staat is dat je gaat trailen?
Enfin, verstandig! Lee moet het dus volhouden tot in 2022.

@Swetsenegger: fail.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 januari 2020 @ 11:03:12 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_190824405
Nieuw jaar, nieuwe kansen Zwabbert! En voor jouw een kans om eindelijk sneller dan deze dikke oude man een marathon te lopen! Over fails gesproken.
pi_190825190
Ha, dat blijft voor altijd een fail. Ik ben al blij als ik 2020 überhaupt weet door te komen! :)
pi_190825710
Ik zit er stiekem toch weer over te denken om eind 2020 of begin 2021 toch maar weer eens door te trainen voor een HM. Die moet ik toch ook sneller dan jullie kunnen lopen :P

En vooral sneller dan mezelf.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 januari 2020 @ 13:31:03 #21
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190825876
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 januari 2020 @ 13:38:34 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 januari 2020 @ 13:42:09 #23
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190826031
quote:
6s.gif Op woensdag 1 januari 2020 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Probeer nog eens O-)
Faal

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 januari 2020 @ 13:42:15 #24
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190826033
Grapje he, baas _O_ *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 januari 2020 @ 13:46:10 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  woensdag 1 januari 2020 @ 18:20:31 #26
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_190829024
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2020 13:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Faal

[ afbeelding ]
Maar hij staat al wel in de OP?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!!! Go 49-ers !!!
pi_190829207
Beste wensen!

Challenge ingevuld 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
  Redactie Sport woensdag 1 januari 2020 @ 18:37:02 #28
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_190829221
Vroeger trainde ik altijd 's ochtends, lag ik van 5:30 - 7:30 in het zwembad zeg maar :P Dus ergens heb ik dat vast nog wel in mij. Maar het is zo anders. Ik vond school minder vermoeiend dan werk.

Zal er toch wel tussen 5:30-5:45 uit moeten, afhankelijk van of ik 8:00 of 8:30 moet beginnen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_190829323
Mijn eerste hardloop workout van het jaar zit er ook weer op. Wil gaan proberen vanaf dit jaar consequent 2x per week te gaan. Afgelopen jaar ben ik vaak begonnen, tijdje volgehouden en dan weer gestopt. Maar de plezier ging eraf omdat ik telkens opnieuw moest beginnen. Dus vanaf nu gewoon consequent blijven hardlopen :)
  Moderator woensdag 1 januari 2020 @ 19:08:19 #30
155227 crew  Guppy
dus
pi_190829755
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2020 18:37 schreef DeLuna het volgende:
Vroeger trainde ik altijd 's ochtends, lag ik van 5:30 - 7:30 in het zwembad zeg maar :P Dus ergens heb ik dat vast nog wel in mij. Maar het is zo anders. Ik vond school minder vermoeiend dan werk.

Zal er toch wel tussen 5:30-5:45 uit moeten, afhankelijk van of ik 8:00 of 8:30 moet beginnen.
Maar ik vind zwemmen 's morgens ook makkelijker dan hardlopen 's morgens. Ik weet niet waarom.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_190841106
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 12:53 schreef heywoodu het volgende:
Inschrijven voor Amersfoort moet maar gaan gebeuren, maar toch heb ik weer even een vraag over de inschrijving van mijn vriendin (uit Brazilië). Twee dingen:

- Het zou leuk zijn als ze als Braziliaanse in de uitslag staat, zowel voor haar als wellicht voor de organisatie.

- Om als niet-Nederlander met niet-Nederlands adres in te schrijven móet je het Engelstalige formulier gebruiken en móet je je bib op de dag voor of van de wedstrijd ophalen. De dag vooraf is niet echt een optie, op de dag zelf zou eventueel kunnen, maar is dat een beetje simpel te vinden allemaal? Zelf ben ik het liefst gewoon helemaal klaar als ik daar aankom :P

Ideaal zou zijn dat ik haar gewoon in kan schrijven met haar Braziliaanse woonplaats, maar dat de bib naar mijn huis wordt gestuurd, maar dat kan volgens mij niet.
Als je er niet uitkomt, wil ik mijn oud-trainer wel even vragen. Hij zit ook in de organisatie van de Marathon Amersfoort.
pi_190841129
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 13:17 schreef Guppy het volgende:

[..]

Zeker goed te doen! Het is allemaal goed bewegwijzerd in Amersfoort en de vrijwilligers zijn vaak echt heel snel. Zeker als het al het NL'se wordt verstuurd, zal de rij echt niet lang zijn voor het ophalen.

Komt goed :) gewoon wat eerder gaan en genieten van de sfeer. Zal je vriendin ook wel leuk vinden!
Mee eens. Het is makkelijk bereikbaar, zeker met de trein. In een kleine 10 minuten loop je naar het Eemplein, waar de start en finish zijn. En de route van de HM is dit jaar aangepast, dus je loopt een andere route dan vorig jaar.
pi_190841255
Beste wensen voor 2020 allemaal!

Mijn "goede voornemen" is om weer eens wat consequenter te gaan lopen.
De afgelopen maanden kwam daar niet zoveel van door een combinatie van factoren. Gelukkig geen blessureleed, zoals bij onder andere Guppy, Vork en Quoi (sterkte allemaal!). Wel een huis gekocht en verkocht, waar nog even een nieuwe vloer in moest voor de verkoop. En verder was de motivatie ver te zoeken na de LTM, waar ik al een deel moest fietsen.

Nu kan ik hopelijk nog twee maanden een beetje lopen, voor de sleuteloverdracht op 28 februari. Dan is het weer klussen en verhuizen geblazen. Dus voorlopig nog even geen grote plannen voor 2020.

Voor 2021 overigens wel, maar die grote plannen liggen op een heel ander vlak: ^)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 januari 2020 @ 14:38:59 #34
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190842770
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:04 schreef McTwente het volgende:

[..]

Als je er niet uitkomt, wil ik mijn oud-trainer wel even vragen. Hij zit ook in de organisatie van de Marathon Amersfoort.
Bedankt! Denk dat het wel goed komt, ik kreeg al een mailtje terug dat ze haar nationaliteit op Braziliaans gezet hebben. Woonplaats veranderen kon nog niet, want dan zou haar bib niet opgestuurd worden, dat kon ik via de mail nog even proberen als de bibs hier zijn :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 januari 2020 @ 14:41:38 #35
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190842786
De eerste procent van de challenge is ook al binnen: net rustig gelopen en ipv 6 kilometer voor 8 gegaan. Ging niet hard, maar dat hoeft ook niet, we liepen vrij ontspannen.

Zaterdag ga ik denk ik de vijf kilometer lopen tijdens de Nieuwjaarsloop in Hulshorst of all places. M'n vriendin gaat in elk geval voor de tien en wil proberen een medaille* op Nederlandse bodem te pakken - haar streeftijd is rond de 41-42 minuten, wat vorig jaar goed zou zijn voor een medaille...de winnares liep iets boven de 50 minuten (er deden er wel maar vijf mee, misschien dit jaar bij de tweede editie wat meer :+ ).

*als er medailles zijn natuurlijk, een fysieke medaille is bijzaak
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 januari 2020 @ 18:53:02 #36
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_190846091
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 13:19 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zit er stiekem toch weer over te denken om eind 2020 of begin 2021 toch maar weer eens door te trainen voor een HM. Die moet ik toch ook sneller dan jullie kunnen lopen :P

En vooral sneller dan mezelf.
Wedstrijdje doen?

Ik ga morgen en zondag in Berlijn hardlopen. Km of 12 in totaal in complete sukkeldraf.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Moderator donderdag 2 januari 2020 @ 20:49:02 #37
155227 crew  Guppy
dus
pi_190847603
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 18:53 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Wedstrijdje doen?

Ik ga morgen en zondag in Berlijn hardlopen. Km of 12 in totaal in complete sukkeldraf.
Berlijn O+ I has a jealous
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_190847860
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 14:41 schreef heywoodu het volgende:
De eerste procent van de challenge is ook al binnen: net rustig gelopen en ipv 6 kilometer voor 8 gegaan. Ging niet hard, maar dat hoeft ook niet, we liepen vrij ontspannen.

Zaterdag ga ik denk ik de vijf kilometer lopen tijdens de Nieuwjaarsloop in Hulshorst of all places. M'n vriendin gaat in elk geval voor de tien en wil proberen een medaille* op Nederlandse bodem te pakken - haar streeftijd is rond de 41-42 minuten, wat vorig jaar goed zou zijn voor een medaille...de winnares liep iets boven de 50 minuten (er deden er wel maar vijf mee, misschien dit jaar bij de tweede editie wat meer :+ ).

*als er medailles zijn natuurlijk, een fysieke medaille is bijzaak
Zet die 2020 challenge eens in de OP verdorie.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 januari 2020 @ 21:20:15 #39
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190848096
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Zet die 2020 challenge eens in de OP verdorie.
Ja joh, @SQ of @LPFAN
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 januari 2020 @ 21:20:39 #40
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190848102
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja joh, @:SQ of @:LPFAN
Ik ben geen mod meer.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 2 januari 2020 @ 21:22:05 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_190848130
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja joh, @:SQ of @:LPFAN
Zeg maar wat ik er in moet zetten. Al kun je dat natuurlijk zelf ook :+
disclaimer
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 januari 2020 @ 21:24:26 #42
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190848164
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik ben geen mod meer.
Ik mis wel eens iets :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 januari 2020 @ 21:24:44 #43
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190848174
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik mis wel eens iets :@
Haha ;p het is ook nog niet zo heel lang ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 januari 2020 @ 21:24:57 #44
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190848178
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:22 schreef SQ het volgende:

[..]

Zeg maar wat ik er in moet zetten. Al kun je dat natuurlijk zelf ook :+
Nou ja, ben niet zo'n fan van ongevraagd gastmodden, hoewel het hier maar een klein dingetje is natuurlijk. Dan zie ik jouw post wel als goedkeuring en doe ik het zelf wel :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 januari 2020 @ 21:25:43 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_190848190
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, ben niet zo'n fan van ongevraagd gastmodden, hoewel het hier maar een klein dingetje is natuurlijk. Dan zie ik jouw post wel als goedkeuring en doe ik het zelf wel :P
Ja hoor, dit zie ik niet als gastmodden, en daarnaast ben je óók nog eens de ts ;)
disclaimer
  Forum Admin donderdag 2 januari 2020 @ 21:26:07 #46
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_190848192
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, ben niet zo'n fan van ongevraagd gastmodden, hoewel het hier maar een klein dingetje is natuurlijk. Dan zie ik jouw post wel als goedkeuring en doe ik het zelf wel :P
Ho, done
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 januari 2020 @ 21:27:12 #47
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190848213
Zou moeten kloppen nu, hoewel het plaatje nog wat vervormd is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190848912
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 18:53 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Wedstrijdje doen?

Ik ga morgen en zondag in Berlijn hardlopen. Km of 12 in totaal in complete sukkeldraf.
Wie het eerst of wie het snelst een HM loopt? Schematechnisch zou waarschijnlijk Schoorl begin 2021 wel goed uitkomen, dus dat duurt nog even.

Het is vooral dat ik nu toch al vaak redelijk wat kilometers maak, en dat lange duurlopen fluitend op 5:30min/km gaan. Regelmatig ook wat harder, maar ook wat minder fluitend. Afgelopen dinsdag ging een wisselduurloop van in totaal ruim 14km gemiddeld in 5:15min/km. Dan lijkt het me wel haalbaar om mijn PR van 2:09 te verbeteren :P

Maar eerst de 10 en de 5!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 januari 2020 @ 22:39:02 #49
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190849532
Mezelf ook even in de OP gezet bij 'wie loopt waar en wanneer'. Staat ook nog wat van december in, dat kan weg?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 januari 2020 @ 00:36:01 #50
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_190851124
Mogen deze in WLWW?

1 16 februari 2020 [url=https://www.dehardloper.nl/md-halve/]Midden-Delfland Halve (Maasland)[/url] RobertoCarlos- Halve Marathon

1 5 april 2020 [url=https://www.nnmarathonrotterdam.nl/]Marathon Rotterdam (Rotjeknor)[/url] RobertoCarlos- Marathon
!!! Go 49-ers !!!
  vrijdag 3 januari 2020 @ 00:36:23 #51
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_190851129
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Mezelf ook even in de OP gezet bij 'wie loopt waar en wanneer'. Staat ook nog wat van december in, dat kan weg?
Update de hele handel maar gewoon :)
!!! Go 49-ers !!!
pi_190851308
Geblesseerden, ik hoop dat 2020 een beter jaar wordt. Hel snel beter worden!
Quoi, ik heb geen idee wie Stefan Stasse en Tim Knol zijn (ik dacht een zanger, maar dat is geen fitboy). Ik heb ook ooit de Vierdaagse gelopen, en heb nauwelijks grijs haar. Gewoon doen!

Mijn 2019 begon juist slecht, want 5 minuten voor het Nieuwjaarsloopje scheurde ik van alles in mijn enkel. Daarna weer snel opgebouwd en heb uiteindelijk 6 marathons gelopen.
Juni was een topmaand met een geweldig mooie, zware en epische marathon op Spitsbergen, twee weken later een hete marathon in Amersfoort, en nog 3 halve marathons, drie 10k en een 12k.
Na 2 jaar liep ik weer eens een marathon onder 4 uur. En dat nog wel in New York. O+ Daar liep ik mijn beste marathon. En dat voelde niet als een marathon, het was een enorme dopamine-overdosis van 42k lang. In Spijkenisse liep ik wéér de marathon onder 4 uur.
Na 2,5 jaar ook weer eens mijn PR op de halve verbeterd, twee keer zelfs.

Ik kan dus wel zeggen dat ik 2019 heel goed heb afgesloten. En met een totaal van 2019 kilometer. ;)
Daarvoor ging speciaal dinsdag om 5:15h mijn wekker af. Het was heerlijk om in de vroegte te lopen. Maar niet gezond voor mij. De volgende dag was ik kapot, ook omdat ik sowieso vaak maar 5 uur of minder slaap.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Staat ook nog wat van december in, dat kan weg?
Wat denk je zelf? :P
pi_190853027
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:03 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Wie het eerst of wie het snelst een HM loopt? Schematechnisch zou waarschijnlijk Schoorl begin 2021 wel goed uitkomen, dus dat duurt nog even.

Het is vooral dat ik nu toch al vaak redelijk wat kilometers maak, en dat lange duurlopen fluitend op 5:30min/km gaan. Regelmatig ook wat harder, maar ook wat minder fluitend. Afgelopen dinsdag ging een wisselduurloop van in totaal ruim 14km gemiddeld in 5:15min/km. Dan lijkt het me wel haalbaar om mijn PR van 2:09 te verbeteren :P

Maar eerst de 10 en de 5!
Zou je denken? :D
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 januari 2020 @ 11:05:50 #54
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_190853956
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:03 schreef hatsaflats het volgende:
Dan lijkt het me wel haalbaar om mijn PR van 2:09 te verbeteren :P
Zelfs mijn pr op de HM is scherper :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 januari 2020 @ 11:07:14 #55
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190853974
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zelfs mijn pr op de HM is scherper :D
En die van mij *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190857220
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 11:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zelfs mijn pr op de HM is scherper :D
Daar ben ik me al sinds 2013 van bewust ;)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 januari 2020 @ 14:30:09 #57
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_190857305
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:23 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Daar ben ik me al sinds 2013 van bewust ;)
Lol
  vrijdag 3 januari 2020 @ 15:23:48 #58
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190858122
Dat was een mooi jaar in dit topic O+
F means you're fucked
pi_190859348
Voor mij was het een prima hardloopjaar! Plezier teruggevonden, veel kilometers gemaakt, leuke wedstrijden en soms een podium. Helaas geen PR en ook geen marathon, die staakte ik halverwege. Dus 2018 was poepshit, 2019 was buildup, 2020 wordt top!

Gisteren alweer de eerste echte training gedaan, 4x800m in 3000m tempo (+- 3.48/km). Dat voelde lekker!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 3 januari 2020 @ 17:07:55 #60
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190859562
Nah...afgelopen jaar was eerst top, maar vanaf juni ging het keihard achteruit tot een echt dieptepunt.

Ik bedoelde dat 2013 hier in dit topic een tof jaar was ^O^
F means you're fucked
pi_190859894
2013 en 2014 waren de topjaren van deze topicreeks!

En Hats, jij hebt het in je om op de halve richting 1:40 te gaan. Bij je volgende poging zal je al onder de 1:50 duiken en dan hoor je die @Swetsenegger niet meer.

@wyccie: je verbaast me steeds meer. 5 uur of minder slaap. Ik heb ook periodes, zeker in de zomer, dat ik geen 5 uur haal, maar ik ga daar alleen maar nog slechter van lopen :(
pi_190859946
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 17:07 schreef YUR het volgende:
Nah...afgelopen jaar was eerst top, maar vanaf juni ging het keihard achteruit tot een echt dieptepunt.

Ik bedoelde dat 2013 hier in dit topic een tof jaar was ^O^
Ah haha! Volgens mij mijn eerste echte hardloopjaar, 2013!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_190860272
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 17:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ah haha! Volgens mij mijn eerste echte hardloopjaar, 2013!
Ik ben toen ook begonnen ja :)
Weet van het topic nog wel dat het toen één groot juichfestijn was. Iedereen liep mijlpalen: 5, 10 kilometer. 21 kilometer was voor bijna iedereen nog te ver :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 januari 2020 @ 17:50:51 #64
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_190860295
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 17:49 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik ben toen ook begonnen ja :)
Weet van het topic nog wel dat het toen één groot juichfestijn was. Iedereen liep mijlpalen: 5, 10 kilometer. 21 kilometer was voor bijna iedereen nog te ver :)
En ik kan nu al die mijlpalen opnieuw halen.
pi_190860459
In 2013 begon ik met hardlopen, dus jullie beweren nu dat sinds ik hier ben het alleen maar slechter is geworden met het topic? Fijn :{
Enfin, 2019 was leuk, eerste 100 km gelopen en eerste 100 miler gelopen.
Totaal 10x verder dan de marathon afstand, en nog 2x een marathon gelopen. Voor het eerst en laatst aan de ZevenHeuvelenloop meegedaan.
In 2019 liep ik in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Italië, Spanje en Portugal.
Het meest verregende loopje (met Maraca) kostte me bijna een telefoon. Een keer liep ik in de sneeuw. Een keer deed ik een funrun.
11 x verdiende ik een medaille, waarvan 3 van hout.
Het was een mooi jaar :s)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_190860474
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 18:00 schreef Guard het volgende:
In 2013 begon ik met hardlopen, dus jullie beweren nu dat sinds ik hier ben het alleen maar slechter is geworden met het topic? Fijn :{
Enfin, 2019 was leuk, eerste 100 km gelopen en eerste 100 miler gelopen.
Totaal 10x verder dan de marathon afstand, en nog 2x een marathon gelopen. Voor het eerst en laatst aan de ZevenHeuvelenloop meegedaan.
In 2019 liep ik in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Italië, Spanje en Portugal.
Het meest verregende loopje (met Maraca) kostte me bijna een telefoon. Een keer liep ik in de sneeuw. Een keer deed ik een funrun.
11 x verdiende ik een medaille, waarvan 3 van hout.
Het was een mooi jaar :s)
Hoeveel km heb jij eigenlijk dit jaar gelopen? En hoeveel in wedstrijden?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_190860584
https://bmw12.nl/oc2019/#/view/ID276671

Ik vind nog een mooi fotootje van het modderploegen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_190860660
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 18:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hoeveel km heb jij eigenlijk dit jaar gelopen? En hoeveel in wedstrijden?
2775 km in totaal volgens Strava, geen idee hoeveel in wedstrijden, dat houd ik niet bij.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 18:21:16 #69
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_190860768
Voor mij was 2019 ook een prachtig hardloopjaar. 1.458 km gelopen, wat 458km is dan in 2018! Met als absolute hoogtepunt mijn eerste marathon (Rotterdam) O+ Daarnaast nog zo’n 19 andere loopjes gedaan waarvan 5 in het buitenland: Antwerpen, New York, Düsseldorf, Parijs en Brussel. En al mijn PR's uit 2018 scherper gezet :D

Benieuwd wat 2020 gaat brengen *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 18:00 schreef Guard het volgende:
Het meest verregende loopje (met Maraca) kostte me bijna een telefoon.
Voor alle duidelijkheid: door de regen! Heb niet z’n telefoon gejat :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 3 januari 2020 @ 18:42:47 #70
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190861120
De beginjaren van dit topic, met allemaal mensen die oprecht met elkaar meeleefden bij iedere al-dan-niet geslaagde Evy-les. Waar trots alle nieuwe hardloopschoenen en hardloopkleding werden geshowd. Waar we verbaasd waren hoe ver 10 kilometer en een halve marathon eigenlijk wel niet is.

Mijmeren O+
F means you're fucked
pi_190861495
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 18:09 schreef La_Tramposa het volgende:
https://bmw12.nl/oc2019/#/view/ID276671

Ik vind nog een mooi fotootje van het modderploegen..
Tof!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_190861618
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 18:42 schreef YUR het volgende:
De beginjaren van dit topic, met allemaal mensen die oprecht met elkaar meeleefden bij iedere al-dan-niet geslaagde Evy-les. Waar trots alle nieuwe hardloopschoenen en hardloopkleding werden geshowd. Waar we verbaasd waren hoe ver 10 kilometer en een halve marathon eigenlijk wel niet is.

Mijmeren O+
Eigenlijk moet het topic overdragen worden aan een nieuwe generatie start-to-runners, dan kan er weer opnieuw gejompeld worden voor een voltooide "fier op u" training.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_190861624
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 18:09 schreef La_Tramposa het volgende:
https://bmw12.nl/oc2019/#/view/ID276671

Ik vind nog een mooi fotootje van het modderploegen..
Bah, je schoenen zijn helemaal vies geworden...! ;)
  vrijdag 3 januari 2020 @ 19:28:44 #74
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190861829
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:13 schreef Guard het volgende:

[..]

Eigenlijk moet het topic overdragen worden aan een nieuwe generatie start-to-runners, dan kan er weer opnieuw gejompeld worden voor een voltooide "fier op u" training.
Er loopt al een dergelijk topic...en dat is eigenlijk wel jammer, maar ik begrijp het wel
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 januari 2020 @ 19:32:07 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_190861902
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:13 schreef Guard het volgende:

[..]

Eigenlijk moet het topic overdragen worden aan een nieuwe generatie start-to-runners, dan kan er weer opnieuw gejompeld worden voor een voltooide "fier op u" training.
LIF / [Hardlopen 0-10km]#10 In de juiste hartzone
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 19:49:04 #76
155227 crew  Guppy
dus
pi_190862200
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 18:42 schreef YUR het volgende:
De beginjaren van dit topic, met allemaal mensen die oprecht met elkaar meeleefden bij iedere al-dan-niet geslaagde Evy-les. Waar trots alle nieuwe hardloopschoenen en hardloopkleding werden geshowd. Waar we verbaasd waren hoe ver 10 kilometer en een halve marathon eigenlijk wel niet is.

Mijmeren O+
Dat kan natuurlijk nog steeds :) maar het werkt wel twee kanten op, en daarom probeer ik, als ik tijd heb, wel nog ook op anderen te reageren!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 3 januari 2020 @ 19:51:02 #77
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190862242
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:49 schreef Guppy het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk nog steeds :) maar het werkt wel twee kanten op, en daarom probeer ik, als ik tijd heb, wel nog ook op anderen te reageren!
Daar heb je helemaal gelijk in ^O^
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 19:52:29 #78
155227 crew  Guppy
dus
pi_190862271
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:51 schreef YUR het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in ^O^
Maar, nu we het er toch over hebben, ben jij nu alweer helemaal aan het lopen dan? En heb je doelen voor 2020? :D #verdernietnieuwsgierighoor
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 januari 2020 @ 19:54:02 #79
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_190862298
Mijn doelen, net als de afgelopen jaren, afvallen en weer regelmatig lopen. Al is het maar 2 keer per week 5km.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 19:57:40 #80
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190862362
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:52 schreef Guppy het volgende:

[..]

Maar, nu we het er toch over hebben, ben jij nu alweer helemaal aan het lopen dan? En heb je doelen voor 2020? :D #verdernietnieuwsgierighoor
Ik ben nog niet weer helemaal aan het lopen, want er zit ff van alles tegen. Maar doelen voor 2020 zijn er zeker!
Eerst "samen" met GotC de Sallandtrail en de KvS lopen (samen als in: samen aan de start staan). Vervolgens neig ik er toch weer naar om ergens in de tweede helft van het jaar een mooie lange trail te gaan lopen. Maar daarvoor mag nog wel wat gebeuren :')
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 19:57:52 #81
155227 crew  Guppy
dus
pi_190862370
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn doelen, net als de afgelopen jaren, afvallen en weer regelmatig lopen. Al is het maar 2 keer per week 5km.
Ook mooie doelen :) Hoeveel wil je eraf?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_190862372
Crosspost uit het 0-10km topic

Vandaag de knoop doorgehakt en schoenen geshopt bij Runnersworld. Heel goed geholpen en bij het 3e paar schoenen was het raak. Ik ben van origine een wielrenner maar kom steevast de winter slecht door omdat de motivatie aardig weg is na 13.000 km. Vandaar de keuze om (erbij) te gaan hardlopen. Ik ga zondag of maandag beginnen met Evy. Ben erg benieuwd. Als ik het leuk vind staat het eerste doel ook al op een 5km singelloop in mei met mijn zus
  vrijdag 3 januari 2020 @ 19:58:04 #83
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190862376
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn doelen, net als de afgelopen jaren, afvallen en weer regelmatig lopen. Al is het maar 2 keer per week 5km.
Met 2 keer per week bouw je eigenlijk net nix op....3 keer is beter ;)
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 19:59:08 #84
155227 crew  Guppy
dus
pi_190862399
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:57 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ben nog niet weer helemaal aan het lopen, want er zit ff van alles tegen. Maar doelen voor 2020 zijn er zeker!
Eerst "samen" met GotC de Sallandtrail en de KvS lopen (samen als in: samen aan de start staan). Vervolgens neig ik er toch weer naar om ergens in de tweede helft van het jaar een mooie lange trail te gaan lopen. Maar daarvoor mag nog wel wat gebeuren :')
Samen lopen O+ leuk vooruitzicht! En zo tof dat GotC weer loopt!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 3 januari 2020 @ 20:01:26 #85
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190862452
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:59 schreef Guppy het volgende:

[..]

Samen lopen O+ leuk vooruitzicht! En zo tof dat GotC weer loopt!
Ik geloof niet dat we ook echt echt samen gaan lopen, dat vindt ze niet zo heel leuk :D
Maar we leven er wel samen naartoe en we kunnen ook samen nagenieten. En ik kan haar binnenhalen bij de finish O+
F means you're fucked
  vrijdag 3 januari 2020 @ 20:02:16 #86
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190862465
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:57 schreef Najieto het volgende:
Crosspost uit het 0-10km topic

Vandaag de knoop doorgehakt en schoenen geshopt bij Runnersworld. Heel goed geholpen en bij het 3e paar schoenen was het raak. Ik ben van origine een wielrenner maar kom steevast de winter slecht door omdat de motivatie aardig weg is na 13.000 km. Vandaar de keuze om (erbij) te gaan hardlopen. Ik ga zondag of maandag beginnen met Evy. Ben erg benieuwd. Als ik het leuk vind staat het eerste doel ook al op een 5km singelloop in mei met mijn zus
Cool! Goede keuze om het rustig op te bouwen, ook al heb je vast al een flinke conditie :Y
En leuk om zo'n eerste doel samen te kunnen doen!
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 20:05:31 #87
155227 crew  Guppy
dus
pi_190862527
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat we ook echt echt samen gaan lopen, dat vindt ze niet zo heel leuk :D
Maar we leven er wel samen naartoe en we kunnen ook samen nagenieten. En ik kan haar binnenhalen bij de finish O+
Samen erheen gaan, samen starten en elkaar opwachten bij de finish is óók samen! O+ Ik vind samen lopen ook niet leuk, want ik kan niet zo hard als Mr. Guppy. Maar ik ga dan wel mee op m'n skeelers, dan lukt het wel. Of samen fietsen, dat is ook leuk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:57 schreef Najieto het volgende:
Crosspost uit het 0-10km topic

Vandaag de knoop doorgehakt en schoenen geshopt bij Runnersworld. Heel goed geholpen en bij het 3e paar schoenen was het raak. Ik ben van origine een wielrenner maar kom steevast de winter slecht door omdat de motivatie aardig weg is na 13.000 km. Vandaar de keuze om (erbij) te gaan hardlopen. Ik ga zondag of maandag beginnen met Evy. Ben erg benieuwd. Als ik het leuk vind staat het eerste doel ook al op een 5km singelloop in mei met mijn zus
Oh joh! We hebben het er net over :D we gaan je volle bak aanmoedigen *O* Ben benieuwd hoe het je gaat vinden! Ik was op sterven na door na de eerste Evy-les. Dat verwacht ik bij jou niet, want jij hebt wel conditie ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_190862576
quote:
Alsof ik nog ergens kom op Fok buiten deze topicreeks :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 20:08:25 #89
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190862580
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:07 schreef Guard het volgende:

[..]

Alsof ik nog ergens kom op Fok buiten deze topicreeks :')
Jij komt sowieso nooit ergens :D
F means you're fucked
pi_190862705
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat we ook echt echt samen gaan lopen, dat vindt ze niet zo heel leuk :D
Maar we leven er wel samen naartoe en we kunnen ook samen nagenieten. En ik kan haar binnenhalen bij de finish O+
En ik kan jullie ondersteunen, althans op de KvS *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 januari 2020 @ 20:21:42 #91
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190862859
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:57 schreef Najieto het volgende:
Crosspost uit het 0-10km topic

Vandaag de knoop doorgehakt en schoenen geshopt bij Runnersworld. Heel goed geholpen en bij het 3e paar schoenen was het raak. Ik ben van origine een wielrenner maar kom steevast de winter slecht door omdat de motivatie aardig weg is na 13.000 km. Vandaar de keuze om (erbij) te gaan hardlopen. Ik ga zondag of maandag beginnen met Evy. Ben erg benieuwd. Als ik het leuk vind staat het eerste doel ook al op een 5km singelloop in mei met mijn zus
*O*

Vandaag met/voor mijn vriendin schoenen geshopt. Bij Runnersworld. Heel goed geholpen én bij het derde paar was het raak. Ze is van origine een wielrenster (nou ja, mountainbikester). Ben jij toevallig mijn vriendin?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 januari 2020 @ 20:22:19 #92
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190862871
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:14 schreef Guard het volgende:

[..]

En ik kan jullie ondersteunen, althans op de KvS *O*
*O*
F means you're fucked
pi_190862892
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 18:42 schreef YUR het volgende:
De beginjaren van dit topic, met allemaal mensen die oprecht met elkaar meeleefden bij iedere al-dan-niet geslaagde Evy-les. Waar trots alle nieuwe hardloopschoenen en hardloopkleding werden geshowd. Waar we verbaasd waren hoe ver 10 kilometer en een halve marathon eigenlijk wel niet is.

Mijmeren O+
Mensen hebben het altijd over het "nu" waarin we zouden moeten leven. Maar dat gaat automatisch en is ook continu van voorbijgaande aard. Het nu krijgt wat mij betreft extra waarde als je dat ook geregeld besteed aan voorpret en zeker ook napret. Geschiedenis schrijven doe je in het nu, maar is zinloos als je, ongevoelig/onverschillig voor nostalgie, niet kunt mijmeren over wat geweest is.

Weet je nog YUR, die Kijkduinmeet van 1 juni 2014? Ik bekeek net de foto's nog.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 januari 2020 @ 20:24:02 #94
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190862909
@Swetsenegger

Het PR-ding in de OP werkt niet meer ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 januari 2020 @ 20:26:48 #95
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190862967
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:23 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Mensen hebben het altijd over het "nu" waarin we zouden moeten leven. Maar dat gaat automatisch en is ook continu van voorbijgaande aard. Het nu krijgt wat mij betreft extra waarde als je dat ook geregeld besteed aan voorpret en zeker ook napret. Geschiedenis schrijven doe je in het nu, maar is zinloos als je, ongevoelig/onverschillig voor nostalgie, niet kunt mijmeren over wat geweest is.

Weet je nog YUR, die Kijkduinmeet van 1 juni 2014? Ik bekeek net de foto's nog.
Ik dacht laatst ook nog aan die meet...dat was leuk!

Al was ik gisteren weer even op Kijkduin....en dat is nu ff geen leuke locatie meer voor een meet -O-
F means you're fucked
pi_190862994
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:02 schreef YUR het volgende:

[..]

Cool! Goede keuze om het rustig op te bouwen, ook al heb je vast al een flinke conditie :Y
En leuk om zo'n eerste doel samen te kunnen doen!
Conditioneel zal het denk ik geen probleem worden, ik heb een vriend die fysiotherapeut is en hij rade me met klem aan serieus goed en langzaam op te bouwen. De spiergroepen die belast gaan worden zijn heel anders dan met fietsen. Ik volg zijn raad dus ook trouw op. Start met het schema ''Je eerste 5 km''

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]

*O*

Vandaag met/voor mijn vriendin schoenen geshopt. Bij Runnersworld. Heel goed geholpen én bij het derde paar was het raak. Ze is van origine een wielrenster (nou ja, mountainbikester). Ben jij toevallig mijn vriendin?
Nee, ik ben een man :P. Al doe ik ook aan mountainbiken :+

Bedankt voor de aanmoediging. Ik ga jullie op de hoogte houden ^O^
  vrijdag 3 januari 2020 @ 20:35:15 #97
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_190863156
Welkom Najieto! En slim om het rustig op te bouwen. Meestal zie je bij mensen die een goede conditie hebben dat ze te snel van start gaan :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_190863185
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190863205
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:26 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik dacht laatst ook nog aan die meet...dat was leuk!

Al was ik gisteren weer even op Kijkduin....en dat is nu ff geen leuke locatie meer voor een meet -O-
Ja wel joh. Parkeren op die parkeerplaats in de duinen. Of bij de puinduinen en dan richting Ter Heijde of Ockenburgh/Madestein in.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 20:38:25 #100
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190863228
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:37 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ja wel joh. Parkeren op die parkeerplaats in de duinen. Of bij de puinduinen en dan richting Ter Heijde of Ockenburgh/Madestein in.
Om te lopen is het inderdaad nog wel prima...maar voor de naborrel zijn er weinig opties meer over. Alleen die tent bij de Puinduinen nog
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 januari 2020 @ 20:44:41 #101
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190863357
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:36 schreef Zwabberhark het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima post om voor te juichen *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190863633
2019 begon compleet gedemotiveerd. Eerste loopje ging wel aardig, tweede loopje was op het circuit Spa Francorchamps en dat ging verbazing wekkend lekker op een relaxed temp. En dat bleef zo wel het hele jaar doorgaan. Een aantal loopjes van de Bucket list af kunnen halen.

De avond voor een trail nog gezellig met yur en guard koffie gedronken in België. Samen met frsh in de bloed hitte de Viking steamtrail gelopen. Samen met Mc Twente meegedaan aan het hardlopendbuffet genaamd de landgoed Twente marathon. Hij ook nog eens voor erg gezellige Pacers gezorgd.

De Ekiden was ook weer gezellig, weer nieuwe mensen leren kennen. Op de ekiden een 10 km PR gelopen.

Eind van het jaar weer eens spijkenisse gelopen op standje kijken hoe hard het eigenlijk kan. De rest eigenlijk op standje relaxed.

Uiteindelijk 12 keer minimaal de marathonafstand gelopen in 2019.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 20:58:13 #103
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_190863690
2019,voor mij een beetje een grijs jaar wat hardlopen betreft, geen echte hoogtepunten en geen echte dieptepunten, maar ik heb dan ook geen echte uitdagingen opgezocht in 2019.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_190863965
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
2019,voor mij een beetje een grijs jaar wat hardlopen betreft, geen echte hoogtepunten en geen echte dieptepunten, maar ik heb dan ook geen echte uitdagingen opgezocht in 2019.
Als je er maar lol in hebt gehad.
pi_190864267
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Om te lopen is het inderdaad nog wel prima...maar voor de naborrel zijn er weinig opties meer over. Alleen die tent bij de Puinduinen nog
Was er niet ook een vaste strandtent bij Kijkduin?
  vrijdag 3 januari 2020 @ 21:28:02 #106
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190864322
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 21:25 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Was er niet ook een vaste strandtent bij Kijkduin?
Dat weet ik eigenlijk niet zeker :@ Zal er de volgende keer eens op letten!
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 januari 2020 @ 22:01:50 #107
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190864957
Ondertussen heb ik niet bepaald zin in morgen, maar ja, zenuwen want weten dat het pijn gaat doen. Met onder de 26 minuten zou ik reteblij zijn, vorig jaar (volgens Polar) twee keer onder de 25 gelopen maar die 'vorm' heb ik echt nog niet. Wel mijn eerste officiële 5km ooit dus sowieso een officieel PR :+

Vriendin gaat voor onder de 45 minuten op de 10km, kijken wie dichter bij het doel komt of er verder onderdoor gaat.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 januari 2020 @ 22:03:05 #108
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190864971
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:01 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen heb ik niet bepaald zin in morgen, maar ja, zenuwen want weten dat het pijn gaat doen. Met onder de 26 minuten zou ik reteblij zijn, vorig jaar (volgens Polar) twee keer onder de 25 gelopen maar die 'vorm' heb ik echt nog niet. Wel mijn eerste officiële 5km ooit dus sowieso een officieel PR :+

Vriendin gaat voor onder de 45 minuten op de 10km, kijken wie dichter bij het doel komt of er verder onderdoor gaat.
Als je maar lol hebt *O*
F means you're fucked
pi_190864975
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Om te lopen is het inderdaad nog wel prima...maar voor de naborrel zijn er weinig opties meer over. Alleen die tent bij de Puinduinen nog
Brasserie Ock ook nog.. en Kijkduin wordt hopelijk in de zomer weer mooi!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_190864987
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:01 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen heb ik niet bepaald zin in morgen, maar ja, zenuwen want weten dat het pijn gaat doen. Met onder de 26 minuten zou ik reteblij zijn, vorig jaar (volgens Polar) twee keer onder de 25 gelopen maar die 'vorm' heb ik echt nog niet. Wel mijn eerste officiële 5km ooit dus sowieso een officieel PR :+

Vriendin gaat voor onder de 45 minuten op de 10km, kijken wie dichter bij het doel komt of er verder onderdoor gaat.
Het was toch 41 minuten? :P nu al indekken.nl?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 januari 2020 @ 22:08:01 #111
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190865064
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het was toch 41 minuten? :P nu al indekken.nl?
Ik dacht 41, zij zegt 45 :+

Dat moet prima lukken, want kilometers in 4:30 schudt ze er achter elkaar uit. Sneller dan vier minuten dan weer niet zo vaak, zelfs in intervaltrainingen met een paar keer een écht snelle kilometer komt ze nauwelijks onder de vier. Daarom doet ze ook de tien ipv vijf morgen: snelheid vindt ze niet geweldig, maar ze kan een tempo wel lang volhouden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 januari 2020 @ 22:08:24 #112
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190865070
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Als je maar lol hebt *O*
Ja na afloop als ik thuis lekker sta te douchen en daarna aan de lunch zit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190865293
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:36 schreef Zwabberhark het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wens je dit jaar nog veel van dat soort high-momenten toe!

Ik ben nog een beetje bezig de balans op te maken voor 2018 en de plannen voor 2020 heb ik ook nog niet 100% helder.

Wel erg leuk was het "Fok!-trainingsweekend" bij Schoorl, waar ik weer nieuwe gezichten van hier in het wild heb gezien. En daarnaast ook nog op verschillende loopjes mensen van hier ontmoet. Hopelijk lukt dat dit jaar weer.

Fok!-meet anyone?
  Forum Admin zaterdag 4 januari 2020 @ 08:09:30 #114
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_190869576
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja na afloop als ik thuis lekker sta te douchen en daarna aan de lunch zit.
Hoho, heel de race lachen als Kipchoge. Sta je gelijk ook goed op de foto's.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 08:46:55 #115
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_190869747
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 08:09 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Hoho, heel de race lachen als Kipchoge. Sta je gelijk ook goed op de foto's.
Het is toch een slecht teken als hij lacht?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 4 januari 2020 @ 09:13:52 #116
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_190869886
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 22:03 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Wie het eerst of wie het snelst een HM loopt? Schematechnisch zou waarschijnlijk Schoorl begin 2021 wel goed uitkomen, dus dat duurt nog even.
Wie het snelste is, wie eerder een halve marathon loopt is geen leuke uitdaging.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 januari 2020 @ 10:00:59 #117
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_190870289
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:24 schreef heywoodu het volgende:
@:Swetsenegger

Het PR-ding in de OP werkt niet meer ;(
Fixed!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 januari 2020 @ 10:05:57 #118
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_190870342
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:36 schreef Zwabberhark het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja Zwabber. Het leven zuigt. En dan net als je denkt dat alles een beetje op de rit staat kijk je in de spiegel en kijkt er een oude dikke man met 3 tieners naar je terug.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 januari 2020 @ 13:24:00 #119
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190873069
26:09 uiteindelijk, potverdorie :P

Eigenlijk wel wat langzamer qua tempo, want volgens Polar kwam ik uit op 4,78km. Dat stelt me voor een dilemma: vul ik bij de challenge en mijn 'administratie' gewoon 4,78km in (want ik volg Polar doorgaans) of 5km (want dat was de 'officiële' afstand)? Ik neig naar het eerste, dat lijkt me eerlijker.

Ik dacht dat het een klein stukje over het gras van de lokale voetbalvereniging was, maar nee: na dat stukje en een halve kilometer asfalt doken we het bos in :o Zeker 3,5km van de ronde ging over de bospaden, op en neer, drap hier en daar etc. Niet verwacht, maar best wel 'leuk' (behalve dat ik moe was en ik dus niet echt genoot).

De eerste kilometer achter een oudere man gelopen en mijzelf ervan kunnen weerhouden hem in te halen, daarna toch ingehaald en naar een andere 'haas' gestapt, waar ik zeker drie kilometer strak achteraan heb gelopen. Hopelijk heeft hij weinig last van me gehad, maar goed, ik ga ook niet harder of zachter lopen om iemand anders niet te storen (tenzij ik in de weg loop natuurlijk, maar ik liep achter hem). Aan het einde nog een sprintje om twee man in te halen, als ik mijn tijd beter in de gaten had gehouden had ik die iets eerder in kunnen zetten, maar goed. Nu 31e van de 53, prima. Slechts één van de 32 vrouwen was sneller (iets) dan mij, dat valt me wel op :o

Vriendin won de tien kilometer bij de vrouwen (zeven deelneemsters) met bijna twee minuten voorsprong, de wat oude speaker had de nodige moeite met haar woonplaats :D

https://uitslagen.nl/uitslag?id=2020010450888
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 januari 2020 @ 13:24:16 #120
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190873074
Oh en kan ik nu zeggen dat ik heb getrailed? :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190874893
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:36 schreef Zwabberhark het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooi kwetsbaar en eerlijk verhaal, en het lijkt me heel geschikt als dat je doelen zijn. Als de hoofdlijnen weer goed lopen komt de rest vanzelf ook..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_190875087
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 13:24 schreef heywoodu het volgende:
26:09 uiteindelijk, potverdorie :P

Eigenlijk wel wat langzamer qua tempo, want volgens Polar kwam ik uit op 4,78km. Dat stelt me voor een dilemma: vul ik bij de challenge en mijn 'administratie' gewoon 4,78km in (want ik volg Polar doorgaans) of 5km (want dat was de 'officiële' afstand)? Ik neig naar het eerste, dat lijkt me eerlijker.

Dilemma ;) Je kunt ook nog laten meewegen of het een atletiekunie-gemeten afstand is, of dat het parcours ietsje korter was. Mijn Garmin geeft altijd een iets kortere afstand aan, zo loop ik geregeld een PR (op mijn horloge) mis omdat ik bv maar 21,08 km zou hebben gelopen, kan'k weer opnieuw beginnen :N

Maar vanochtend (nieuwjaarsloopje) was het parcours ineens echt een kilometer te vroeg afgelopen! Haha, zou ook wel gaaf zijn, 16 zoveel... maar het bleek maar 4 km. Jammer, een PR op de 5 had er wel ingezeten. Troost dat ik wel als eerste binnen was. Toen nog maar een rondje gelopen :)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 januari 2020 @ 15:38:14 #123
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190875129
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 15:34 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Dilemma ;) Je kunt ook nog laten meewegen of het een atletiekunie-gemeten afstand is, of dat het parcours ietsje korter was. Mijn Garmin geeft altijd een iets kortere afstand aan, zo loop ik geregeld een PR (op mijn horloge) mis omdat ik bv maar 21,08 km zou hebben gelopen, kan'k weer opnieuw beginnen :N
Op de halve marathon vorig jaar gaf mijn Polar 21.3-21.5 aan volgens mij, dus 200 meter te weinig over vijf kilometer zal wel niet. Of het door de atletiekunie gemeten is weet ik niet, ik heb zo'n vermoeden van niet :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190875444
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 13:24 schreef heywoodu het volgende:
26:09 uiteindelijk, potverdorie :P

Eigenlijk wel wat langzamer qua tempo, want volgens Polar kwam ik uit op 4,78km. Dat stelt me voor een dilemma: vul ik bij de challenge en mijn 'administratie' gewoon 4,78km in (want ik volg Polar doorgaans) of 5km (want dat was de 'officiële' afstand)? Ik neig naar het eerste, dat lijkt me eerlijker.

Ik dacht dat het een klein stukje over het gras van de lokale voetbalvereniging was, maar nee: na dat stukje en een halve kilometer asfalt doken we het bos in :o Zeker 3,5km van de ronde ging over de bospaden, op en neer, drap hier en daar etc. Niet verwacht, maar best wel 'leuk' (behalve dat ik moe was en ik dus niet echt genoot).

De eerste kilometer achter een oudere man gelopen en mijzelf ervan kunnen weerhouden hem in te halen, daarna toch ingehaald en naar een andere 'haas' gestapt, waar ik zeker drie kilometer strak achteraan heb gelopen. Hopelijk heeft hij weinig last van me gehad, maar goed, ik ga ook niet harder of zachter lopen om iemand anders niet te storen (tenzij ik in de weg loop natuurlijk, maar ik liep achter hem). Aan het einde nog een sprintje om twee man in te halen, als ik mijn tijd beter in de gaten had gehouden had ik die iets eerder in kunnen zetten, maar goed. Nu 31e van de 53, prima. Slechts één van de 32 vrouwen was sneller (iets) dan mij, dat valt me wel op :o

Vriendin won de tien kilometer bij de vrouwen (zeven deelneemsters) met bijna twee minuten voorsprong, de wat oude speaker had de nodige moeite met haar woonplaats :D

https://uitslagen.nl/uitslag?id=2020010450888
Klinkt als een lekkere crossloop. Grotendeels onverhard en de afstand is meestal een schatting. Ik denk dus dat je polar dichter bij de waarheid zit, al kan veel draaiwerk in het bos ook wel voor vertekening zorgen.

Maakt ook niet uit toch, mooie tijd en je hebt lekker gelopen. En ook nog eens kennis gemaakt met het fenomeen crosslopen!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 januari 2020 @ 16:36:05 #125
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190875882
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 16:03 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Klinkt als een lekkere crossloop. Grotendeels onverhard en de afstand is meestal een schatting. Ik denk dus dat je polar dichter bij de waarheid zit, al kan veel draaiwerk in het bos ook wel voor vertekening zorgen.

Maakt ook niet uit toch, mooie tijd en je hebt lekker gelopen. En ook nog eens kennis gemaakt met het fenomeen crosslopen!
Ja, nu ik weet dat niet over het asfalt lopen best wel meevalt ga ik me misschien eens vaker inschrijven voor lokale wedstrijden die ook deels door het bos gaan :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190876316
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 16:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, nu ik weet dat niet over het asfalt lopen best wel meevalt ga ik me misschien eens vaker inschrijven voor lokale wedstrijden die ook deels door het bos gaan :P
Gewoon niet meer op dat asfalt lopen. Door de natuur is veel mooier O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_190876462
Asfalt O+
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 januari 2020 @ 17:41:31 #128
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190876563
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 17:17 schreef Guard het volgende:

[..]

Gewoon niet meer op dat asfalt lopen. Door de natuur is veel mooier O+
Maar de deur uit en gelijk onderweg zijn is toch wel prettig :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190876657
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 17:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar de deur uit en gelijk onderweg zijn is toch wel prettig :P
Die wedstrijden beginnen allemaal voor je deur? ;)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 januari 2020 @ 17:50:45 #130
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190876679
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 17:48 schreef Guard het volgende:

[..]

Die wedstrijden beginnen allemaal voor je deur? ;)
Oh zo, nee dat niet :+

Zo groot is de keuze in Nunspeet niet he, halve marathon loopt in elk geval volledig over het asfalt als ik eergisteren het goede rondje verkend heb (op de fiets) :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport zaterdag 4 januari 2020 @ 17:52:09 #131
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_190876692
Gewoon gaan trailen, geen gezeik over tijd. O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 4 januari 2020 @ 17:55:00 #132
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_190876734
Morgen 4,5km met @hoe-die-nie in mijn eigen stadje lopen. En meer zit er waarsch. ook niet in. Slowly getting there.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 4 januari 2020 @ 18:58:46 #133
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_190877666
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 17:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Oh zo, nee dat niet :+

Zo groot is de keuze in Nunspeet niet he, halve marathon loopt in elk geval volledig over het asfalt als ik eergisteren het goede rondje verkend heb (op de fiets) :P
In Nunspeet heb je bij Outdoorcentrum Nunspeet 3 gemarkeerde routes van Staatsbosbeheer. Die kun je ook prima met elkaar combineren als je langere afstanden wilt lopen. Is deels bos en deels asfalt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 januari 2020 @ 19:08:53 #134
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190877868
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 18:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

In Nunspeet heb je bij Outdoorcentrum Nunspeet 3 gemarkeerde routes van Staatsbosbeheer. Die kun je ook prima met elkaar combineren als je langere afstanden wilt lopen. Is deels bos en deels asfalt.
Dat klinkt wel interessant, misschien ga ik er eens langs :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190878778
Trailen jullie ook weleens over mtb routes? Ik zie het weleens gebeuren, het mag eigenlijk niet. Vaak zeg ik er niks van omdat ze netjes aan de kant gaan en tegen de richting in lopen. Je ziet ze snel genoeg dus.
pi_190879267
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 20:06 schreef Najieto het volgende:
Trailen jullie ook weleens over mtb routes? Ik zie het weleens gebeuren, het mag eigenlijk niet. Vaak zeg ik er niks van omdat ze netjes aan de kant gaan en tegen de richting in lopen. Je ziet ze snel genoeg dus.
Liever niet, MTB routes zijn vaak keiharde paden, dat loopt niet fijn. Als ik er al loop (dan zo kort mogelijk, eerste beste paadje van het pad af neem ik), loop ik ook tegen de richting in, en stap ruim op tijd opzij.
Meeste fietsers vinden het geen probleem.
Soms zijn er wel azijnpissers die iets roepen in de trend van "je loopt het hele pad kapot".
Tja. Ik ben van mening dat als we rekening met elkaar houden het allemaal geen probleem hoeft te zijn.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_190879278
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 20:06 schreef Najieto het volgende:
Trailen jullie ook weleens over mtb routes? Ik zie het weleens gebeuren, het mag eigenlijk niet. Vaak zeg ik er niks van omdat ze netjes aan de kant gaan en tegen de richting in lopen. Je ziet ze snel genoeg dus.
Nee ik blijf van hun routes en hoop dat ze dat andersom ook doen. :{
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 januari 2020 @ 20:36:36 #138
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190879316
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 20:33 schreef Guard het volgende:

[..]

Liever niet, MTB routes zijn vaak keiharde paden, dat loopt niet fijn. Als ik er al loop (dan zo kort mogelijk, eerste beste paadje van het pad af neem ik), loop ik ook tegen de richting in, en stap ruim op tijd opzij.
Meeste fietsers vinden het geen probleem.
Soms zijn er wel azijnpissers die iets roepen in de trend van "je loopt het hele pad kapot".
Tja. Ik ben van mening dat als we rekening met elkaar houden het allemaal geen probleem hoeft te zijn.
Als ze daar moeilijk over doen moeten ze lekker over asfalt gaan fietsen toch. Wel willen mountainbiken maar janken over een kapot pad, dan ben je gewoon af hoor.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190879519
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 20:33 schreef Guard het volgende:

[..]

Liever niet, MTB routes zijn vaak keiharde paden, dat loopt niet fijn. Als ik er al loop (dan zo kort mogelijk, eerste beste paadje van het pad af neem ik), loop ik ook tegen de richting in, en stap ruim op tijd opzij.
Meeste fietsers vinden het geen probleem.
Soms zijn er wel azijnpissers die iets roepen in de trend van "je loopt het hele pad kapot".
Tja. Ik ben van mening dat als we rekening met elkaar houden het allemaal geen probleem hoeft te zijn.
Grappig dat ze dat roepen, 1 van de redenen dat er specifieke mtb paden zijn is om de rest van de paden te ontlasten wegens de gigantische slijtage die wij kunnen aanrichten |:).

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 20:34 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Nee ik blijf van hun routes en hoop dat ze dat andersom ook doen. :{
^O^ Goede insteek, ik vind het soms al vervelend om over een ruiterpad te moeten omdat dat bv een stukje verbinding is tussen 2 mtb paden.

Om weer terug naar het hardlopen te gaan, trailen jullie met speciale trailschoenen? Of duiken jullie weleens het bos is met de schoenen die jullie ook voor asfalt gebruiken?

[ Bericht 2% gewijzigd door Najieto op 04-01-2020 20:54:44 ]
  zaterdag 4 januari 2020 @ 20:58:14 #140
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_190879698
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 20:06 schreef Najieto het volgende:
Trailen jullie ook weleens over mtb routes? Ik zie het weleens gebeuren, het mag eigenlijk niet. Vaak zeg ik er niks van omdat ze netjes aan de kant gaan en tegen de richting in lopen. Je ziet ze snel genoeg dus.
Nee, ik vind dat niet veilig. Pak altijd wandelroutes :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 januari 2020 @ 21:01:00 #141
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190879753
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 20:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat niet veilig. Pak altijd wandelroutes :)
Maar vinden wandelaars het niet irritant als je over de wandelroute komt knallen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 4 januari 2020 @ 21:02:52 #142
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_190879786
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar vinden wandelaars het niet irritant als je over de wandelroute komt knallen?
Tot nu toe geen problemen ondervonden. Ik probeer ook niet op een zaterdagmiddag te gaan, maar echt zaterdagochtend vroeg of zondagvroeg. Dan zijn er ook niet zoveel mensen. En voor de rest is het rekening houden met elkaar. Heb meer last van loslopende honden die met me meerennen :P

En hoezo “hun” wandelpad? Vind het logischer dat hardlopers en wandelaars een pad delen dan een hardloper en mtb’er :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 januari 2020 @ 21:04:12 #143
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190879812
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

Tot nu toe geen problemen ondervonden. Ik probeer ook niet op een zaterdagmiddag te gaan, maar echt zaterdagochtend vroeg of zondagvroeg. Dan zijn er ook niet zoveel mensen. En voor de rest is het rekening houden met elkaar. Heb meer last van loslopende honden die met me meerennen :P
Ah ja, een reden om toch maar niet zoveel in het bos te gaan lopen voor mij :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190879859
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 20:48 schreef Najieto het volgende:


Om weer terug naar het hardlopen te gaan, trailen jullie met speciale trailschoenen? Of duiken jullie weleens het bos is met de schoenen die jullie ook voor asfalt gebruiken?
Ik heb doorgaans 3 paar trailschoenen in de roulatie :D
Met wegschoenen kan het ook, maar zodra het een beetje modderig wordt glij je alle kanten op. Dus als je vaak het bos in wil gaan loont het zich om een paar trailschoenen aan te schaffen. Kan al heel goedkoop bij de Decathlon
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_190879939
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar vinden wandelaars het niet irritant als je over de wandelroute komt knallen?
Meeste wandelaars wagen zich niet verder een km of 2 van de parkeerplaats cq horeca gelegenheid. Wandelaars die je verder tegenkomt zijn natuurgenieters en begrijpen dat jij dat ook doet, op een andere manier. Nog nooit problemen gehad met een wandelaar
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_190880842
En anders bewust iets meer geluid produceren dat ze je aan horen komen lopen.
pi_190881035
Het scheelt ook erg waar en wanneer je gaat lopen. Pak niet die route van natuurmonumenten op zondag in de herfstvakantie wanneer de zon schijnt. _O-
Ik woon in Soesterberg, bij ons is het meestal niet zo druk. *O*

En die trailschoenen trek ik aan wanneer het wat wat langer achtereen geregend heeft. Dan is het echt wel nodig of heel erg lang heel droog. Maar daartussen pak ik ook normale hardloopschoenen.
pi_190883518
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 14:23 schreef hatsaflats het volgende:
Daar ben ik me al sinds 2013 van bewust ;)
Misschien een troost: mijn halve marathon in 2013 ging veel trager dan jouw 2:09. Na 11 kilometer kwam de man met de hamer me tegemoet en ik finishte in 2:21.
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 08:09 schreef Pharkus het volgende:
Hoho, heel de race lachen als Kipchoge. Sta je gelijk ook goed op de foto's.
Refereer je naar zijn foto's van Amersfoort? :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:36 schreef Zwabberhark het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je de weg omhoog weer terugvindt. Laat 2020 dan het jaar zijn waarin jij weer helemaal jezelf wordt en rust vindt.
De emotionele achtbaan heb ik al heel lang niet meer gevoeld, maar voor gevoel staat mijn leven dan ook al 15 jaar stil. En anders dan bij jou helpt hardlopen mij niet als ik me minder goed voel. Gelukkig heb ik het afgelopen jaar prima mijn kilometers kunnen maken.

En jouw rechterbeen. Zal ik je er vanaf helpen? Ik denk dat zo'n blade je heel goed staat.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 januari 2020 @ 00:05:38 #149
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190883570
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:00 schreef wyccie het volgende:

Refereer je naar zijn foto's van Amersfoort? :+

Hoe vaak ik al iets gehoord heb als 'leuk dat je nog kon lachen aan het eind!' Mijn benen gingen verdorie dood :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190883590
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:57 schreef Najieto het volgende:
Crosspost uit het 0-10km topic

Vandaag de knoop doorgehakt en schoenen geshopt bij Runnersworld. Heel goed geholpen en bij het 3e paar schoenen was het raak. Ik ben van origine een wielrenner maar kom steevast de winter slecht door omdat de motivatie aardig weg is na 13.000 km. Vandaar de keuze om (erbij) te gaan hardlopen. Ik ga zondag of maandag beginnen met Evy. Ben erg benieuwd. Als ik het leuk vind staat het eerste doel ook al op een 5km singelloop in mei met mijn zus
Welkom. Welke singelloop is dat?
En houd vol! Kleine stapjes vooruit.
Ik weet nog dat er in de hoogtijdagen van dit topic regelmatig nieuwe lopers zich hier kwamen melden, veel te hard van stapel gingen en niet naar onze adviezen luisterden.
Op voorhand kon je al voorspellen wie er binnen 3 maanden geblesseerd raakten. :D

Die goede, oude tijd. O+
pi_190883613
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:05 schreef heywoodu het volgende:
Hoe vaak ik al iets gehoord heb als 'leuk dat je nog kon lachen aan het eind!' Mijn benen gingen verdorie dood :'(
Nou, we hebben stiekem je foto's opgezocht :+ , maar in mijn herinnering lachte je niet. Je werd ondersteund door je vriendin. :o
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 januari 2020 @ 00:10:26 #152
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190883635
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:08 schreef wyccie het volgende:

[..]

Nou, we hebben stiekem je foto's opgezocht :+ , maar in mijn herinnering lachte je niet. Je werd ondersteund door je vriendin. :o
Ja, het was écht geen lachen _O-

En inderdaad, de laatste 100 meter (laatste bocht tot en met de finish) wilde ik weer hardlopend doen, maar bijna gelijk schoot volle bak de kramp in beide kuiten en m'n vriendin sleepte me min of meer over de finish :P Foto hangt nu bij haar thuis overigens, je moet het maar willen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190883740
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:10 schreef heywoodu het volgende:
Foto hangt nu bij haar thuis overigens, je moet het maar willen
_O-
Dit jaar lachend en juichend over de finish!
Zoals ik deed. Mijn god, het was zwaar en warm, waarom ik dan toch zo overdreven blij op de foto's sta? :') Ik denk dat ik toch maar zo'n foto ga aanschaffen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 januari 2020 @ 00:22:33 #154
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190883819
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:17 schreef wyccie het volgende:

[..]

_O-
Dit jaar lachend en juichend over de finish!
Zoals ik deed. Mijn god, het was zwaar en warm, waarom ik dan toch zo overdreven blij op de foto's sta? :') Ik denk dat ik toch maar zo'n foto ga aanschaffen.
De dure les van het veel te snel starten heb ik in elk geval geleerd, dat moet helpen :D

En over zo'n foto: degene op linnen heeft wat rare zijkanten, een beetje uitgerekt. Buiten dat ben ik er tevreden over, op de inhoud na is het een prima ding ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190886142
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, het was écht geen lachen _O-

En inderdaad, de laatste 100 meter (laatste bocht tot en met de finish) wilde ik weer hardlopend doen, maar bijna gelijk schoot volle bak de kramp in beide kuiten en m'n vriendin sleepte me min of meer over de finish :P Foto hangt nu bij haar thuis overigens, je moet het maar willen
Haha, finishfoto's kan je ook beter vooraf maken :)
  zondag 5 januari 2020 @ 09:49:14 #156
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190886164
Het is een kunst om goed op finishfoto's te staan :Y
F means you're fucked
pi_190887736
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja Zwabber. Het leven zuigt. En dan net als je denkt dat alles een beetje op de rit staat kijk je in de spiegel en kijkt er een oude dikke man met 3 tieners naar je terug.
Ik heb vorig jaar mijn badkamer verbouwd en een hele dure spiegel gekocht met verwarming tegen het beslaan. Ik kocht een dure spiegel omdat ik als ik in mijn oude spiegel keek iemand zag die helemaal niet op Brad Pitt leek. Dat kon niet kloppen. De nieuwe spiegel verhielp dat euvel tegen de verwachting in niet en nu zie ik helemaal niets meer.
pi_190887746
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat een mooi kwetsbaar en eerlijk verhaal, en het lijkt me heel geschikt als dat je doelen zijn. Als de hoofdlijnen weer goed lopen komt de rest vanzelf ook..
Dankjewel :*
Ik heb geprobeerd een milde versie online te plaatsen, dus 100% de waarheid is het helaas niet.
pi_190887772
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:00 schreef wyccie het volgende:
Fijn dat je de weg omhoog weer terugvindt. Laat 2020 dan het jaar zijn waarin jij weer helemaal jezelf wordt en rust vindt.
De emotionele achtbaan heb ik al heel lang niet meer gevoeld, maar voor gevoel staat mijn leven dan ook al 15 jaar stil. En anders dan bij jou helpt hardlopen mij niet als ik me minder goed voel. Gelukkig heb ik het afgelopen jaar prima mijn kilometers kunnen maken.
Vind ik ook nog al wat, het gevoel dat je leven al 15 jaar stil staat...

quote:
En jouw rechterbeen. Zal ik je er vanaf helpen? Ik denk dat zo'n blade je heel goed staat.
Is goed.
pi_190888774
Ik vind Brad Pitt maar niks.
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 14:09:08 #161
155227 crew  Guppy
dus
pi_190889027
quote:
16s.gif Op zondag 5 januari 2020 13:48 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Brad Pitt maar niks.
In Troy ook niet?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_190889093
Hmmm... niet per se heel veel beter ... denk ik. Is al zo lang geleden.

Die spiegel heb je helemaal niet nodig, Zwabber!
pi_190890710
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:07 schreef wyccie het volgende:

[..]

Welkom. Welke singelloop is dat?

Dank, singelloop in Nieuwpoort. De dag voor hemelvaart. Tegelijk met een braderie. Er doen elk jaar een paar honderd deelnemers mee.
pi_190891039
M'n date heeft vrijdag een punt gezet achter onze date periode ;( was er dit weekend een beetje van uit m'n doen.
Dus zojuist even een lekker pittig rondje gelopen op wat hoger tempo. Wat een heerlijk medicijn is hardlopen om dingen een beetje te verwerken. Endorfine O+
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_190892048
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 14:15 schreef wyccie het volgende:
Die spiegel heb je helemaal niet nodig, Zwabber!
O+
  zondag 5 januari 2020 @ 18:10:54 #166
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_190892266
Balen Neo! Mooi dat het hardlopen een beetje helpt
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_190892837
Jammer Neo! Ik merk zelf dat hardlopen soms wel goed werkt maar soms ook niet.
Laatst ging ik een klein rondje doen de ochtend voor een sollicitatiegesprek en het lood zat echt in mijn schoenen die ochtend. Fijn dat het voor jou wel kon helpen!

Vandaag voor het eerst in mijn leven 10 km gelopen! Super trots! Voor de rest is het niet mijn beste hardloopjaar geweest. Ik loop al jaren rondjes van 5-6 km en moest vaak stoppen door mijn knie. Dit naar twee keer achttien beurten fysio gehad. Hopelijk blijft het nu weg.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 januari 2020 @ 19:05:01 #168
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190893141
Als ik me kut voel (écht zenuwachtig, persoonlijk nieuws wat ik kut vind of iets dergelijks) voelen mijn benen aan als elastiek, mooi dat dat niet voor iedereen zo is :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 januari 2020 @ 19:05:30 #169
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190893151
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 18:44 schreef Blijkonijn het volgende:
Jammer Neo! Ik merk zelf dat hardlopen soms wel goed werkt maar soms ook niet.
Laatst ging ik een klein rondje doen de ochtend voor een sollicitatiegesprek en het lood zat echt in mijn schoenen die ochtend. Fijn dat het voor jou wel kon helpen!

Vandaag voor het eerst in mijn leven 10 km gelopen! Super trots! Voor de rest is het niet mijn beste hardloopjaar geweest. Ik loop al jaren rondjes van 5-6 km en moest vaak stoppen door mijn knie. Dit naar twee keer achttien beurten fysio gehad. Hopelijk blijft het nu weg.
Dit gevoel ken ik van eind 2018, lekker :D En gefeliciteerd, dat is toch een hele toffe mijlpaal _O_

Sowieso, je jaar beginnen met een nieuw PR of een nieuwe langste afstand, veel beter kan het toch niet ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190894879
Lieve reacties :) Dankjulliewel!

En ik ben blij met deze run, want het heeft me echt een zetje in de goede richting gegeven. Nou was dit slechts een date-periode van een maand en geen jarenlange relatie. Kan me voorstellen dat een run dan minder uithaalt :P

@Blijkonijng, wat een fantastisch record :D Ik kan me mijn eerste 10k nog herinneren, heerlijk gevoel was dat! 10km is een mooie afstand.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_190895217
Wat een naar verhaal Zwabber. Hopelijk gaat het snel lopen zoals jij dat wil. :(
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_190901939
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 14:15 schreef wyccie het volgende:
Hmmm... niet per se heel veel beter ... denk ik. Is al zo lang geleden.

Die spiegel heb je helemaal niet nodig, Zwabber!
Ik denk dat het leven vaak zelfs leuker is zonder spiegel ja! Dan sta je gewoon op met een goed gevoel en vind je dat je er goed uitziet, en dat wordt dan bevestigd nog ontkracht.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_190901966
En verder.. aftellen tot Egmond! Wind tegen op het strand lijkt het te worden..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 6 januari 2020 @ 10:39:38 #174
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190902002
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 10:36 schreef La_Tramposa het volgende:
En verder.. aftellen tot Egmond! Wind tegen op het strand lijkt het te worden..
Dat klinkt alsof ik het tof zou vinden :D
F means you're fucked
pi_190902229
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 10:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof ik het tof zou vinden :D
Heb jij Egmond nog nooit gedaan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 6 januari 2020 @ 11:05:54 #176
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_190902242
Wind tegen klinkt goed, nu nog sneeuw en hagel en je hebt een prachteditie. *O*
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  maandag 6 januari 2020 @ 11:11:19 #177
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190902287
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Heb jij Egmond nog nooit gedaan?
Jawel hoor :Y
En nu staat hij op mijn lijstje van mega-evenementen waarvan ik blij ben dat ik ze ooit heb gedaan en nu nooit meer ga doen. Samen met de Amsterdam Marathon, CPC, Zevenheuvelenloop en ik vergeet er vast nog wat. Ik ga nog wel uitzonderingen maken voor de Rotterdam Marathon
F means you're fucked
pi_190902298
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 11:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Heb jij Egmond nog nooit gedaan?
Ik niet
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 6 januari 2020 @ 11:17:51 #179
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190902374
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 11:05 schreef Frsh het volgende:
Wind tegen klinkt goed, nu nog sneeuw en hagel en je hebt een prachteditie. *O*
Wanneer gaan we weer een rondje Schoorl doen?
F means you're fucked
  maandag 6 januari 2020 @ 11:25:14 #180
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190902483
Schoorl, volgende maand weer.

En hoi. :W Nieuw jaar, nieuwe kansen, dus ik kom hier (sporadisch) weer eens aanhaken. Het hardlopen ging afgelopen jaar best aardig ondanks wat stommiteiten (zoals een verzwikte enkel een maand voor de DtD, goeie voorbereiding was dat), dus naast m'n heerlijk gemiddelde PR op de 5km, ga ik dit jaar voor een PR op de 10km, de doeltijd is onder het uur. De rest van m'n sportmomenten zijn sinds dit jaar weg, dus dat is een ideaal moment om de boel wat gerichter in te gaan vullen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 6 januari 2020 @ 11:47:02 #181
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_190902785
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 11:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Wanneer gaan we weer een rondje Schoorl doen?
Als ik weer pijnvrij 15k kan rennen. Maar we gingen toch naar Meijendel?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  maandag 6 januari 2020 @ 11:52:22 #182
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190902867
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 11:47 schreef Frsh het volgende:

[..]

Als ik weer pijnvrij 15k kan rennen. Maar we gingen toch naar Meijendel?
Vind ik ook goed, daar ken ik de weg ook niet zo goed :D
Maar daar komen we wel uit :Y
F means you're fucked
  maandag 6 januari 2020 @ 11:52:36 #183
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190902874
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Schoorl, volgende maand weer.

En hoi. :W Nieuw jaar, nieuwe kansen, dus ik kom hier (sporadisch) weer eens aanhaken. Het hardlopen ging afgelopen jaar best aardig ondanks wat stommiteiten (zoals een verzwikte enkel een maand voor de DtD, goeie voorbereiding was dat), dus naast m'n heerlijk gemiddelde PR op de 5km, ga ik dit jaar voor een PR op de 10km, de doeltijd is onder het uur. De rest van m'n sportmomenten zijn sinds dit jaar weg, dus dat is een ideaal moment om de boel wat gerichter in te gaan vullen. *O*
Welkom terug!
F means you're fucked
pi_190903269
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 11:05 schreef Frsh het volgende:
Wind tegen klinkt goed, nu nog sneeuw en hagel en je hebt een prachteditie. *O*
Zegt iedereen die hem niet loopt :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 6 januari 2020 @ 12:55:01 #185
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_190903606
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 12:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zegt iedereen die hem niet loopt :P
Ik heb nu een paar keer mee gedaan met Egmond, in de hoop dat het ijzig koud en episch zou worden en iedere keer viel dat tegen.

De uitdaging van wyccie vorig jaar om 10 én 21 te lopen was nog wel een mooie, maar voor mij voorlopig geen Egmond meer.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_190903966
Gelukkig gaat de kwart niet zo lang over het strand.

Ik heb de afgelopen 2 jaar niet meegedaan, maar dit jaar toch maar weer wel ter voorbereiding op Schoorl. Doel is vooral om ontspannen te blijven lopen en m'n hoofd een beetje onder controle te houden. Van mij hoeven die grote evenementen ook niet zo, maar in het wedstrijdvak is de kwart marathon goed te doen. Al liep ik met kerst een kleinschalig loopje waarbij alleen de tijd van de eerste en tweede dame werd geregistreerd, dat is dan eigenlijk net weer te kneuterig als je als 3e finisht.

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 11:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Wanneer gaan we weer een rondje Schoorl doen?
Je bent altijd welkom op zondagochtend! Al zie je dan niet zoveel van het gebied :+
pi_190904760
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 12:55 schreef Frsh het volgende:

[..]

Ik heb nu een paar keer mee gedaan met Egmond, in de hoop dat het ijzig koud en episch zou worden en iedere keer viel dat tegen.

De uitdaging van wyccie vorig jaar om 10 én 21 te lopen was nog wel een mooie, maar voor mij voorlopig geen Egmond meer.
Vorig jaar was het windkracht 8 of 9 op sommige stukken, best episch uiteindelijk.
We hebben inderdaad een aantal relatief 'makkelijke' Egmond edities achter de rug. Maar het hoeft van mij ook niet overdreven, het is toch al zwaar genoeg door de elementen, van ijsregen wordt niemand blij.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 6 januari 2020 @ 18:35:07 #188
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_190907594
Ik heb hardgelopen op een luchthaven! Heb op twee start- en landingsbanen gelopen en een taxibaan. Berlin Tempelhof is een echt vette locatie om bijna 10km te lopen. Mooie afsluiter van een (lang) weekend Berlijn.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_190907776
Vanavond het allereerste loopje. Iets te laat en teveel gegeten. Stellen het even een uurtje uit :P
  Moderator maandag 6 januari 2020 @ 20:02:17 #190
155227 crew  Guppy
dus
pi_190908790
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:35 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb hardgelopen op een luchthaven! Heb op twee start- en landingsbanen gelopen en een taxibaan. Berlin Tempelhof is een echt vette locatie om bijna 10km te lopen. Mooie afsluiter van een (lang) weekend Berlijn.
Oh, dat is een top plek om te lopen! Zo leuk daar!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 6 januari 2020 @ 20:14:32 #191
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190908928
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 13:22 schreef hatsaflats het volgende:
Gelukkig gaat de kwart niet zo lang over het strand.

Ik heb de afgelopen 2 jaar niet meegedaan, maar dit jaar toch maar weer wel ter voorbereiding op Schoorl. Doel is vooral om ontspannen te blijven lopen en m'n hoofd een beetje onder controle te houden. Van mij hoeven die grote evenementen ook niet zo, maar in het wedstrijdvak is de kwart marathon goed te doen. Al liep ik met kerst een kleinschalig loopje waarbij alleen de tijd van de eerste en tweede dame werd geregistreerd, dat is dan eigenlijk net weer te kneuterig als je als 3e finisht.
[..]

Je bent altijd welkom op zondagochtend! Al zie je dan niet zoveel van het gebied :+
Ja, ik kom niet voor een vluggertje helemaal die kant op hoor
F means you're fucked
  maandag 6 januari 2020 @ 20:15:01 #192
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190908933
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:53 schreef Najieto het volgende:
Vanavond het allereerste loopje. Iets te laat en teveel gegeten. Stellen het even een uurtje uit :P
Succes! En doe het vooral rustig aan ^O^
F means you're fucked
  Moderator maandag 6 januari 2020 @ 20:18:38 #193
155227 crew  Guppy
dus
pi_190908986
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:53 schreef Najieto het volgende:
Vanavond het allereerste loopje. Iets te laat en teveel gegeten. Stellen het even een uurtje uit :P
Oh! En hoe ging het?? *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_190909372
Nou, het was afzien, eerst 2 minuten lopen ging ik veel te hard van stapel. Kon 1 minuut volmaken en toen moest ik gaan wandelen. Hartslag zat ook hoog. De hardloop momenten erna wat minder tempo en dat was beter vol te houden. Ik ga morgen wel gigantische spierpijn hebben. Kon op het eind nog net voorkomen dat ik ging sloffen :D. Maar goed, we hebben het voltooid en het voelde goed.

Hoe krijg ik de activiteiten in de Evy app op strava? Evy is geconnected met strava, maar andersom zie ik het niet staan. Probeerde ook te registreren via wahoo app maar daar was ik vergeten toestemming te geven voor gps gebruik.
  maandag 6 januari 2020 @ 20:51:50 #195
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_190909631
Die eerste minuten te snel is voor velen erg herkenbaar vrees ik :D heeft Evy nu ook een app ja? Ze gaat mee met de tijd :7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 6 januari 2020 @ 21:18:51 #196
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_190910167
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:02 schreef Guppy het volgende:

[..]

Oh, dat is een top plek om te lopen! Zo leuk daar!
Jaaaaaaa. Ik ga Berlijn echt vaker bezoeken. Maar dan niet per trein. Heb nu een uur vertraging en dus pas rond 00.15 thuis :(
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Moderator maandag 6 januari 2020 @ 21:55:40 #197
155227 crew  Guppy
dus
pi_190911004
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:18 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Jaaaaaaa. Ik ga Berlijn echt vaker bezoeken. Maar dan niet per trein. Heb nu een uur vertraging en dus pas rond 00.15 thuis :(
Echt? Balen, ik ga altijd met de trein naar Berlijn! Al een keer op 7 of zo op die manier gegaan. En een keer met de bus. De hel, dus
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 6 januari 2020 @ 23:59:40 #198
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_190913424
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 21:55 schreef Guppy het volgende:

[..]

Echt? Balen, ik ga altijd met de trein naar Berlijn! Al een keer op 7 of zo op die manier gegaan. En een keer met de bus. De hel, dus
Ja... het wordt zelfs later. Kom rond 00.20 aan op Amsterdam CS en dan moet ik nog even. Denk dat ik een uber ga nemen...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_190913685
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:40 schreef Najieto het volgende:
Nou, het was afzien, eerst 2 minuten lopen ging ik veel te hard van stapel. Kon 1 minuut volmaken en toen moest ik gaan wandelen. Hartslag zat ook hoog. De hardloop momenten erna wat minder tempo en dat was beter vol te houden. Ik ga morgen wel gigantische spierpijn hebben. Kon op het eind nog net voorkomen dat ik ging sloffen :D. Maar goed, we hebben het voltooid en het voelde goed.
Haha, de allereerste keer ging ik ook rennen alsof ik de trein moest halen, was binnen 50 meter al kapot. Maar ik heb het idee dat jij aan het sprinten bent, of in ieder geval echt veel te snel loopt. :D
Het is voor mij al een tijd geleden dat ik begon, maar ik kan me niet herinneren dat ik spierpijn had. Het gaat nu gewoon om volhouden, niet om het zo snel mogelijk te doen. Probeer heel te blijven!
pi_190913694
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 10:36 schreef La_Tramposa het volgende:
En verder.. aftellen tot Egmond! Wind tegen op het strand lijkt het te worden..
Dat is het toch altijd, dacht ik? De vraag is alleen hoe hard.
pi_190914764
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 20:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, ik kom niet voor een vluggertje helemaal die kant op hoor
Het is geen vluggertje, er wordt optimaal gebruik gemaakt van een klein stukje van de omgeving.
Als je van Afzien en Lijden houdt is het juist uitermate geschikt.
pi_190914847
In 2019 voor het eerst meer dan 500km in een jaar gelopen. 521km om precies te zijn.
In de zomer vrij specifiek getraind voor de 5km en hier een PR gelopen (21.29 -> 21.06). Wel erg weinig volume gemaakt, slechts 7x verder dan 9km gelopen waaronder 2 10km wedstrijden. Dat wil ik dit jaar wel anders doen zodat ik ook mijn 10km PR weer eens kan aanscherpen.
pi_190914869
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 00:30 schreef wyccie het volgende:

[..]

Haha, de allereerste keer ging ik ook rennen alsof ik de trein moest halen, was binnen 50 meter al kapot. Maar ik heb het idee dat jij aan het sprinten bent, of in ieder geval echt veel te snel loopt. :D
Het is voor mij al een tijd geleden dat ik begon, maar ik kan me niet herinneren dat ik spierpijn had. Het gaat nu gewoon om volhouden, niet om het zo snel mogelijk te doen. Probeer heel te blijven!
Spierpijn valt uiteindelijk mee. Wel wat gevoelige spieren in kuiten en enkels. Het viel ook samen met eerste werkdag. Daar loop ik ook veel en dan heb ik altijd een paar dagen geïrriteerde enkels.

Ik heb een gemiddeld tempo van 6.40 per km gelopen. Heb zelf het idee dat dat behoorlijk snel is voor het eerste loopje. Ik heb wel lange benen, heeft dat invloed? :p. Hopelijk krijg ik morgen wahoo fitness werkend dan kan ik meer informatie analyseren.
pi_190915138
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:36 schreef Zwabberhark het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat hardlopen je dat gevoel kan geven!
Hoop dat je je doel glansrijk gaat halen!!
  Moderator dinsdag 7 januari 2020 @ 08:33:25 #205
155227 crew  Guppy
dus
pi_190915303
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 23:59 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ja... het wordt zelfs later. Kom rond 00.20 aan op Amsterdam CS en dan moet ik nog even. Denk dat ik een uber ga nemen...
Heb je het gehaald? :D

En Najieto, de spierpijn is op z’n hoogtepunt na 2 dagen. Als het goed is ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 7 januari 2020 @ 08:35:01 #206
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190915310
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:01 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het is geen vluggertje, er wordt optimaal gebruik gemaakt van een klein stukje van de omgeving.
Als je van Afzien en Lijden houdt is het juist uitermate geschikt.
Als ik weer een beetje fit ben kom ik eens buurten :Y
F means you're fucked
pi_190915852
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 00:32 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat is het toch altijd, dacht ik? De vraag is alleen hoe hard.
Vorig jaar niet, toen juist in de duinen en de bloedweg tegen. Was ook niet alles..

Wel weer heel veel zin in hoor! Mijn 5e Egmond of zo! Ik heb nooit zo'n last van het massa-gehalte daar, maar dat is omdat wij het hele weekend in een vakantiehuisje zitten en gewoon inlopen naar de start..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 7 januari 2020 @ 09:55:16 #208
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190915975
Spierpijn op de tweede dag. O+

Gisteren een krap half uurtje gelopen, in december dankzij hectische dagen (en geen hardlopen als prioriteit) en ziekte amper gelopen, dus dat viel nogal tegen. Achteraf een nogal enthousiast tempo gepakt, dus dat verklaarde ook wel een deel. :+

Verder bedacht dat een HM ook wel een leuk doel is, dus daar ga ik me verder in verdiepen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 7 januari 2020 @ 10:18:04 #209
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190916172
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:30 schreef Najieto het volgende:

[..]

Spierpijn valt uiteindelijk mee. Wel wat gevoelige spieren in kuiten en enkels. Het viel ook samen met eerste werkdag. Daar loop ik ook veel en dan heb ik altijd een paar dagen geïrriteerde enkels.

Ik heb een gemiddeld tempo van 6.40 per km gelopen. Heb zelf het idee dat dat behoorlijk snel is voor het eerste loopje. Ik heb wel lange benen, heeft dat invloed? :p. Hopelijk krijg ik morgen wahoo fitness werkend dan kan ik meer informatie analyseren.
Een gemiddeld tempo zegt niet zo gek veel als je een intervaltraining (zoals Evy in feite is) loopt :)
Maar: Wij zijn trots op je! Nu volhouden ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Vorig jaar niet, toen juist in de duinen en de bloedweg tegen. Was ook niet alles..

Wel weer heel veel zin in hoor! Mijn 5e Egmond of zo! Ik heb nooit zo'n last van het massa-gehalte daar, maar dat is omdat wij het hele weekend in een vakantiehuisje zitten en gewoon inlopen naar de start..
Ja, dat laatste scheelt wel een boel :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Spierpijn op de tweede dag. O+

Gisteren een krap half uurtje gelopen, in december dankzij hectische dagen (en geen hardlopen als prioriteit) en ziekte amper gelopen, dus dat viel nogal tegen. Achteraf een nogal enthousiast tempo gepakt, dus dat verklaarde ook wel een deel. :+

Verder bedacht dat een HM ook wel een leuk doel is, dus daar ga ik me verder in verdiepen. :+
Mooi doel! Als je nog tips voor leuke Halve Marathons nodig hebt, zitten hier genoeg ervaringsdeskundigen :s)
F means you're fucked
pi_190916242
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 07:30 schreef Najieto het volgende:
Ik heb een gemiddeld tempo van 6.40 per km gelopen.
Wat YUR zegt. Voor aan een stuk is 6:40 een net tempo. Maar als jij jouw loopstukken op 4:00 loopt en je wandelstukken op 9:00, dan loop je wel erg hard.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Vorig jaar niet, toen juist in de duinen en de bloedweg tegen. Was ook niet alles..

Wel weer heel veel zin in hoor! Mijn 5e Egmond of zo! Ik heb nooit zo'n last van het massa-gehalte daar, maar dat is omdat wij het hele weekend in een vakantiehuisje zitten en gewoon inlopen naar de start..
Vorig jaar heb ik aangemoedigd met mijn manke poot. :P
Wij zitten ook in een huisje, lekker spelletjes spelen, heerlijk. En na de finish van de kwart ben ik met 5 minuten weer in het huisje.
Ik hoop maar dat het strand niet al te mul gelopen is. Voor de halve start ik in het een na laatste startvak. Dom, ik had een veel te voorzichtige tijd opgegeven.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 7 januari 2020 @ 12:31:19 #211
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190917851
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 10:18 schreef YUR het volgende:

[..]


Mooi doel! Als je nog tips voor leuke Halve Marathons nodig hebt, zitten hier genoeg ervaringsdeskundigen :s)
Kutidee :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190918821
Gisteren door omstandigheden geen tijd gehad om te lopen. Nu vraag ik me af, wat is beter:
Vanmiddag lopen en dan vanavond mijn bokstraining en morgen rust óf vanavond bokstraining en morgen hardlopen, maar dan skip ik in principe mijn rustdag, want donderdag is er weer bokstraining.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 13:51:40 #213
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_190918926
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 13:44 schreef Pinuts het volgende:
Gisteren door omstandigheden geen tijd gehad om te lopen. Nu vraag ik me af, wat is beter:
Vanmiddag lopen en dan vanavond mijn bokstraining en morgen rust óf vanavond bokstraining en morgen hardlopen, maar dan skip ik in principe mijn rustdag, want donderdag is er weer bokstraining.
Ik weet uit ervaring dat boksen en hardlopen lastig te combineren zijn :P Heb het ook een jaar gedaan. Stond zelfs twee dagen na een marathon alweer op bokstraining. Alleen jij weet wat je lichaam aan kunt, denk dat wij daar lastig over kunnen oordelen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_190918945
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 13:51 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik weet uit ervaring dat boksen en hardlopen lastig te combineren zijn :P Heb het ook een jaar gedaan. Stond zelfs twee dagen na een marathon alweer op bokstraining. Alleen jij weet wat je lichaam aan kunt, denk dat wij daar lastig over kunnen oordelen.
Zo ver is mijn hardlopen nog niet. Begin pas net :P
  dinsdag 7 januari 2020 @ 14:12:04 #215
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190919197
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Kutidee :)
:D

Och, de 16km ging, dan moeten die 5km verder ook wel kunnen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190919420
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:D

Och, de 16km ging, dan moeten die 5km verder ook wel kunnen. :+
Ja zo dacht ik ook ;) Ging ook wel, maar het laatste stuk leek het of de rem er op ging. Voor de volgende ronde (Barcelona) ga ik, behalve meer die laatste kilometers trainen, ook eens experimenteren met bijvoeren onderweg.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 14:44:34 #217
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190919585
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:30 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Ja zo dacht ik ook ;) Ging ook wel, maar het laatste stuk leek het of de rem er op ging. Voor de volgende ronde (Barcelona) ga ik, behalve meer die laatste kilometers trainen, ook eens experimenteren met bijvoeren onderweg.
Het is ook meer een najaars/winterdoel dan een voorjaarsdoel, dus ik heb nog ruim de tijd om te trainen en te experimenteren. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 8 januari 2020 @ 19:26:05 #218
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_190940031
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 08:33 schreef Guppy het volgende:

[..]

Heb je het gehaald? :D

En Najieto, de spierpijn is op z’n hoogtepunt na 2 dagen. Als het goed is ;)
1 uur thuis. Was kapot de dag erna.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 8 januari 2020 @ 19:27:19 #219
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190940046
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 19:26 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

1 uur thuis. Was kapot de dag erna.
Je wordt oud, ouwe
F means you're fucked
pi_190957022
Hoi

Ik begin ook maar weer eens
Gino ♥
  donderdag 9 januari 2020 @ 23:29:28 #221
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_190958092
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 19:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Je wordt oud, ouwe
40... Hats kwam een keertje op bezoek, had ze een wandelstok bij zich.

(Geintje, maar ze weet altijd mn leeftijd te benadrukken)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_190959352
Iemand hier tips mbt een hartslagmeter?

Het lijkt mij het prettigst om een band incl horloge te nemen. Is accuraat en leest makkelijk af tijdens het sporten.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_190959404
Ook gelijk een gps horloge? De meeste banden zijn via ant+ wel te koppelen.
Veel horloges hebben (ook) meting aan de pols, maar dat is wel minder accuraat.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 08:00:26 #224
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190959735
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 22:28 schreef Tjacka het volgende:
Hoi

Ik begin ook maar weer eens
Top! Veel plezier ^O^
F means you're fucked
  vrijdag 10 januari 2020 @ 08:00:53 #225
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190959747
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 23:29 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

40... Hats kwam een keertje op bezoek, had ze een wandelstok bij zich.

(Geintje, maar ze weet altijd mn leeftijd te benadrukken)
Dat zeg ik :D

Ik kom dit jaar ook aan de beurt :Y
F means you're fucked
pi_190960116
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 08:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat zeg ik :D

Ik kom dit jaar ook aan de beurt :Y
De eerste twee weken van je 40ste zijn niet pijnloos, kan ik je uit ervaring vertellen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 10 januari 2020 @ 08:56:41 #227
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190960134
Oudemannentopic *O*
F means you're fucked
pi_190960244
Echt YUR, de tijden dat je het porselein uit de pot kan pissen zijn voorbij.
pi_190960277
Wat ik grappig vind is dat hardlopen ook echt wel een ouderemannensport is. Als ik een wedstrijdje loop heb ik regelmatig dat ik in mijn categorie t/m 39 hoger sta dan als ik 40+ was geweest en in de categorie 40 t/m 49 had meegedaan.
pi_190960299
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 09:16 schreef Remco het volgende:
Wat ik grappig vind is dat hardlopen ook echt wel een ouderemannensport is. Als ik een wedstrijdje loop heb ik regelmatig dat ik in mijn categorie t/m 39 hoger sta dan als ik 40+ was geweest en in de categorie 40 t/m 49 had meegedaan.
je kan blijkbaar kiezen voor de cabrio of gaan hardlopen. :P
pi_190960305
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 09:18 schreef Oceanonix het volgende:
ik regelmatig dat ik in mijn categorie t/m 39 hoger sta dan als ik 40+ was geweest en in de categorie 40 t/m
Nooit een cabrio!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_190960482
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 09:19 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nooit een cabrio!
Motor? :P
  vrijdag 10 januari 2020 @ 09:44:07 #233
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_190960528
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 08:54 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

De eerste twee weken van je 40ste zijn niet pijnloos, kan ik je uit ervaring vertellen.
Pijnlijk zelfs #dag11 :P
  vrijdag 10 januari 2020 @ 09:51:57 #234
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190960608
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 09:44 schreef Quoi het volgende:

[..]

Pijnlijk zelfs #dag11 :P
Tijd voor een Quoibrio
F means you're fucked
pi_190960871
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 23:29 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

40... Hats kwam een keertje op bezoek, had ze een wandelstok bij zich.

(Geintje, maar ze weet altijd mn leeftijd te benadrukken)
Ik heb me nu heel erg ingehouden en keurig niet gereageerd!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorspellingen in Egmond zijn trouwens regen en op het strand harde wind tegen. So much fun.
pi_190961214
Ik ben best trots dat ik mijn doel van 600 km vorig jaar heb behaald. Zelfs nog iets meer.
Dit jaar laat ik het op 600 km staan. Over leeftijd gesproken, ik ben nu meer dan half antiek en als het mij dit jaar lukt om dezelfde afstand af te leggen ben ik dus sowieso meer dan tevreden.
Op de planning staan de 10 km Stevensloop, 10 km Hoorn en wat loopjes in de buurt.
Verder zie ik wel wat er nog op mijn pad komt.
Ik hoop hier voor iedereen dat het hardlopen lekker gaat en je brengt waar en wat je wilt!
  vrijdag 10 januari 2020 @ 11:24:08 #237
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190961480
Al had geneuzel over oud worden heeft er wel voor gezorgd dat ik eindelijk een concreet doel heb *O*

Op mijn 40ste verjaardag ga ik 40 kilometer hardlopen. Misschien wel trail, misschien ook niet, daar moet ik nog even over nadenken. Nog 140 dagen de tijd om er naartoe te werken *O*
F means you're fucked
pi_190962037
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 11:24 schreef YUR het volgende:
Al had geneuzel over oud worden heeft er wel voor gezorgd dat ik eindelijk een concreet doel heb *O*

Op mijn 40ste verjaardag ga ik 40 kilometer hardlopen. Misschien wel trail, misschien ook niet, daar moet ik nog even over nadenken. Nog 140 dagen de tijd om er naartoe te werken *O*
Ok, en moet ik dan vandaag 44 km hardlopen?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 januari 2020 @ 12:02:42 #239
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190962048
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:01 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ok, en moet ik dan vandaag 44 km hardlopen?
Omdat je het zo subtiel brengt, gefeliciteerd!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 10 januari 2020 @ 12:03:29 #240
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190962060
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:01 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ok, en moet ik dan vandaag 44 km hardlopen?
Ik neem aan dat je dit post vanaf een van je tussenstops
F means you're fucked
pi_190962118
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:01 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ok, en moet ik dan vandaag 44 km hardlopen?
Ja.

En 44 spruitjes eten.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 januari 2020 @ 12:09:26 #242
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190962150
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:07 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

En 44 spruitjes eten.
TR gezet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190962213
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je dit post vanaf een van je tussenstops
Op 4400 m hoogte heb ik geen bereik.
pi_190962230
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 10:26 schreef hatsaflats het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 12:21:27 #245
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190962314
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:14 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Op 4400 m hoogte heb ik geen bereik.
Je hebt zelfs een mediateam om je posts op Fok! te verzorgen :o

Echt man, wat een voorbereiding op zo'n dag! Dat zal de ervaring wel zijn _O_
F means you're fucked
  Forum Admin vrijdag 10 januari 2020 @ 12:26:49 #246
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_190962394
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Omdat je het zo subtiel brengt, gefeliciteerd!
:{w ik feliciteer pas na de 44 km. Dat ouder worden doen we allemaal bijna vanzelf.

MR valt rond mijn 42ste verjaardag.... Ik weet wat me te doen staat.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 januari 2020 @ 12:27:52 #247
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190962407
Ja verdomme, nu wil ik stiekem 30km gaan lopen op m'n verjaardag. Peer pressure :{w
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 10 januari 2020 @ 12:29:31 #248
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190962432
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:26 schreef Pharkus het volgende:

[..]

:{w ik feliciteer pas na de 44 km. Dat ouder worden doen we allemaal bijna vanzelf.

MR valt rond mijn 42ste verjaardag.... Ik weet wat me te doen staat.
Zo heb ik al uitgerekend dat ik 42 jaar en 195 dagen oud word op een zaterdag. Dan is er vast ergens een marathon te lopen
F means you're fucked
  vrijdag 10 januari 2020 @ 12:29:49 #249
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190962437
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:27 schreef heywoodu het volgende:
Ja verdomme, nu wil ik stiekem 30km gaan lopen op m'n verjaardag. Peer pressure :{w
OK, die staat ^O^
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 januari 2020 @ 12:31:04 #250
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190962454
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:29 schreef YUR het volgende:

[..]

OK, die staat ^O^
Alleen als jij je 40km haalt. Ik heb nog tot september.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 10 januari 2020 @ 12:31:31 #251
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190962460
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Alleen als jij je 40km haalt. Ik heb nog tot september.
Deal :Y
F means you're fucked
  vrijdag 10 januari 2020 @ 12:31:35 #252
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190962463
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:27 schreef heywoodu het volgende:
Ja verdomme, nu wil ik stiekem 30km gaan lopen op m'n verjaardag. Peer pressure :{w
Die verleiding voel ik nou totaal niet. :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 10:26 schreef hatsaflats het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 10 januari 2020 @ 12:43:49 #253
3878 Vork
Manisch creatief
pi_190962635
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 11:03 schreef Tris het volgende:
Ik ben best trots dat ik mijn doel van 600 km vorig jaar heb behaald. Zelfs nog iets meer.
Dit jaar laat ik het op 600 km staan. Over leeftijd gesproken, ik ben nu meer dan half antiek en als het mij dit jaar lukt om dezelfde afstand af te leggen ben ik dus sowieso meer dan tevreden.
Op de planning staan de 10 km Stevensloop, 10 km Hoorn en wat loopjes in de buurt.
Verder zie ik wel wat er nog op mijn pad komt.
Ik hoop hier voor iedereen dat het hardlopen lekker gaat en je brengt waar en wat je wilt!
Lekker lopen is het beste. Zonder pijn en met lol. Belangrijker dan afstanden, tijden en wat voor prestatiedoelen dan ook.

Ik loop niet zo heel vaak van die loopjes, maar toevalligerwijs zijn die twee nou net de evenementen waar ik meermaals aan heb meegedaan. Stevensloop wordt 'm dit jaar niet, maar Hoorn ben ik aan het overwegen, maar dan moet het natuurlijk niet weer zo gruwelijk warm gaan worden.

Maar eerst de Vondelparkloop, volgende week zondag. Eerste evenement na een half jaar aansukkelen. 10km (dus 3 rondjes) en gelijk een mooie 0-meting. :)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 januari 2020 @ 12:49:08 #254
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_190962705
Nee, ik ga niet 50KM lopen op 16 september
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 januari 2020 @ 12:50:34 #255
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190962728
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, ik ga niet 50KM lopen op 16 september
Matig.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190963076
Ik heb wel ergens de ambitie om op mijn verjaardag weer een keertje mijn leeftijd te gaan lopen, maar moet daar niet al te lang meer mee wachten :)

Is het al te laat voor een jaaroverzicht? Nee toch? Zolang je in het nieuwe jaar nog niet gelopen hebt, kan het nog, toch?

2019 was een kutjaar. 321 kilometer gelopen, waarvan slechts 44 in de laatste 5 maanden.

Graag zou ik zeggen dat 2020 dus alleen maar beter kan gaan, maar dat is nog afwachten. Tot nu toe nog geen meter hardgelopen. Het is maar goed dat het buiten het hardlopen om wel een topjaar wordt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190963249
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Die verleiding voel ik nou totaal niet. :+
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel voor 33km?

@Swetsenegger hoeveel km zou ik op mijn verjaardag moeten lopen? Ik ben de tel kwijt.
pi_190963759
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:22 schreef pijll het volgende:
kutjaar.
Ik schrik van dit taalgebruik.

Ben je geblesseerd, gedemotiveerd of de twee-eiige tweelingbroer van @Swetsenegger?
  vrijdag 10 januari 2020 @ 14:14:40 #259
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190963805
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Wel voor 33km?

@:Swetsenegger hoeveel km zou ik op mijn verjaardag moeten lopen? Ik ben de tel kwijt.
Splitten? Ieder de helft op die dag er tussen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190963873
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 14:12 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik schrik van dit taalgebruik.

Ben je geblesseerd, gedemotiveerd of de twee-eiige tweelingbroer van @:Swetsenegger?
Twee van de drie.

Hardloopvakantie *O*
pi_190964122
Mijn verjaardag is al een paar keer de dag voor mijn marathon geweest, of een week ervoor, dus dan maar geen 30+ kilometer lopen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 januari 2020 @ 14:45:53 #262
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_190964252
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Wel voor 33km?

@:Swetsenegger hoeveel km zou ik op mijn verjaardag moeten lopen? Ik ben de tel kwijt.
Nou, sweet 16 denk ik?
pi_190964290
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Zo heb ik al uitgerekend dat ik 42 jaar en 195 dagen oud word op een zaterdag. Dan is er vast ergens een marathon te lopen
Hmm, dat gaat voor mij ook op. Dat is op zaterdag 9 juli.... Ik zou als excuus kunnen opvoeren dat mijn vader dan z'n verjaardag viert. Zijn er veel marathons in juli?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_190964495
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 14:47 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Hmm, dat gaat voor mij ook op. Dat is op zaterdag 9 juli.... Ik zou als excuus kunnen opvoeren dat mijn vader dan z'n verjaardag viert. Zijn er veel marathons in juli?
Nee, weinig.

Voor dit jaar is er eentje in Diever, maar dat is in het derde weekend van juli (maar wel op zaterdag); waarschijnlijk moet je naar het buitenland.

De kalenders voor 2022 (of later) zijn natuurlijk nog niet bekend, maar je kan nu al op zoek naar marathons in het tweede juli-weekend; met een beetje geluk vallen die wedstrijden in jouw jubileum-jaar goed.

Zo is er bijvoorbeeld een mooie Kustmarathon in Zweden (https://kustmaran.wordpress.com/). Van A naar B, zo te zien. Je moet alleen niet bang zijn om alleen te lopen: vorig jaar waren er 42 deelnemers.
pi_190964527
Je kan ook je verjaardagsjaren in rondjes atletiekbaan doen, dat is best te doen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Forum Admin vrijdag 10 januari 2020 @ 15:18:11 #266
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_190964700
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 15:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Je kan ook je verjaardagsjaren in rondjes atletiekbaan doen, dat is best te doen?
@Swetsenegger
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_190964807
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 15:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Je kan ook je verjaardagsjaren in rondjes atletiekbaan doen, dat is best te doen?
Weet niet of me dat gaat lukken voor ik weer jarig ben... ;)
pi_190964976
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 07:22 schreef RunnerAdd het volgende:
Ook gelijk een gps horloge? De meeste banden zijn via ant+ wel te koppelen.
Veel horloges hebben (ook) meting aan de pols, maar dat is wel minder accuraat.
Gaat me in principe alleen om de hartslag. Dat wil ik meten via een band en kunnen aflezen tijdens het sporten. Maar als je dat wil, kom je naar mijn idee snel bij een compleet sporthorloge of je loopt met je telefoon in je hand om het te kunnen aflezen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_190965057
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 14:18 schreef pijll het volgende:

[..]

Twee van de drie.

Hardloopvakantie *O*
Dus je bent niet geblesseerd?
pi_190965155
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 14:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou, sweet 16 denk ik?
Ik keur het goed!
pi_190965744
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Zo heb ik al uitgerekend dat ik 42 jaar en 195 dagen oud word op een zaterdag. Dan is er vast ergens een marathon te lopen
Je kunt ook gaan voor 42,195 jaar oud. Dat is ongeveer 42 jaar en 71 dagen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 januari 2020 @ 16:48:29 #272
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_190965803
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 15:18 schreef Pharkus het volgende:

[..]

@:swetsenegger
20KM op de baan. Ik sla even over.
pi_190966987
Oeff, 2e sessie zit erop. Heb mega spierpijn gehad in mijn voetheffers en later in mijn kuiten. Vandaag was het bijna over dus tijd gemaakt voor sessie 2. Doordat ik de afgelopen dagen heel raar heb gelopen op werk vandaag wat lichte rugklachten tijdens het rennen zelf. Kon bijna niet rennen. Daarom maar een flink wandeltempo aangehouden met af en toe een seconde of 10 rennen om mijn rug wat los te krijgen. Laatste blok wel kunnen rennen en toen was waren de 20 minuten helaas al weer voorbij en de training ten einde. Heb nu al zin in de langere trainingen *O* Ik ga ook snel goede compressiesokken of sleeves aanschaffen want daar heb ik toch echt wel profijt van heb ik gemerkt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Najieto op 10-01-2020 18:30:20 ]
  Forum Admin vrijdag 10 januari 2020 @ 20:26:50 #274
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_190968827
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:24 schreef Najieto het volgende:
Oeff, 2e sessie zit erop. Heb mega spierpijn gehad in mijn voetheffers en later in mijn kuiten. Vandaag was het bijna over dus tijd gemaakt voor sessie 2. Doordat ik de afgelopen dagen heel raar heb gelopen op werk vandaag wat lichte rugklachten tijdens het rennen zelf. Kon bijna niet rennen. Daarom maar een flink wandeltempo aangehouden met af en toe een seconde of 10 rennen om mijn rug wat los te krijgen. Laatste blok wel kunnen rennen en toen was waren de 20 minuten helaas al weer voorbij en de training ten einde. Heb nu al zin in de langere trainingen *O* Ik ga ook snel goede compressiesokken of sleeves aanschaffen want daar heb ik toch echt wel profijt van heb ik gemerkt.
Luister naar een ouwe rot qua blessures, loop jezelf zeker in het begin niet voorbij. Je lichaam geeft je signalen, let er een beetje op ;)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_190969123
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 20:26 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Luister naar een ouwe rot qua blessures, loop jezelf zeker in het begin niet voorbij. Je lichaam geeft je signalen, let er een beetje op ;)
Dat doe ik ook. De trainingen zijn nu 20 min en worden elke week een paar minuten langer. Daar hou ik me dus ook aan, en sla gerust een training over als het niet goed voelt. Ik fiets er ook nog bij dus dat komt wel goed.Bedankt voor de tip iig.
pi_190971483
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 15:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Gaat me in principe alleen om de hartslag. Dat wil ik meten via een band en kunnen aflezen tijdens het sporten. Maar als je dat wil, kom je naar mijn idee snel bij een compleet sporthorloge of je loopt met je telefoon in je hand om het te kunnen aflezen.
Je hebt ook wel dit soort horloges (zonder gps, dus minder prijzig)
https://www.decathlon.nl/(...)NEAkYAiABEgJ0ovD_BwE
pi_190975982
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 20:45 schreef Najieto het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. De trainingen zijn nu 20 min en worden elke week een paar minuten langer. Daar hou ik me dus ook aan, en sla gerust een training over als het niet goed voelt. Ik fiets er ook nog bij dus dat komt wel goed.Bedankt voor de tip iig.
NIet alleen naar je minuten kijken. Let ook op je tempo en ga wat langzamer lopen in de minuten die je moet hardlopen. Je hoeft van die eerste trainingen echt niet zo bizar veel spierpijn te hebben. Sterker: ik zou zeggen dat dat vooral komt doordat je te hard loopt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator zaterdag 11 januari 2020 @ 11:02:14 #278
155227 crew  Guppy
dus
pi_190976586
Ik ging na de eerste trainingen ook dood van de spierpijn, puur omdat ik die spieren nooit gebruikte :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_190976613
Same same. Start to Run was één groot spierpijnfestijn.
pi_190976665
Leuk nieuws hatseflats.
pi_190976708
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 09:39 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

NIet alleen naar je minuten kijken. Let ook op je tempo en ga wat langzamer lopen in de minuten die je moet hardlopen. Je hoeft van die eerste trainingen echt niet zo bizar veel spierpijn te hebben. Sterker: ik zou zeggen dat dat vooral komt doordat je te hard loopt.
Dat zal ongetwijfeld. Maar ik heb pas 2x hardgelopen. 2 lessen van 20 min met totaal 10 min hardlopen en 10 min wandelen in blokken van 2 min. Ik moet nog een tempo vinden waarin het goed volhouden is. Ik denk dat menig starter daar in het begin last van heeft gehad.
  zaterdag 11 januari 2020 @ 11:17:03 #282
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190976723
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 11:15 schreef Najieto het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld. Maar ik heb pas 2x hardgelopen. 2 lessen van 20 min met totaal 10 min hardlopen en 10 min wandelen in blokken van 2 min. Ik moet nog een tempo vinden waarin het goed volhouden is. Ik denk dat menig starter daar in het begin last van heeft gehad.
Een goed tempo is als je het gevoel hebt dat je bijna achteruit gaat en nog gemakkelijk kan praten.
Maar dat tempo daadwerkelijk lopen en vasthouden is het moeilijkst wat er is. Langzaam hardlopen is een kunst :Y
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 januari 2020 @ 11:28:34 #283
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190976839
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 11:15 schreef Najieto het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld. Maar ik heb pas 2x hardgelopen. 2 lessen van 20 min met totaal 10 min hardlopen en 10 min wandelen in blokken van 2 min. Ik moet nog een tempo vinden waarin het goed volhouden is. Ik denk dat menig starter daar in het begin last van heeft gehad.
Valt mee, het heeft me maar een jaar of vijf geduurd voor ik me besefte dat flink sprinten tijdens die hardloopblokken misschien niet zo'n goed idee is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190976903
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 11:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Valt mee, het heeft me maar een jaar of vijf geduurd voor ik me besefte dat flink sprinten tijdens die hardloopblokken misschien niet zo'n goed idee is.
Gevalletje hardleers? :P
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 januari 2020 @ 11:37:52 #285
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190976921
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 11:35 schreef Najieto het volgende:

[..]

Gevalletje hardleers? :P
Nogal.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 januari 2020 @ 13:07:20 #286
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190978079
Is er hier iemand die een koptelefoon gebruikt tijdens het hardlopen? Dus een koptelefoon, geen oordoppen. Dat klinkt logisch, maar Google schijnt het verschil niet te kennen en geeft alsnog allerlei oordoppen als suggestie. Die wil ik in principe niet, want zodra het zweten begint vind ik het reteirritant om te voelen hoe het zweet zich in mijn oor ophoopt :') Buiten dat ik me er heel snel aan stoor als zo'n oordop net even anders gaat zitten of langzaam eruit begint te komen, wat natuurlijk kan gebeuren tijdens hardlopen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190979276
Ik loop en fiets zelf vaak met oordopjes in. Heb weinig last van zweet in m’n oren. Ik heb bij runnersworld toen ik schoenen kocht een soort koptelefoon uitgeprobeerd die niet op in of over je oren zit maar op je jukbeenderen. Zo hoor je omgevingsgeluid heel goed. Niet gekocht want ik vond ze te duur maar ze waren wel comfortabel en goed geluid.

https://www.runnersworld.(...)%2F&token=1022794739
pi_190979924
Mijn eerste mijpaal(tje)! Voor het eerst 3 km achter elkaar gerend (in 18:30 minuten) *O*. Op naar de 5!
  Moderator zaterdag 11 januari 2020 @ 15:34:10 #289
155227 crew  Guppy
dus
pi_190979926
Wat goed *O* en mooi mijlpaaltje :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 11 januari 2020 @ 16:04:34 #291
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190980247
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 15:33 schreef Pinuts het volgende:
Mijn eerste mijpaal(tje)! Voor het eerst 3 km achter elkaar gerend (in 18:30 minuten) *O*. Op naar de 5!
Goed gedaan! *O* *O*


Ik heb mezelf net ook met tegenzin naar buiten gesleept...Maar ben nu toch blij dat ik ben geweest :Y
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 januari 2020 @ 16:07:03 #292
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190980282
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 15:33 schreef Pinuts het volgende:
Mijn eerste mijpaal(tje)! Voor het eerst 3 km achter elkaar gerend (in 18:30 minuten) *O*. Op naar de 5!
Lekker tempo ook _O_

Mooie mijlpaal *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zaterdag 11 januari 2020 @ 16:07:28 #293
155227 crew  Guppy
dus
pi_190980288
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 16:04 schreef YUR het volgende:

[..]

Goed gedaan! *O* *O*

Ik heb mezelf net ook met tegenzin naar buiten gesleept...Maar ben nu toch blij dat ik ben geweest :Y
Volgens mij is het heel lekker weer buiten om te lopen! Goed dat je gegaan bent!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 januari 2020 @ 16:07:40 #294
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190980291
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 16:04 schreef YUR het volgende:

[..]

Goed gedaan! *O* *O*

Ik heb mezelf net ook met tegenzin naar buiten gesleept...Maar ben nu toch blij dat ik ben geweest :Y
'net' en nu al terug, een kilometertje gedaan?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190980401
Dank jullie :)
  zaterdag 11 januari 2020 @ 16:20:14 #296
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190980438
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 16:07 schreef Guppy het volgende:

[..]

Volgens mij is het heel lekker weer buiten om te lopen! Goed dat je gegaan bent!
*O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 16:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

'net' en nu al terug, een kilometertje gedaan?
Nja, een paar kilometertjes dan. Ietsjes meer dan een uur onderweg geweest. Lekker windje :Y
F means you're fucked
pi_190980757
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 16:04 schreef YUR het volgende:

[..]

Goed gedaan! *O* *O*


Ik heb mezelf net ook met tegenzin naar buiten gesleept...Maar ben nu toch blij dat ik ben geweest :Y
Bij twijfel altijd gaan. Je kan altijd eerder naar huis :7
  zaterdag 11 januari 2020 @ 16:51:44 #298
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190980793
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 16:48 schreef Najieto het volgende:

[..]

Bij twijfel altijd gaan. Je kan altijd eerder naar huis :7
Waarheid als een ):O
F means you're fucked
pi_190981036
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 15:33 schreef Pinuts het volgende:
Mijn eerste mijpaal(tje)! Voor het eerst 3 km achter elkaar gerend (in 18:30 minuten) *O*. Op naar de 5!
Mooi hoor, de eerste drie zijn het moeilijkst, is mijn ervaring. Lekker zo doorgaan!
  zaterdag 11 januari 2020 @ 19:44:50 #300
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190982985
Helemaal
F means you're fucked
  zaterdag 11 januari 2020 @ 19:45:01 #301
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190982988
Vol
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')