SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
Water in de longen is toch wel een teken aan de wandquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja oké, maar dan is het gewoon een vergiftiging en geen verdrinking.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:01 schreef F1gamer het volgende:
Gewoon een normale fiets. Elektrische fiets is voor luie mensen
#280 is de laatste die in het ouwe jaar opengingquote:
Oooh, makkelijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
#280 is de laatste die in het ouwe jaar openging
Geef toe dat jij eerst Hof Hoorne Ham typte!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Waarom hebben ze bij Hof Hoorneman trouwens de Vlaamse tekst ingesproken?
Met je subiet
Moet lukkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
#280 is de laatste die in het ouwe jaar openging
Boobytrap?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:04 schreef Makamba_ het volgende:
Hoe heette dat bananensplit achtige programma van Gijs ook alweer?
Nog altijd fan #leaveGijsalone
Boobytrapquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:04 schreef Makamba_ het volgende:
Hoe heette dat bananensplit achtige programma van Gijs ook alweer?
Nog altijd fan #leaveGijsalone
subiet is oud nederlands woord voor je moet gelijk dit doenquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Met je subiet
Vanaf een uurtje of 4, 5 blijken sommige users toch een irl leven te hebben en wordt het een stuk rustigerquote:
drankspel voor volgend jaar iedere keer als iemand subiet zegt, drinken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Met je subiet
hahahaha die had ik kunnen zien aankomenquote:
Vast vandaar dat ik op beide stemdequote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
Volbeat is eigenlijk net zo erg als Disturbed.
Volbeat is een van de slechtste dingen die ik ooit live heb gezienquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
ook wanneer het op FOK! gepost wordt?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
drankspel voor volgend jaar iedere keer als iemand subiet zegt, drinken.
Of nog erger: Social Deal. Jeweettog!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:05 schreef Keyos het volgende:
Alles beter dan Ikwilvanmijnaomaaf.nl reclames.
oeh lekker, geen visboer hier vandaag geloof ik.... hoewel tis dinsdag maar vorige week stond ie er ook nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:07 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga even kibbeling halen voor de lunch
Je vergeet: en een nieuw PR lopen op de marathonquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat zijn die reclameblokken toch ellendig lang. Ik kan rustig uit bed rollen, me omkleden, koffie zetten en ontbijt klaarmaken en de muziek is nog steeds niet begonnen.
Ik ontken alles!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Geef toe dat jij eerst Hof Hoorne Ham typte!
Koffie zetten. Goed idee!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat zijn die reclameblokken toch ellendig lang. Ik kan rustig uit bed rollen, me omkleden, koffie zetten en ontbijt klaarmaken en de muziek is nog steeds niet begonnen.
Dat moet ik niet teveel herhalen. Eindelijk vakantie en dus een vlucht van radioreclame onderweg... Dus ik luister maar uren radioteclame.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Ken alleen het Vlaamse sebiet, en daar is het weer 'straks'quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
subiet is oud nederlands woord voor je moet gelijk dit doen
Deze man weetquote:
Die spant de kroon. Ik heb Amnesty International erover ingelicht.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Of nog erger: Social Deal. Jeweettog!
Ja, ik ken het, maar echt helemaal niemand die ik dat ooit nog hoor gebruikenquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
subiet is oud nederlands woord voor je moet gelijk dit doen
Woops nee, dat is Where the Street have no name, zat even heel goed fout.quote:
Houdjemondquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
Elk uur een keertje drinken dusquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
drankspel voor volgend jaar iedere keer als iemand subiet zegt, drinken.
Do You have to let it Kibbelinger?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:07 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga even kibbeling halen voor de lunch
Zekerquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:08 schreef ok01 het volgende:
The unforgettable Fire is wmb de mooiste van U2
Sunday Bloody Sundayquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Woops nee, dat is Where the Street have no name, zat even heel goed fout.
Sorryquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:09 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. Het is Bill hoor, niet Rick!
Het duurt potdikke nu al meer dan 30 jaarquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze het nu nog steeds niet gevonden.. sodeju.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:08 schreef ok01 het volgende:
The unforgettable Fire is wmb de mooiste van U2
Bono aan het Pokemonnen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze het nu nog steeds niet gevonden.. sodeju.
Dit gaaaaaaat maar doorquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:10 schreef peaceman het volgende:
Ik snap die liefde voor The Joshua tree nooit zo. Matig album wel.
best leuk om over te bomenquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:10 schreef peaceman het volgende:
Staat toch veel te hoog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:11 schreef Kyran het volgende:
Haten op Volbeat en Disturbedklootjesvolk
Fantastisch album juistquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:10 schreef peaceman het volgende:
Deze man weetquote:
Absoluut nietquote:
quote:In augustus 2011 kwam Guus van Hove, de directeur van poppodium 013, door een hitteberoerte te overlijden toen hij in het Joshua Tree National Park zocht naar de boom die op de albumhoes van The Joshua Tree staat.[2] [b]Deze boom bevond zich echter op een geheel andere locatie nabij Death Valley en bestaat inmiddels niet meer.[/b]
Zo'n troll-lijstje? Met Disturbed, Volbeat, Marco Borsato, Bloasmuziek en allemaal andere verschrikkelijke dingen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vast vandaar dat ik op beide stemde
Ik vind persoonlijk Illumise beter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:11 schreef Kyran het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:11 schreef Kyran het volgende:
oke boomer wat jij wiltquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je dat doet, ben je dan bomer?
Voor mij ook. Was dat bij jou ook op Lowlands?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volbeat is een van de slechtste dingen die ik ooit live heb gezien
Vooral Volbeat vind ik veel te hoog staan, dit is echt puur door die boeren en die gasten kunnen er ook nog eens helemaal niets van livequote:
Pinkpopquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor mij ook. Was dat bij jou ook op Lowlands?
Absoluut nietquote:
Ja, bijnaquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo'n troll-lijstje? Met Disturbed, Volbeat, Marco Borsato, Bloasmuziek en allemaal andere verschrikkelijke dingen?
Ik vind ze los van elkaar overigens ook aardige muziek maken.quote:
Wow, tof! Volbeat wil ik ook weleens live zien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:13 schreef Kyran het volgende:
Volbeat 3x live gezien, 3x geniaal. Zelfde geldt voor Disturbed, 3x gezien en 3x dikke prima.
Omdat iedereen met een slecht gestemde gitaar en kennis van drie akkoorden dit bij een kampvuur heeft gespeeld.quote:
Onsje makreel-americain graag.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:14 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga even op mn elektrische fiets kijken of de visboer er echt niet staat
Waarom zou die op je electrische fiets staan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:14 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga even op mn elektrische fiets kijken of de visboer er echt niet staat
Omdat dit het beste liedje in de hele Top 2000 is slimpie.quote:
Dat heb ik nou met Pink Floyd en Porcupine Tree.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:14 schreef Isorden het volgende:
Als er 1 band is waarvan ik hoop dat ze ooit weer samen komen is het Oasis
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zou die op je electrische fiets staan?
Denk dat dit Oasisquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef Pumpalov het volgende:
Ik ken Volbeat niet.
Zo te horen mag ik mij daar tevreden mee stellen.
hij had hem toch gekocht!!11!!!einz!!1quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zou die op je electrische fiets staan?
Nou ik ben verre van een boer hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Volbeat is op zich wel tof, al is hun muziek natuurlijk alleen maar gestegen omdat alle boeren daar wild van worden.
DEZE MAN WEETquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:16 schreef MTheBassman het volgende:
Dit uur straks stemlijstgenot en GH3 genot met Knights of Cydonia
Die zanger is echt fantastischquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef Pumpalov het volgende:
Ik ken Volbeat niet.
Zo te horen mag ik mij daar tevreden mee stellen.
Maar jij stemt er vast al jaren op, die boeren stemmen nu voor het eerst.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou ik ben verre van een boer hoor
Ook weer flink hyped door Beste Zangers. Dat is ook de enige reden dat Nightwish er 2x instaat en het duet van Floor en Henk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap wel dat er mensen op Sound of Silence van Disturbed stemmen.
Ik snap niet dat er zoveel mensen op stemmen dat ie tot plaats 18 komt.
Oooh lekkerquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:16 schreef essnhills het volgende:
Schiet al aardig op met de oliebollen
[ afbeelding ]
Wel jammer dat hij kutmuziek maakt zo te horen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die zanger is echt fantastisch
Keer ontzettend mee bier staan drinken voor hun optreden op Dauwpop
Dit nummer hebben ze ook 2x gedaan met FOR EVIIIIIIGTquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:16 schreef Kyran het volgende:
Al snap ik de liefde voor Lola Montez wat minder. Hebben betere nummers.
Porcupine Tree is nog zo'n band waar ik meer van wil luisteren want Arriving Somewhere.. (de nummer 1 van de snob 2000) is erg fijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Pink Floyd en Porcupine Tree.
U was in coma?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:16 schreef Pumpalov het volgende:
Boeren hebben de Top2000 overgenomen ofzo?
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:16 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Nee man,fijne muziekquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:17 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij kutmuziek maakt zo te horen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
U was in coma?
Dan staat je nog een leuke verrassing te wachten vanavond
Matige reden, positief effect.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:16 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ook weer flink hyped door Beste Zangers. Dat is ook de enige reden dat Nightwish er 2x instaat en het duet van Floor en Henk.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:16 schreef Isorden het volgende:
FEEL THE FIRE WHERE SHE WALKS
LOLA MONTEZ SO BEAUTIFUL
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lekkerquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:16 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Matige reden, positief effect.
Kut weer te laatquote:
Ah ja. Al dat boerengezeik in Nederland natuurlijk. Kwartje valt. Ver van m'n bed show, daarmeequote:Op dinsdag 31 december 2019 12:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
U was in coma?
Dan staat je nog een leuke verrassing te wachten vanavond
quote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Elk uur een keertje drinken dus
Als je sneller een FOK! grap ,maakt dan Isorden dan heb je iets bereikt in je leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Kssst schaam jequote:
Is eindelijk hiiiierquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Plaatje wat je wist dat ging komen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als je sneller een FOK! grap ,maakt dan Isorden dan heb je iets bereikt in je leven.
Lekker! Geniet ervanquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:16 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:19 schreef essnhills het volgende:
En sta heerlijk te bakken metde top 2000 aan zo
Kreeg wel op een gegeven moment een vreemde blik van m'n vader toen er een liedje voorbij kwam die ik wel uit volle borst meezong maar die hij niet kendePOKEMON GENOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Kreeg wel op een gegeven moment een vreemde blik van m'n vader toen er een liedje voorbij kwam die ik wel uit volle borst meezong maar die hij niet kendeIedereen in het topic vond die kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als je sneller een FOK! grap ,maakt dan Isorden dan heb je iets bereikt in je leven.
Op zich hebben de Eftelingmetalbands wel door hoe ze de Top 2000 moeten bespelen.quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen in het topic vond die kut.
Ik niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waren de ligplaatsen allemaal bezet?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:19 schreef essnhills het volgende:
En sta heerlijk te bakken met de top 2000 aan
Ja wel mooi, zei net nog tegen mij pa dat hij me muzikaal goed opgevoed had omdat ik heel de top 2000 ken van vroegerquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Positief of negatief verrast? Ze hebben echt betere nummers
klinkt een beetje inwisselbaar met ieder typisch Amerikaans Punkrockbandje eind jaren 90.quote:
Delainquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op zich hebben de Eftelingmetalbands wel door hoe ze de Top 2000 moeten bespelen.
Floor Jansen gaat meedoen aan Beste Zangers, Sharon den Adel gaat dingen verloten onder stemmers op WT in de Top 2000. Eigenlijk zouden de bandleden van Epica en Delain ook nog even wat moeten doen om erin te komen.
Dit is toch geen punk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
klinkt een beetje inwisselbaar met ieder typisch Amerikaans Punkrockbandje eind jaren 90.
Precies mijn gedachte.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:19 schreef Mani89 het volgende:
Lol ... dit klinkt als een b-side van een Blink 182 single uit de 90's.
DAT ZEGT IE TOCH. Fijne muziekquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
klinkt een beetje inwisselbaar met ieder typisch Amerikaans Punkrockbandje eind jaren 90.
Zeg dan niks, dit is toch geen punk man.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kreeg wel op een gegeven moment een vreemde blik van m'n vader toen er een liedje voorbij kwam die ik wel uit volle borst meezong maar die hij niet kendehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Inderdaad, zelfs Blink 182 is veel beter.quote:
Gewoon inwisselbaar met punkpop en punkrock.quote:
Alleen is dit allesbehalve punkquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Blink 182 is zelfs voor mij net wat te tienerpunk-ishquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs Blink 182 is veel beter.
Eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Adam's Song mag best in de lijst.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker zo. NW heeft eens heel tweede uitverkocht Ziggo te danken aan Beste Zangers.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op zich hebben de Eftelingmetalbands wel door hoe ze de Top 2000 moeten bespelen.
Floor Jansen gaat meedoen aan Beste Zangers, Sharon den Adel gaat dingen verloten onder stemmers op WT in de Top 2000. Eigenlijk zouden de bandleden van Epica en Delain ook nog even wat moeten doen om erin te komen.
Ja hallo, jij zegt inwisselbaar met punkband.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:22 schreef Pumpalov het volgende:
Dames horen punk en worden gelijk leesblind
#metooquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, we gaan een non aanranden.
Kwamen vroeger altijd jaarlijks in een klein dorpje in de buurt spelen. Al was er nu een tour of nietquote:
Mooi herinneringen.quote:
Absoluut! Ik houd niet van gelobby, maar ja, if you can't beat them...quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zeker zo. NW heeft eens heel tweede uitverkocht Ziggo te danken aan Beste Zangers.
Maargoed, een beetje waardering in Nederland voor die tak van muziek is wel prima ook
QFTquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:23 schreef MTheBassman het volgende:
Bohh Muse wordt intens hard genieten straks![]()
![]()
QFTquote:
Dat denkt iedereen die er niet mee opgegroeid is in die tijd en voor het eerst een nummer van ze hoort tijdens de Top 2000.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:23 schreef tompsv18 het volgende:
Vroeger toen ik nog niet zo met muziek bezig was dacht ik altijd dat Golden Earring een grote Amerikaanse band was, door al die Engelstalige hits.
Als ik nu ooit Amerikanen hoor die dit nu leren kennen snappen ze er ook niks van dat dat daar niet een topact isquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:23 schreef tompsv18 het volgende:
Vroeger toen ik nog niet zo met muziek bezig was dacht ik altijd dat Golden Earring een grote Amerikaanse band was, door al die Engelstalige hits.
ik geniet nu alquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:23 schreef MTheBassman het volgende:
Bohh Muse wordt intens hard genieten straks![]()
![]()
Muse genot zoquote:
Jij bent afquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:26 schreef Zorro het volgende:
Muse dadlijk. Tijd om wat anders te doen
Of van Adele. Daar zijn we nog nooit zo vroeg van af geweestquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gedeelte van de lijst zit best wel vast dit jaar. Echt maar heel weinig tekening.
Dat vind ik op zich geen slechte zaak, liever dat dan 5 platen van Ed Kroket hier.
Ik heb het over typisch Amerikaanse punkrockbandjes van de late jaren '90.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja hallo, jij zegt inwisselbaar met punkband.
Niet dus.
Normaal staat nu 2x rond de 100/90 ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal komt dat vastzitten pas echt rond de 100/90, maar nu zit het wat vroeger.
Ik vind het ook wel wat hebben, dat er toch een soort van kern blijft.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal komt dat vastzitten pas echt rond de 100/90, maar nu zit het wat vroeger.
Maar dat zei je niet punk en poppunk/punkrock is wat anders. Maar goed, je hebt uiteraard gelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:26 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik heb het over typisch Amerikaanse punkrockbandjes van de late jaren '90.
Gelukkig denkt @:Mani89 hetzelfde met B-side van willekeurig Blink-182 nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |