Vanaf een uurtje of 4, 5 blijken sommige users toch een irl leven te hebben en wordt het een stuk rustigerquote:
drankspel voor volgend jaar iedere keer als iemand subiet zegt, drinken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Waarom hebben ze bij Hof Hoorneman trouwens de Vlaamse tekst ingesproken?
Met je subiet
hahahaha die had ik kunnen zien aankomenquote:
Vast vandaar dat ik op beide stemdequote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
Volbeat is eigenlijk net zo erg als Disturbed.
Volbeat is een van de slechtste dingen die ik ooit live heb gezienquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
Volbeat is eigenlijk net zo erg als Disturbed.
ook wanneer het op FOK! gepost wordt?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
drankspel voor volgend jaar iedere keer als iemand subiet zegt, drinken.
Of nog erger: Social Deal. Jeweettog!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:05 schreef Keyos het volgende:
Alles beter dan Ikwilvanmijnaomaaf.nl reclames.
oeh lekker, geen visboer hier vandaag geloof ik.... hoewel tis dinsdag maar vorige week stond ie er ook nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:07 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga even kibbeling halen voor de lunch
Je vergeet: en een nieuw PR lopen op de marathonquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat zijn die reclameblokken toch ellendig lang. Ik kan rustig uit bed rollen, me omkleden, koffie zetten en ontbijt klaarmaken en de muziek is nog steeds niet begonnen.
Ik ontken alles!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Geef toe dat jij eerst Hof Hoorne Ham typte!
Koffie zetten. Goed idee!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat zijn die reclameblokken toch ellendig lang. Ik kan rustig uit bed rollen, me omkleden, koffie zetten en ontbijt klaarmaken en de muziek is nog steeds niet begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |