Ik vind ze los van elkaar overigens ook aardige muziek maken.quote:
Wow, tof! Volbeat wil ik ook weleens live zien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:13 schreef Kyran het volgende:
Volbeat 3x live gezien, 3x geniaal. Zelfde geldt voor Disturbed, 3x gezien en 3x dikke prima.
Omdat iedereen met een slecht gestemde gitaar en kennis van drie akkoorden dit bij een kampvuur heeft gespeeld.quote:
Onsje makreel-americain graag.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:14 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga even op mn elektrische fiets kijken of de visboer er echt niet staat
Waarom zou die op je electrische fiets staan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:14 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga even op mn elektrische fiets kijken of de visboer er echt niet staat
Omdat dit het beste liedje in de hele Top 2000 is slimpie.quote:
Dat heb ik nou met Pink Floyd en Porcupine Tree.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:14 schreef Isorden het volgende:
Als er 1 band is waarvan ik hoop dat ze ooit weer samen komen is het Oasis
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zou die op je electrische fiets staan?
Denk dat dit Oasisquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef Pumpalov het volgende:
Ik ken Volbeat niet.
Zo te horen mag ik mij daar tevreden mee stellen.
hij had hem toch gekocht!!11!!!einz!!1quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zou die op je electrische fiets staan?
Nou ik ben verre van een boer hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Volbeat is op zich wel tof, al is hun muziek natuurlijk alleen maar gestegen omdat alle boeren daar wild van worden.
DEZE MAN WEETquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:16 schreef MTheBassman het volgende:
Dit uur straks stemlijstgenot en GH3 genot met Knights of Cydonia
Die zanger is echt fantastischquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef Pumpalov het volgende:
Ik ken Volbeat niet.
Zo te horen mag ik mij daar tevreden mee stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |