SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
klopt maar dat boeit niet, t gaat er om waar ik me lekker in voel. en als ze me dan dwingen tot een rok dan met een broekje er onderquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:14 schreef jrwl het volgende:
[..]
wielrennerbroekje onder rokje = vals spelen![]()
ditquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zangtalent: Floor, not even close. Voor de rest Sharon.
Die komt zo ook nog, lekker hoor.quote:
Och jeetje, dat zijn niet de mooiste kleuren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
van die spierwitte, helblauwe of mooi roze
vooral die roze leek heel mooi als de broek net iets lager dan de rok zat
heb jij ooit mooie kleur wielrennerbroekjes gezien? van die strakke dingetjes van vroegerquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och jeetje, dat zijn niet de mooiste kleuren.
Succes met Kenquote:
Zwart...quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij ooit mooie kleur wielrennerbroekjes gezien? van die strakke dingetjes van vroeger
ken moet op slotquote:
ja die waren saai.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar onder een rok is statement dan moet t niet zwart of donkergrijsquote:
Tis alweer voorbij hoor.quote:
Sowquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik prefereer zelfs de versie van Bieber.
Goeie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze nog, beetje laat maar ik begrijp het sentiment
boude uitspraakquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook zwart wat mij betreft.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar onder een rok is statement dan moet t niet zwart of donkergrijs
wowquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:18 schreef Cee het volgende:
[..]
hahahahaha oke oke jij je zin maar die had ik nietquote:
Net binnen de tijd!quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar ik 2009 zei moest 2007 zijn, stop de tijd.
net op tijd gecorrigeerdquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar ik 2009 zei moest 2007 zijn, stop de tijd.
bizarre gedachte toch weer elke keer Maar nu komt ook echt ultiem genot featuring Davina en de boerenquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:21 schreef Poppejans het volgende:
Deze mag toch best veel hoger staan
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit nummer heb ik van een andere band en wist dat het een cover was van iemand anders, maar ik kon er maar niet achter komen van wie. En dan is hier het antwoord.
Staat er best prima mijns inziens, maar magquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:21 schreef Poppejans het volgende:
Deze mag toch best veel hoger staan
moornquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit nummer heb ik van een andere band en wist dat het een cover was van iemand anders, maar ik kon er maar niet achter komen van wie. En dan is hier het antwoord.
Mogguh!quote:
Wat dacht je van Precious en niet eens de top2000 gehaaldquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Vind deze persoonlijk nogal mweh van DM.
People are People
nee klopt, ess is nooit te jong om te lerenquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nooit te oud om te leren.
Vind die laatste 150 toch altijd raar laatste 2/3 jaar, echte klassiekers gemengd met een hoop middelmatige metal en gedrochten waarvan je denkt 'wanneer zakt het omlaag'quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
bizarre gedachte toch weer elke keer Maar nu komt ook echt ultiem genot featuring Davina en de boerenniet te vergeten koude plee
Godverquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Gijs heeft dit later op zijn steen staan.
en dan zijn er nog mensen die het onzin vinden wat wij doen, maar eigenlijk is het gewoon les krijgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hmmm?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee klopt, ess is nooit te jong om te leren
de metal vind ik zelf als metalfan geen probleem, maar ja, je hebt gelijk. Sommige nummers staan er te lang te hoog in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind die laatste 150 toch altijd raar laatste 2/3 jaar, echte klassiekers gemengd met een hoop middelmatige metal en gedrochten waarvan je denkt 'wanneer zakt het omlaag'
en dit jaar ook nog die kolereboeren
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word er gewoon blij van.
Ook niet idd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee klopt, ess is nooit te jong om te leren
wel een mooie, maar idd verrassend.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, is Have You Ever Seen The Rain? nou gewoon de hoogste CCR
Effe een WTFje
waar rijst het heen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:24 schreef essnhills het volgende:
Oliebollenmix staat te rijzen, top 2000 aan
Soowwwwwquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Sting is de Engelse Frank Boeijen
Ik vind metal ook wel leuk, maar Rammstein vind ik middelmatig en met Enter Sandman kan ik ook niet zoveel al is die stiekem nog wel lekker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
de metal vind ik zelf als metalfan geen probleem, maar ja, je hebt gelijk. Sommige nummers staan er te lang te hoog in.
ook onverstaanbaar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Sting is de Engelse Frank Boeijen
heb je doorgehaald ja?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:25 schreef Isorden het volgende:
Zit alweer bijna aan de 500 posts sinds 00:00
Jij gaat lekker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:25 schreef Isorden het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:24 schreef essnhills het volgende:
waar gaat de rijs heen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:24 schreef essnhills het volgende:
Jij gaat de 5k halen in decemberquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:25 schreef Isorden het volgende:
Enter Sandman vind ik erg overgewaardeerd ja. Rammstein mag er van mij ook blijven.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind metal ook wel leuk, maar Rammstein vind ik middelmatig en met Enter Sandman kan ik ook niet zoveel al is die stiekem nog wel lekker.
De rest van Metallica en dat nummer van RATM vind ik wel genot.
Oeh, kom je me een paar brengen!?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:24 schreef essnhills het volgende:
De keukenquote:
Family Guy heeft daar een alleraardigste spoof van gemaakt ja.quote:
Dan moet ik er nog 750 plempen vandaagquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij gaat de 5k halen in december
Oh zalig. Gaat niks boven zelfgemaakte, maarja al dat gedoe hequote:Op dinsdag 31 december 2019 09:24 schreef essnhills het volgende:
EZquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan moet ik er nog 750 plempen vandaag
omdat het door de boeren komt dat ze ineens achterlijk hoog staan en ook nog met een nummer wat verder niemand kent. Als het nou oerend hard geweest was...quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik begrijp ansich de haat op de boeren wel. Ik begrijp echter de haat op Normaal totaal niet. Een gerenomeerde NLe band. Ze hebben echt toffe nummers. Ja, het is in een dialect. Maargoed, dat was Hazes ook. Vanwaar de haat op Normaal? Toffe band.
Ja, best ruim momenteelquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:26 schreef MTheBassman het volgende:
zijn we op schema om 2017 te overtroeven trouwens?
geen croma?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Straks naar de pan met olie... zonnebloemolie denk ik.
In 14,5 uur, easy. Of je moet in slaap vallen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan moet ik er nog 750 plempen vandaag
ik ga straks thuis aan de bakquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh zalig. Gaat niks boven zelfgemaakte, maarja al dat gedoe he
Ik haal ze straks bij de oliebollenkraam
FREGGELROCK!!!quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
How freggel we are...
Dat valt best mee hoor. Ik heb gisteren een uurtje in de keuken gestaan om te bakken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
3 kwartierishquote:
De Bohemian Rhapsody versie van de Muppets is geniaalquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
How freggel we are...
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
How freggel we are...
die was op 9 ook belachelijk geweest. Normaal is gewoon top 200 onwaardig. Lager mogen ze er wel in staan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
omdat het door de boeren komt dat ze ineens achterlijk hoog staan en ook nog met een nummer wat verder niemand kent. Als het nou oerend hard geweest was...
Heb je dan geen enorme stank in huis. Daarom bak ik niet zelfquote:
Die van Beakerquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
De Bohemian Rhapsody versie van de Muppets is geniaal
valt mee, friteuse in de buurt van raam, raam open.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb je dan geen enorme stank in huis. Daarom bak ik niet zelf
croma geeft toch een heerlijk goudbruin laagje?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee oliebollen moeten gebakken worden in olie.
nou oerend hard stond ooit bij de top 100 allertijden van Veronica er ook in...quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die was op 9 ook belachelijk geweest. Normaal is gewoon top 200 onwaardig. Lager mogen ze er wel in staan.
iets met ketting te lang als ze voor de tv staat?quote:
Lekker hequote:Op dinsdag 31 december 2019 09:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Deurdonderenquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik begrijp ansich de haat op de boeren wel. Ik begrijp echter de haat op Normaal totaal niet. Een gerenomeerde NLe band. Ze hebben echt toffe nummers. Ja, het is in een dialect. Maargoed, dat was Hazes ook. Vanwaar de haat op Normaal? Toffe band.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb je dan geen enorme stank in huis. Daarom bak ik niet zelf
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
iets met ketting te lang als ze voor de tv staat?
Nou datquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
iets met ketting te lang als ze voor de tv staat?
douchen heb ik al gedaan, maar ben nog niet opgestaan voor t ontbijtquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik ga eens ontbijten en daarna douchen.
?? voor vlees ja, maar niet voor oliebollen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
croma geeft toch een heerlijk goudbruin laagje?
dat schreeuwen waren ze niet verleerdquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:29 schreef SonicVolcano het volgende:
De live versie uit 82 is zo goed. Lindsey en Stevie die bijna letterlijk naar elkaar de lyrics schreeuwen.
van jou wissik de gedachte... diaan staat ook elke keer max een meter van de keuken vandaan natuurlijk.quote:
je lijkt te veel op piesquote:
Nu welquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
van jou wissik de gedachte... diaan staat ook elke keer max een meter van de keuken vandaan natuurlijk.
[..]
je lijkt te veel op pies
grinnik, lekker om zo onwetend te doen en dat er dan ook nog serieus op in wordt gegaanquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
?? voor vlees ja, maar niet voor oliebollen.
Nu wel, ff genieten van het beste van de Mac dus.quote:
ik heb zo'n ketting die je kan laten vieren als het uitkomt...quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
van jou wissik de gedachte... diaan staat ook elke keer max een meter van de keuken vandaan natuurlijk.
[..]
je lijkt te veel op pies
Deze man weet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu wel, ff genieten van het beste van de Mac dus.
heel verstandig antwoordquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb zo'n ketting die je kan laten vieren als het uitkomt...
That's me.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
grinnik, lekker om zo onwetend te doen en dat er dan ook nog serieus op in wordt gegaan
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb zo'n ketting die je kan laten vieren als het uitkomt...
Die is echt puur genot idd.quote:
Beste nummer van een van de beste albums van de seventies.quote:
ik iets laterquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
That's me.
Ik was ook al om half 7 wakker....
muzikaal was hetquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was vast niet goed, maar heb me wel bijzonder goed vermaakt hoor. Meezinggenot.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik krijg overigens geen fuck gedaan op het werk zo
Even een poging wagen.
De kantoor vrouwtjes moeten je niet meer?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even een poging wagen.
Heeft ook wel met de film te maken i presumequote:Op dinsdag 31 december 2019 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat men zo met deze van Bruce wegloopt snap ik dus nooit.
Sooooooow!quote:
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:33 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Heeft ook wel met de film te maken i presume
Duurt het uur te lang?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Het einde van dit uur is toch wel jammer, anders was het wel een puur GENOTSuur geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Same here:), collega is nu bezig op mijn laptop via teamviewer en ik kan mooi fokken op de telefoon :’)quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even een poging wagen.
kabbel en kabbel dusquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:33 schreef Isorden het volgende:
Vandaag:Sta ik eindelijk in een lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:33 schreef Isorden het volgende:
Vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
wat jammer dat het systeem vastliep he?!quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Same here:), collega is nu bezig op mijn laptop via teamviewer en ik kan mooi fokken op de telefoon :’)
Heb je aids?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:34 schreef Djeez het volgende:
Stemgenot ! Deze zal worden gedraaid op mijn uitvaart
quote:
Jij snapt me.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb niks met Bruce. Ik hoor dat het goed is. Rasartiest maar het doet niks met me. Zelfde met U2.
Zoietsquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat jammer dat het systeem vastliep he?!
Heb je m al eens live gezien? Dat is echt genot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb niks met Bruce. Ik hoor dat het goed is. Rasartiest maar het doet niks met me. Zelfde met U2.
Nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je m al eens live gezien? Dat is echt genot.
omdat er op een ander nummer meer gestemd is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel lekker van Rammstein, waarom is dit niet de hoogste?
Welke dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
omdat er op een ander nummer meer gestemd is.
Zo leerde naamvallen op de middelbare schoolquote:
Niet eens met Doe Maar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:38 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Zo leerde naamvallen op de middelbare school
e=mc^2quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Niet eens met Doe Maar?
ik had een spiekbriefje in een pen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Niet eens met Doe Maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |