ik moest toen ik bij de HEMA werkte een rok aan, had ik standaard een wielrennersbroekkie aan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik draag zo goed als alleen maar jurken. En als ik geen jurk draag, dan heb ik een legging aan met een slobbertrui.
En dat voor een 73 jarigequote:Op dinsdag 31 december 2019 09:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik draag zo goed als alleen maar jurken. En als ik geen jurk draag, dan heb ik een legging aan met een slobbertrui.
tag hem dan!quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Diep paars .... waar is djeez?
Ik ook!quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moest toen ik bij de HEMA werkte een rok aan, had ik standaard een wielrennersbroekkie aan.
kwam uiteindelijk nog best goed uit want dat rende makkelijker achter een winkeldief aan met de rok omhoog rond de middel
Seven Nation Army komt misschien in de buurt, maar je zou gelijk kunnen hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is dit het makkelijkste doch meest iconische gitaarriffje ooit!?
van die spierwitte, helblauwe of mooi rozequote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:12 schreef Kyran het volgende:
Davina staat hoger dan dit, laat dat even op je inwerken.
stem er op danquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:13 schreef MTheBassman het volgende:
Er moet echt meer Deep Purple in de lijst.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook!
Heb serieus geen enkele broek. Ik heb een raar figuur, geen enkele broek zit goed.
Maar ben sowieso jurk en rokjes fan dus no problem
JA WAAR IS HIGHWAY STARquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:13 schreef MTheBassman het volgende:
Er moet echt meer Deep Purple in de lijst.
Zangtalent: Floor, not even close. Voor de rest Sharon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |