Goeie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze nog, beetje laat maar ik begrijp het sentiment
boude uitspraakquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik prefereer zelfs de versie van Bieber.
Ook zwart wat mij betreft.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar onder een rok is statement dan moet t niet zwart of donkergrijs
wowquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik prefereer zelfs de versie van Bieber.
hahahahaha oke oke jij je zin maar die had ik nietquote:
Net binnen de tijd!quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar ik 2009 zei moest 2007 zijn, stop de tijd.
net op tijd gecorrigeerdquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar ik 2009 zei moest 2007 zijn, stop de tijd.
bizarre gedachte toch weer elke keer Maar nu komt ook echt ultiem genot featuring Davina en de boerenquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:21 schreef Poppejans het volgende:
Deze mag toch best veel hoger staan
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit nummer heb ik van een andere band en wist dat het een cover was van iemand anders, maar ik kon er maar niet achter komen van wie. En dan is hier het antwoord.
Staat er best prima mijns inziens, maar magquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:21 schreef Poppejans het volgende:
Deze mag toch best veel hoger staan
moornquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit nummer heb ik van een andere band en wist dat het een cover was van iemand anders, maar ik kon er maar niet achter komen van wie. En dan is hier het antwoord.
Mogguh!quote:
Wat dacht je van Precious en niet eens de top2000 gehaaldquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Vind deze persoonlijk nogal mweh van DM.
People are People
nee klopt, ess is nooit te jong om te lerenquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nooit te oud om te leren.
Vind die laatste 150 toch altijd raar laatste 2/3 jaar, echte klassiekers gemengd met een hoop middelmatige metal en gedrochten waarvan je denkt 'wanneer zakt het omlaag'quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
bizarre gedachte toch weer elke keer Maar nu komt ook echt ultiem genot featuring Davina en de boerenniet te vergeten koude plee
Godverquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Gijs heeft dit later op zijn steen staan.
en dan zijn er nog mensen die het onzin vinden wat wij doen, maar eigenlijk is het gewoon les krijgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hmmm?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee klopt, ess is nooit te jong om te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |