Ja op oudejaarsnacht in Volendam in ????quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:04 schreef mario390 het volgende:
en lied volg uur dat kann niet, niet zo wat spelen ze niet
da brennt dat cafe ab![]()
![]()
nee angel of death zo wat lopt in geen radioquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op oudejaarsnacht in Volendam in ????
Ik waag me er al niet meer aan. Had een paar keer lapo hier, en het lukte me niet om een nieuw deel te openen. Geen idee hoe of wat. In de Cos had ik er nooit problemen mee. Als ik nu lapo heb 'ren'ik weg . Er is toch wel iemand die snel is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:03 schreef Petzi het volgende:
Kreeg niet ingevoerd. Sorry voor het wachten mensen
Komt goed!quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:03 schreef Petzi het volgende:
Kreeg niet ingevoerd. Sorry voor het wachten mensen
je moet je internet op autospeed zetten mario..quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:11 schreef mario390 het volgende:
dat lied is veel te schnell
het is schnellste trashmetal
Echt zo stom, zo lukt het ineens, en zo pakt ie het gewoon niet. En dan zenuwachtig...oh jee, ze zitten te wachten...oh jee het lukt niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik waag me er al niet meer aan. Had een paar keer lapo hier, en het lukte me niet om een nieuw deel te openen. Geen idee hoe of wat. In de Cos had ik er nooit problemen mee. Als ik nu lapo heb 'ren'ik weg . Er is toch wel iemand die snel is.
nee maar hoe zollen zich de mensen daar verhalten? dat is hardste nummer in de top 2000quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
je moet je internet op autospeed zetten mario..
Welk nummer was dat.. heb ik ff gemistquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar hoe zollen zich de mensen daar verhalten? dat is hardste nummer in de top 2000
angel of deathquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk nummer was dat.. heb ik ff gemist
Minuut of 3 was t toch? Maar no worries... je doet t goed nu.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
Echt zo stom, zo lukt het ineens, en zo pakt ie het gewoon niet. En dan zenuwachtig...oh jee, ze zitten te wachten...oh jee het lukt niet.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Minuut of 3 was t toch? Maar no worries... je doet t goed nu.
hahaha maar proostquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:24 schreef Petzi het volgende:
Pak nog maar een Affligem, misschien snap ik het dan. Wat een rare mensen hier
Wat een rare mensenquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kusjes![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Kusjesquote:
Ja, ik verbaas me dr ook over. Tis vooral uitschot!!!!!!quote:
Ken ze niet persoonlijk. Maar je schijnt je er nogal over op te windenquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kusjes![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja, ik verbaas me dr ook over. Tis vooral uitschot!!!!!!
heb 20 keer probiert ik wacht nog dat ze mijn laatste mail beantwortenquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:06 schreef chufi het volgende:
[..]
jij dus ..![]()
vergroot mini scherm ..., check je flash nu eens
ook op andere browsers neem ik aan ..quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb 20 keer probiert ik wacht nog dat ze mijn laatste mail beantworten
Kan me er niet druk om maken. Eigenlijk ben je best wel een vervelend zelfingenomen mannetje die denkt op een arrogante manier de wijsheid in pacht te hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kusjes![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja, ik verbaas me dr ook over. Tis vooral uitschot!!!!!!
firefoxquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:08 schreef chufi het volgende:
[..]
ook op andere browsers neem ik aan ..
Wie is dat? En wat isMUZquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:24 schreef chufi het volgende:
WTF DDZM een ban ... het moet niet gekker worden ... tis wat in de MUZ
Wat ga jij vandaag doen Chuff?quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zorry ... een bekende van vroeger en leer je logica topics
slapen opstaan en FokK!en of zo .. en dan zuipen vreten en drinken tot alle op is en en of iedereen slaapt oh ja oliebollen heb ik ook nog .. druk en misschien..quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:33 schreef chufi het volgende:
[..]
slapen opstaan en FokK!en of zo .. en dan zuipen vreten en drinken tot alle op is en en of iedereen slaapt oh ja oliebollen heb ik ook nog .. druk en misschien..
Morgen nog effe naar de winkel want heb al de Aflligem opgezopen. En denk dat ik vuurwerk ga kopen.quote:
lekker toch ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:40 schreef Petzi het volgende:
Ik doe wel mee hoor. Moet trouwens ook nog bubbels kopen. Oh jee, dat wordt dronken worden morgen
dat doe je wel vaker .. iddquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:42 schreef Petzi het volgende:
Dan ga ik misschien gekke dingen typen, alhoewel dat zal niet echt opvallen
die wilde een fles wiskey laten bezorgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:01 schreef chufi het volgende:
Man3 Lucky woont niet in de buurt van Tilburg.. Alleen Piet zou ik kunnen bedenken
Ja gedoe... dacht g et zelf goed afgesloten te hebben.. opent een of andere malloot weer een nieuwe..quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:10 schreef Petzi het volgende:
Moest wel weer vreselijk lachen om de afsluiting van de Cos. Zelfs op het laatste moment, terwijl de boel al voorbij is maakt men ruzie over vanalles en nog niks
quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:35 schreef Petzi het volgende:
Ga effe slapen. Hopelijk niet weer zo'n nachtmerrie over een Hongaarse ex-bajesklant, oftewel Toffe Tony. Hopelijk ook niet over een te dikke DJ met een caroteenhoofd. Hopelijk ook niet een halve schedel of een dansend ondergebit. Of een lesbisch paard dat hinnikt als ze Hardy ziet met haar geweldige kunst.
Of je droomt helemaal niets, dan weet je al dat het over Brandon ging.
Mis het wel het lezen, maar goed...
Ja zegt men he, maar in principe gaat men gewoon verderquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:35 schreef Petzi het volgende:
Ga effe slapen. Hopelijk niet weer zo'n nachtmerrie over een Hongaarse ex-bajesklant, oftewel Toffe Tony. Hopelijk ook niet over een te dikke DJ met een caroteenhoofd. Hopelijk ook niet een halve schedel of een dansend ondergebit. Of een lesbisch paard dat hinnikt als ze Hardy ziet met haar geweldige kunst.
Of je droomt helemaal niets, dan weet je al dat het over Brandon ging.
Mis het wel het lezen, maar goed...
Zal voor jou ook wel vreemd zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zegt men he, maar in principe gaat men gewoon verder
Wat bedoel vreemd voor mij?quote:
Moest ff denken, das de kleine van Jes en Jef of niet?quote:
Ik ook ben al 2,5 uur op en mag geen koffie en geen eten, moet om 8.30 uur nuchter prikken ggrrrquote:
Jaquote:
Heb je de rest van de week vrij?quote:
Nee alleen 1 janquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heb je de rest van de week vrij?
Ik ookquote:
Beetje skispringen kijken, erwtensoep etenquote:
Snertquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje skispringen kijken, erwtensoep eten
Goed voer voor de brakke kopquote:
Zoiets, veel meer zal het niet wordenquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje skispringen kijken, erwtensoep eten
Even checken of die skispring traditie op tv nog in stand is gebleven eigenlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zoiets, veel meer zal het niet worden
Ik zag het. het is een filmpje van een stoere skivliegertquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 06:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bij de slager hier kan je in de wintermaanden bekkertje verse snert kopen die zijn heerlijk
Vroegah toen ik nog een kleine ikkuh was, was het alquote:
Sommige mensen zijn niet weg te meppen. Hoeveel nrs heeft die Brood nu in godsnaam er tussen staanquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:59 schreef mario390 het volgende:
volg uur freddie en montserrat,herman brot,iron maiden
falco
Jij de muts, ik het meisje danquote:Op dinsdag 31 december 2019 07:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Deze muts draag ik ook![]()
[ afbeelding ]
Kan me ook niet anders herinnerenquote:Op dinsdag 31 december 2019 07:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog een kleine ikkuh was, was het al
Zelf maken BDSquote:
Ik heb deze keer ook van de slager gehaaldquote:
de hazes heeft meerquote:Op dinsdag 31 december 2019 07:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet weg te meppen. Hoeveel nrs heeft die Brood nu in godsnaam er tussen staan
Zodra die op nr 1 komt ga ik emigrerenquote:
Ik had een paar maanden geleden crematie van mijn tante 85. Achter haar kist stond een tv en daar werden allemaal queen filmpjes afgespeeld, en hard dat het geluid stond. ALs ik nu iets van Queen hoor moet ik aan haar denkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:59 schreef mario390 het volgende:
volg uur freddie en montserrat,herman brot,iron maiden
falco
Dat is ook wel een aparte manier om afscheid te nemenquote:Op dinsdag 31 december 2019 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een paar maanden geleden crematie van mijn tante 85. Achter haar kist stond een tv en daar werden allemaal queen filmpjes afgespeeld, en hard dat het geluid stond. ALs ik nu iets van Queen hoor moet ik aan haar denken
Ja, dat was heel vreemd. Ze was superfan, ze had zelf de filmpjes uitgezocht die afgespeeld moesten worden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 07:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook wel een aparte manier om afscheid te nemen
Rolling on the riverquote:
Goede planning dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 07:28 schreef mario390 het volgende:
om half 4 spelten ze Slayermaar daar zijn geen mensen meer gewezen
Mooi nummerquote:
Morguh Cafcaquote:
Jeannyyyyyyyyyyyyquote:
Na 9 uur draai ik lekker wat ik wil en zo hard als ik het wilquote:Op dinsdag 31 december 2019 07:46 schreef Dotteke het volgende:
Dit nummer wil ik altijd heel hard horen,........... helaas mijn buren niet
O ne, ik heb echt piepers van buren. Die zeuren om ieder geluidje, zelfs het geluidje wat je krijgt als je een mail krijg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 07:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Na 9 uur draai ik lekker wat ik wil en zo hard als ik het wil
nr 166 zijn ze nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 07:53 schreef pullup het volgende:
Zal wel opschieten zo langzamerhand die top 2000
Totoquote:Op dinsdag 31 december 2019 07:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
man 3,Gitarrist van Toto, is nu Konzert op tv van Amsterdam Ziggodome 2018
En ELOquote:Op dinsdag 31 december 2019 07:56 schreef pullup het volgende:
[..]
TotoAlleen Supertramp is nog erger
man man David Paich,Steve Lukather hebben bij de Topstars als Studiowerkers metgedaan bij Cocker,MJ,Madonna,Don Henley,quote:Op dinsdag 31 december 2019 07:56 schreef pullup het volgende:
[..]
TotoAlleen Supertramp is nog erger
Ook dat nogquote:Op dinsdag 31 december 2019 07:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man David Paich,Steve Lukather hebben bij de Topstars als Studiowerkers metgedaan bij Cocker,MJ,Madonna,Don Henley,
Er stonden een hoop zwarte platen in de voorkeuzelijst dit jaar. Ik hen o.a. op Miles Davis, Parliament, Isley Brothers en Al Green gestemt, maar de meesten hebben het niet gehaaldquote:Op dinsdag 31 december 2019 07:57 schreef pullup het volgende:
Die hele top2000 is toch al veel te wit
Ik vrees dat dat elke jaar wel hetzelfde isquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Er stonden een hoop zwarte platen in de voorkeuzelijst dit jaar. Ik hen o.a. op Miles Davis, Parliament, Isley Brothers en Al Green gestemt, maar de meesten hebben het niet gehaald
en 25x Bløfquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat elke jaar wel hetzelfde is![]()
En dan wel 10 x Hazes
Waarbij ik me afvraag hoeveel Afrikaanse nrs er in de lijst staanquote:
nee africa is nu bij de konzert van totoquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarbij ik me afvraag hoeveel Afrikaanse nrs er in de lijst staan
Nederlandse meuk wordt sowieso ontzettend gepushed op de radio. Kenzington, Anouk, Borsato, allemaal oververtegenwoordigd. En de hoogste Dylan niet eens in de top 200...quote:
Snapte ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee africa is nu bij de konzert van toto
quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
28 keer coldplay18 keer fleetwood mac
Allemaal wereldberoemd in Nederland ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Nederlandse meuk wordt sowieso ontzettend gepushed op de radio. Kenzington, Anouk, Borsato, allemaal oververtegenwoordigd. En de hoogste Dylan niet eens in de top 200...
en ik straks naar bedquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:25 schreef pullup het volgende:
Goed alsnog veel plezier met de lijst marioOf met Toto, ik weet dat je ze leuk vind
Ik ga weer een ochtendje buiten spelen.
Ja, je jammere is dat er vooral veel klassiekers uit de jaren 60, 70 en 80 verdwijnen uit de lijst voor steeds meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Allemaal wereldberoemd in Nederland ja.
Zitten zeker ook leuke nrs bij maar denk dat er niet veel echt in die 2000 thuishoren
Aha.... jij bent er zo één. Kreeg al wat tips. Jij ook een fijn uiteinde.quote:
Het wordt hier steeds mistiger, vanmorgen vroeg eerst nietquote:
Morguh Puzziequote:
Morguh Jacq, bij jullie ook zo mistigquote:
Ja hier ook mistigquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Jacq, bij jullie ook zo mistig
Morguh Voxquote:
morguhquote:
hoe is het met je mond?/quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen iedereen!![]()
Hier nog geen mist, de zon schijnt hier vol op
Had je meegelezen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe is het met je mond?/
ja maar niet voor lang door al het vuurwerk vandaagquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanmorgen hoorde ik vogels fluiten
Ik vuurwerkquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanmorgen hoorde ik vogels fluiten
Ik las 'jaarlijkse kink' en vroeg mij afquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb thee, koolmeesjes en de jaarlijst kink
Nee, maar hoort ze sowieso maar weinig in de wintermaanden..quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja maar niet voor lang door al het vuurwerk vandaag
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook dat, zelfs vanochtend heel vroeg al..
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb thee, koolmeesjes en de jaarlijst kink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
ja lees altijd mee gelukkig gaat het nu beter met jequote:Op dinsdag 31 december 2019 10:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Had je meegelezen?De ontsteking is nog niet geheel weg, maar geen hamster meer. Zodra feestgebeuren over is weer een afspraak maken. Pijnstillers doen hun werk
Thx, ja ben er ook blij mee. Zo heb je nooit iets aan gebit en dan ineens deze ellendequote:Op dinsdag 31 december 2019 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja lees altijd mee gelukkig gaat het nu beter met je
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga vanacht met een cape en masker over de daken rennen en iedereen aanvallen
Gelukkig sterkte nogquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Thx, ja ben er ook blij mee. Zo heb je nooit iets aan gebit en dan ineens deze ellendewat een hel.. Gelukkig in staat oud en nieuw te vieren zoals het hoort
Veel plezier!quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Merci!quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gelukkig sterkte nog
Jij rebelquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ga vechten danquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb werp messen en een zwaard
Wat ben je daar mee van plan danquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb werp messen en een zwaard
Buurtbewoners die vuurwerk afsteken uitschakelenquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat ben je daar mee van plan dan
Zijn het er veel anders ben wel je wel even bezigquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Buurtbewoners die vuurwerk afsteken uitschakelen
Nee niet veel hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn het er veel anders ben wel je wel even bezig
Mooi! Wel die afschuwelijke vloer er uit, maar wat een mooie groene omgevingquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Keek net ook even op Funda, altijd leuk huizen bekijken.. Zie nu een heel mooi huis voorbij komen
https://www.funda.nl/koop/ermelo/huis-40279220-prins-clauslaan-7/
Moggeh Luckyquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen op deze laatste dag van het jaar.
Luckyquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen meneer Lucky2bastardquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eej Saar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Lucky![]()
Antibiotica werkt gelukkig.
Kan nietquote:
hahaquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dames!
Ik zit bij het raam, heur, Voxs.
Tof reisje!
25 februari, dus winters New Yorkquote:
Fake een voedselvergiftiging dat het er overal uit komt, mag je zo naar huisquote:
Nee, was al langer een wens en nu leek een goed moment.quote:
Mensen die geen uien mee naar 't werk nemen voor onder hun oksels.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fake een voedselvergiftiging dat het er overal uit komt, mag je zo naar huis
Meedogenloos zijn ze hier, dan hebben ze wel een bureautje dicht bij de wc'squote:Op dinsdag 31 december 2019 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fake een voedselvergiftiging dat het er overal uit komt, mag je zo naar huis
Erg leuk. En al redelijk dichtbij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, was al langer een wens en nu leek een goed moment.
Gewoon jequote:Op dinsdag 31 december 2019 11:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Meedogenloos zijn ze hier, dan hebben ze wel een bureautje dicht bij de wc's
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heel dichtbij. Ben er beduusd van hoe snel geboekt etcquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Erg leuk. En al redelijk dichtbij.
Geen bureau voor je op de wc dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gofferquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mensen die geen uien mee naar 't werk nemen voor onder hun oksels.².
Ehm...die zijn ze al gewendquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Goffertrouwens ik ruik al heel de ochtend zo'n luchie, kan niet ontdekken van wie het afkomt, en nee ik ben het niet
Ga je op reis Voxsie?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel dichtbij. Ben er beduusd van hoe snel geboekt etc
Oh, wat smerig zeg. En helemaal 's morgens vroeg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Goffertrouwens ik ruik al heel de ochtend zo'n luchie, kan niet ontdekken van wie het afkomt, en nee ik ben het niet
Mogguh D.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:13 schreef D. het volgende:
Nog een laatste keer deze ‘tenties’, omdat het kan;
Goedemorgen!
Goedemorgen Luckyquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:
Ja, New York eind febquote:
Vloer is inderdaad lelijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi! Wel die afschuwelijke vloer er uit, maar wat een mooie groene omgeving
Goedemorgen Dquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:13 schreef D. het volgende:
Nog een laatste keer deze ‘tenties’, omdat het kan;
Goedemorgen!
Goedemrogen Nottumaquote:
Goedemorgen Appeltjequote:Op dinsdag 31 december 2019 11:16 schreef Appeltje het volgende:
Goedemorgen
Zit nog echt in de ontwenning van het Cossen
Kan je een huis milieu vriendelijk maken zonder het milieu te belasten?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn toekomstige huis hoef ik alleen maar een beetje milieuvriendelijker te maken, te schilderen en in te richten
Ik hoefde ook maar weinig te doen toen ik deze woning nam. Dat is wel lekker. Een andere woning waar ik was wezen kijken zou kaalgestript opgeleverd worden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn toekomstige huis hoef ik alleen maar een beetje milieuvriendelijker te maken, te schilderen en in te richten
Was vroegah met de bus naar Spanje leukquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, wat smerig zeg. En helemaal 's morgens vroeg.
Eigenlijk had ik van jou verwacht dat je daar meteen iets van had gezegd als:
WIE ROT ER HIER NAAR UIEN?
Coolquote:
Je kan het wel toekomst bestendiger maken door over te gaan op iets anders dan gas etcquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:23 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Kan je een huis milieu vriendelijk maken zonder het milieu te belasten?
Daar heb je een topic voorquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:16 schreef Appeltje het volgende:
Goedemorgen
Zit nog echt in de ontwenning van het Cossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |