Goedemorgen meneer Lucky2bastardquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen op deze laatste dag van het jaar.
Eej Saar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Lucky![]()
Antibiotica werkt gelukkig.
Kan nietquote:
hahaquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dames!
Ik zit bij het raam, heur, Voxs.
Tof reisje!
25 februari, dus winters New Yorkquote:
Fake een voedselvergiftiging dat het er overal uit komt, mag je zo naar huisquote:
Nee, was al langer een wens en nu leek een goed moment.quote:
Mensen die geen uien mee naar 't werk nemen voor onder hun oksels.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fake een voedselvergiftiging dat het er overal uit komt, mag je zo naar huis
Meedogenloos zijn ze hier, dan hebben ze wel een bureautje dicht bij de wc'squote:Op dinsdag 31 december 2019 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fake een voedselvergiftiging dat het er overal uit komt, mag je zo naar huis
Erg leuk. En al redelijk dichtbij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, was al langer een wens en nu leek een goed moment.
Gewoon jequote:Op dinsdag 31 december 2019 11:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Meedogenloos zijn ze hier, dan hebben ze wel een bureautje dicht bij de wc's
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heel dichtbij. Ben er beduusd van hoe snel geboekt etcquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Erg leuk. En al redelijk dichtbij.
Geen bureau voor je op de wc dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gofferquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mensen die geen uien mee naar 't werk nemen voor onder hun oksels.².
Ehm...die zijn ze al gewendquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Goffertrouwens ik ruik al heel de ochtend zo'n luchie, kan niet ontdekken van wie het afkomt, en nee ik ben het niet
Ga je op reis Voxsie?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel dichtbij. Ben er beduusd van hoe snel geboekt etc
Oh, wat smerig zeg. En helemaal 's morgens vroeg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Goffertrouwens ik ruik al heel de ochtend zo'n luchie, kan niet ontdekken van wie het afkomt, en nee ik ben het niet
Mogguh D.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:13 schreef D. het volgende:
Nog een laatste keer deze ‘tenties’, omdat het kan;
Goedemorgen!
Goedemorgen Luckyquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen op deze laatste dag van het jaar.
quote:
Ja, New York eind febquote:
Vloer is inderdaad lelijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi! Wel die afschuwelijke vloer er uit, maar wat een mooie groene omgeving
Goedemorgen Dquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:13 schreef D. het volgende:
Nog een laatste keer deze ‘tenties’, omdat het kan;
Goedemorgen!
Goedemrogen Nottumaquote:
Goedemorgen Appeltjequote:Op dinsdag 31 december 2019 11:16 schreef Appeltje het volgende:
Goedemorgen
Zit nog echt in de ontwenning van het Cossen
Kan je een huis milieu vriendelijk maken zonder het milieu te belasten?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn toekomstige huis hoef ik alleen maar een beetje milieuvriendelijker te maken, te schilderen en in te richten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |