hoe is het met je mond?/quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen iedereen!![]()
Hier nog geen mist, de zon schijnt hier vol op
Had je meegelezen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe is het met je mond?/
ja maar niet voor lang door al het vuurwerk vandaagquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanmorgen hoorde ik vogels fluiten
Ik vuurwerkquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanmorgen hoorde ik vogels fluiten
Ik las 'jaarlijkse kink' en vroeg mij afquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb thee, koolmeesjes en de jaarlijst kink
Nee, maar hoort ze sowieso maar weinig in de wintermaanden..quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja maar niet voor lang door al het vuurwerk vandaag
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook dat, zelfs vanochtend heel vroeg al..
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb thee, koolmeesjes en de jaarlijst kink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
ja lees altijd mee gelukkig gaat het nu beter met jequote:Op dinsdag 31 december 2019 10:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Had je meegelezen?De ontsteking is nog niet geheel weg, maar geen hamster meer. Zodra feestgebeuren over is weer een afspraak maken. Pijnstillers doen hun werk
Thx, ja ben er ook blij mee. Zo heb je nooit iets aan gebit en dan ineens deze ellendequote:Op dinsdag 31 december 2019 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja lees altijd mee gelukkig gaat het nu beter met je
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga vanacht met een cape en masker over de daken rennen en iedereen aanvallen
Gelukkig sterkte nogquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Thx, ja ben er ook blij mee. Zo heb je nooit iets aan gebit en dan ineens deze ellendewat een hel.. Gelukkig in staat oud en nieuw te vieren zoals het hoort
Veel plezier!quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Merci!quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gelukkig sterkte nog
Jij rebelquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ga vechten danquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb werp messen en een zwaard
Wat ben je daar mee van plan danquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb werp messen en een zwaard
Buurtbewoners die vuurwerk afsteken uitschakelenquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat ben je daar mee van plan dan
Zijn het er veel anders ben wel je wel even bezigquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Buurtbewoners die vuurwerk afsteken uitschakelen
Nee niet veel hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn het er veel anders ben wel je wel even bezig
Mooi! Wel die afschuwelijke vloer er uit, maar wat een mooie groene omgevingquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Keek net ook even op Funda, altijd leuk huizen bekijken.. Zie nu een heel mooi huis voorbij komen
https://www.funda.nl/koop/ermelo/huis-40279220-prins-clauslaan-7/
Moggeh Luckyquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen op deze laatste dag van het jaar.
Luckyquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen op deze laatste dag van het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |