Gofferquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mensen die geen uien mee naar 't werk nemen voor onder hun oksels.².
Ehm...die zijn ze al gewendquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Goffertrouwens ik ruik al heel de ochtend zo'n luchie, kan niet ontdekken van wie het afkomt, en nee ik ben het niet
Ga je op reis Voxsie?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel dichtbij. Ben er beduusd van hoe snel geboekt etc
Oh, wat smerig zeg. En helemaal 's morgens vroeg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Goffertrouwens ik ruik al heel de ochtend zo'n luchie, kan niet ontdekken van wie het afkomt, en nee ik ben het niet
Mogguh D.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:13 schreef D. het volgende:
Nog een laatste keer deze ‘tenties’, omdat het kan;
Goedemorgen!
Goedemorgen Luckyquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen op deze laatste dag van het jaar.
quote:
Ja, New York eind febquote:
Vloer is inderdaad lelijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi! Wel die afschuwelijke vloer er uit, maar wat een mooie groene omgeving
Goedemorgen Dquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:13 schreef D. het volgende:
Nog een laatste keer deze ‘tenties’, omdat het kan;
Goedemorgen!
Goedemrogen Nottumaquote:
Goedemorgen Appeltjequote:Op dinsdag 31 december 2019 11:16 schreef Appeltje het volgende:
Goedemorgen
Zit nog echt in de ontwenning van het Cossen
Kan je een huis milieu vriendelijk maken zonder het milieu te belasten?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn toekomstige huis hoef ik alleen maar een beetje milieuvriendelijker te maken, te schilderen en in te richten
Ik hoefde ook maar weinig te doen toen ik deze woning nam. Dat is wel lekker. Een andere woning waar ik was wezen kijken zou kaalgestript opgeleverd worden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn toekomstige huis hoef ik alleen maar een beetje milieuvriendelijker te maken, te schilderen en in te richten
Was vroegah met de bus naar Spanje leukquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, wat smerig zeg. En helemaal 's morgens vroeg.
Eigenlijk had ik van jou verwacht dat je daar meteen iets van had gezegd als:
WIE ROT ER HIER NAAR UIEN?
Coolquote:
Je kan het wel toekomst bestendiger maken door over te gaan op iets anders dan gas etcquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:23 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Kan je een huis milieu vriendelijk maken zonder het milieu te belasten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |