Er stonden een hoop zwarte platen in de voorkeuzelijst dit jaar. Ik hen o.a. op Miles Davis, Parliament, Isley Brothers en Al Green gestemt, maar de meesten hebben het niet gehaaldquote:Op dinsdag 31 december 2019 07:57 schreef pullup het volgende:
Die hele top2000 is toch al veel te wit
Ik vrees dat dat elke jaar wel hetzelfde isquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Er stonden een hoop zwarte platen in de voorkeuzelijst dit jaar. Ik hen o.a. op Miles Davis, Parliament, Isley Brothers en Al Green gestemt, maar de meesten hebben het niet gehaald
en 25x Bløfquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat elke jaar wel hetzelfde is![]()
En dan wel 10 x Hazes
Waarbij ik me afvraag hoeveel Afrikaanse nrs er in de lijst staanquote:
nee africa is nu bij de konzert van totoquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarbij ik me afvraag hoeveel Afrikaanse nrs er in de lijst staan
Nederlandse meuk wordt sowieso ontzettend gepushed op de radio. Kenzington, Anouk, Borsato, allemaal oververtegenwoordigd. En de hoogste Dylan niet eens in de top 200...quote:
Snapte ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee africa is nu bij de konzert van toto
quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
28 keer coldplay18 keer fleetwood mac
Allemaal wereldberoemd in Nederland ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Nederlandse meuk wordt sowieso ontzettend gepushed op de radio. Kenzington, Anouk, Borsato, allemaal oververtegenwoordigd. En de hoogste Dylan niet eens in de top 200...
en ik straks naar bedquote:Op dinsdag 31 december 2019 08:25 schreef pullup het volgende:
Goed alsnog veel plezier met de lijst marioOf met Toto, ik weet dat je ze leuk vind
Ik ga weer een ochtendje buiten spelen.
Ja, je jammere is dat er vooral veel klassiekers uit de jaren 60, 70 en 80 verdwijnen uit de lijst voor steeds meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Allemaal wereldberoemd in Nederland ja.
Zitten zeker ook leuke nrs bij maar denk dat er niet veel echt in die 2000 thuishoren
Aha.... jij bent er zo één. Kreeg al wat tips. Jij ook een fijn uiteinde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |