Ja op oudejaarsnacht in Volendam in ????quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:04 schreef mario390 het volgende:
en lied volg uur dat kann niet, niet zo wat spelen ze niet
da brennt dat cafe ab![]()
![]()
nee angel of death zo wat lopt in geen radioquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op oudejaarsnacht in Volendam in ????
Ik waag me er al niet meer aan. Had een paar keer lapo hier, en het lukte me niet om een nieuw deel te openen. Geen idee hoe of wat. In de Cos had ik er nooit problemen mee. Als ik nu lapo heb 'ren'ik weg . Er is toch wel iemand die snel is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:03 schreef Petzi het volgende:
Kreeg niet ingevoerd. Sorry voor het wachten mensen
Komt goed!quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:03 schreef Petzi het volgende:
Kreeg niet ingevoerd. Sorry voor het wachten mensen
je moet je internet op autospeed zetten mario..quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:11 schreef mario390 het volgende:
dat lied is veel te schnell
het is schnellste trashmetal
Echt zo stom, zo lukt het ineens, en zo pakt ie het gewoon niet. En dan zenuwachtig...oh jee, ze zitten te wachten...oh jee het lukt niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik waag me er al niet meer aan. Had een paar keer lapo hier, en het lukte me niet om een nieuw deel te openen. Geen idee hoe of wat. In de Cos had ik er nooit problemen mee. Als ik nu lapo heb 'ren'ik weg . Er is toch wel iemand die snel is.
nee maar hoe zollen zich de mensen daar verhalten? dat is hardste nummer in de top 2000quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
je moet je internet op autospeed zetten mario..
Welk nummer was dat.. heb ik ff gemistquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar hoe zollen zich de mensen daar verhalten? dat is hardste nummer in de top 2000
angel of deathquote:Op dinsdag 31 december 2019 03:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk nummer was dat.. heb ik ff gemist
Minuut of 3 was t toch? Maar no worries... je doet t goed nu.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
Echt zo stom, zo lukt het ineens, en zo pakt ie het gewoon niet. En dan zenuwachtig...oh jee, ze zitten te wachten...oh jee het lukt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |