heb 20 keer probiert ik wacht nog dat ze mijn laatste mail beantwortenquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:06 schreef chufi het volgende:
[..]
jij dus ..![]()
vergroot mini scherm ..., check je flash nu eens
ook op andere browsers neem ik aan ..quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb 20 keer probiert ik wacht nog dat ze mijn laatste mail beantworten
Kan me er niet druk om maken. Eigenlijk ben je best wel een vervelend zelfingenomen mannetje die denkt op een arrogante manier de wijsheid in pacht te hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2019 03:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kusjes![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Ja, ik verbaas me dr ook over. Tis vooral uitschot!!!!!!
firefoxquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:08 schreef chufi het volgende:
[..]
ook op andere browsers neem ik aan ..
Wie is dat? En wat isMUZquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:24 schreef chufi het volgende:
WTF DDZM een ban ... het moet niet gekker worden ... tis wat in de MUZ
Wat ga jij vandaag doen Chuff?quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zorry ... een bekende van vroeger en leer je logica topics
slapen opstaan en FokK!en of zo .. en dan zuipen vreten en drinken tot alle op is en en of iedereen slaapt oh ja oliebollen heb ik ook nog .. druk en misschien..quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:33 schreef chufi het volgende:
[..]
slapen opstaan en FokK!en of zo .. en dan zuipen vreten en drinken tot alle op is en en of iedereen slaapt oh ja oliebollen heb ik ook nog .. druk en misschien..
Morgen nog effe naar de winkel want heb al de Aflligem opgezopen. En denk dat ik vuurwerk ga kopen.quote:
lekker toch ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:40 schreef Petzi het volgende:
Ik doe wel mee hoor. Moet trouwens ook nog bubbels kopen. Oh jee, dat wordt dronken worden morgen
dat doe je wel vaker .. iddquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:42 schreef Petzi het volgende:
Dan ga ik misschien gekke dingen typen, alhoewel dat zal niet echt opvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |