Vroegah toen ik nog een kleine ikkuh was, was het alquote:
Sommige mensen zijn niet weg te meppen. Hoeveel nrs heeft die Brood nu in godsnaam er tussen staanquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:59 schreef mario390 het volgende:
volg uur freddie en montserrat,herman brot,iron maiden
falco
Jij de muts, ik het meisje danquote:Op dinsdag 31 december 2019 07:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Deze muts draag ik ook![]()
[ afbeelding ]
Kan me ook niet anders herinnerenquote:Op dinsdag 31 december 2019 07:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog een kleine ikkuh was, was het al
Zelf maken BDSquote:
Ik heb deze keer ook van de slager gehaaldquote:
de hazes heeft meerquote:Op dinsdag 31 december 2019 07:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet weg te meppen. Hoeveel nrs heeft die Brood nu in godsnaam er tussen staan
Zodra die op nr 1 komt ga ik emigrerenquote:
Ik had een paar maanden geleden crematie van mijn tante 85. Achter haar kist stond een tv en daar werden allemaal queen filmpjes afgespeeld, en hard dat het geluid stond. ALs ik nu iets van Queen hoor moet ik aan haar denkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 06:59 schreef mario390 het volgende:
volg uur freddie en montserrat,herman brot,iron maiden
falco
Dat is ook wel een aparte manier om afscheid te nemenquote:Op dinsdag 31 december 2019 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een paar maanden geleden crematie van mijn tante 85. Achter haar kist stond een tv en daar werden allemaal queen filmpjes afgespeeld, en hard dat het geluid stond. ALs ik nu iets van Queen hoor moet ik aan haar denken
Ja, dat was heel vreemd. Ze was superfan, ze had zelf de filmpjes uitgezocht die afgespeeld moesten worden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 07:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook wel een aparte manier om afscheid te nemen
Rolling on the riverquote:
Goede planning dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 07:28 schreef mario390 het volgende:
om half 4 spelten ze Slayermaar daar zijn geen mensen meer gewezen
Mooi nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |