Ja zeg, echt nie, volgens de fokregels heb ik hem heeee.quote:Op maandag 30 december 2019 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nietes, je hebt post 2, ik had de fipo
Maak er iets moois vanquote:
Mooi!! Mijn hond heet Nova...haar voorgangster Luna!quote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel:
[ afbeelding ]
Die linksboven.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef notturna het volgende:
Zit hier met Sode op Peter Maffay te zwaaien met onze mobieltjes.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef notturna het volgende:
Recc zijn kat heet ook lunaquote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mooi!! Mijn hond heet Nova...haar voorgangster Luna!
Met de lampjes aan!quote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef notturna het volgende:
Fokregels waarin een fipo toegestaan is zijn sowieso niet serieus te nemenquote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, echt nie, volgens de fokregels heb ik hem heeee.![]()
Benieuwd naar je OP iig.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:37 schreef Petzi het volgende:
Wie is hier trouwens allemaal vrijgezel, volgens mij veel. Vraag het me wel eens af
Niks op FOK serieus nemen is wijzer.quote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Fokregels waarin een fipo toegestaan is zijn sowieso niet serieus te nemen
Zo te lezen is het allemaal heel ingewikkeld.quote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...ik was dat net aan het terugzoeken maar ik kan even niet goed focussen. Morgen nog een keertje uitzoeken hoe dat ook alweer zat.
Iemand serieus nemen...quote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niks op FOK serieus nemen is wijzer.
Ja lekker is datquote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef Petzi het volgende:
[..]
heb ik nooit gezocht. Die dominee had ik ook niet om gevraagd. Die stond er ineens
Hey Chanelquote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat moet dan een heeeeel lieve kat zijn
Had ik vorig jaar een taart gemaakt?quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die van vorig jaar zag er goed uit
En als we geluk hebben doet Betelgeuze een supernova.quote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mooi!! Mijn hond heet Nova...haar voorgangster Luna!
Ja gewoon ophoerenquote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Hej oudjes, hoe komen jullie o&n door met die broze botten?
oh jij kan wél weer focussen...grrrromquote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te lezen is het allemaal heel ingewikkeld.
Gewoon stilzitten.quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie miert er over mijn TT?quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat zitten jullie nou te mieren over die TT
Soaansquote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb hem eindelijk aangeklikt, die kleding, die brilEn ik heb geen idee waar ze over zingen.
Klinkt wel vrolijk iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlands
=================SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ratelendquote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Is gewoon een vraag, word er gedacht dat ik iemand zoek. Ik zoek niets. ga mijn geld echt niet delen met een Fokkertjequote:
Ja, niks schone lei.quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
We moeten toch ergens over mieren, mieren mieren mieren.quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou jij vast welquote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een woord wat je niet vaak hoort.
Dat valt tegen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh jij kan wél weer focussen...grrrrom
dansend met zonder kokosnotenquote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit maakte je er gauw van toen de spanning steeg.quote:Op maandag 30 december 2019 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Vind je niet?
Ze zijn niet heel vijandig naar elkaar toe, in vergelijking met de vorige wedstrijd dus
Party like there is no tomorrow.quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Auw.quote:Op maandag 30 december 2019 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
In vorm?
Is die kokosnoot weer verwijderd?
sex drugs and rock 'n rollquote:Op maandag 30 december 2019 23:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Party like there is no tomorrow.![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
SoaansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlands
=================SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuf. Jeetje. Wat een tekst.
![]()
Maar bedankt voor de vertaling.![]()
I am I said.quote:
Ik maak er altijd wat van als de spanning stijgtquote:Op maandag 30 december 2019 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit maakte je er gauw van toen de spanning steeg.
dat snap ik dan weer welquote:Op maandag 30 december 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat valt tegen."In de sterrenkunde is de kleurindex gedefinieerd als het verschil in magnitude van de ster tussen twee verschillende golflengtebanden." Eeuhm, oké, dat komt binnenkort wel een keer.
Ik ook.quote:Op maandag 30 december 2019 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een hele goede polygamie tussen ik, de bank en bed.
Dat zal een knal worden!!!!!quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
En als we geluk hebben doet Betelgeuze een supernova.
Volgens mij welquote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar een taart gemaakt?
Uiteraardquote:Op maandag 30 december 2019 23:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ken je totaal niet maar ik hou nu al van je.
Ach ja google translatequote:Op maandag 30 december 2019 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Chuf. Jeetje. Wat een tekst.
![]()
Maar bedankt voor de vertaling.
Ik niet in elk gevalquote:
U bent niet zo geliefd. Misschien enig idee waardoor dit is ontstaan? Ben wat nieuwsgierig aangelegdquote:
Ik weet het niet meerquote:
Door mijn narcisme?quote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
U bent niet zo geliefd. Misschien enig idee waardoor dit is ontstaan? Ben wat nieuwsgierig aangelegd
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef D. het volgende:
Ik heb ook geen taart gemaakt, mocht men zich dat afvragen
Bijna worteltijdquote:
Ikke ook niet.quote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef D. het volgende:
Ik heb ook geen taart gemaakt, mocht men zich dat afvragen
congo-linequote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
Gok dat er langzaam een rij zal vormen
Wat, neeeee, zal toch niet.quote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neebloesachtig zou ik zeggen
jesus GB ij ziet overal bloezen. Nee. Dit is geen Bloes.quote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neebloesachtig zou ik zeggen
Ghost ziet overal kloontjes. Ben jij een kloon? Ben jij een kloon van Bloes?quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
jesus GB ij ziet overal bloezen. Nee. Dit is geen Bloes.
Wtf?quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ghost ziet overal kloontjes. Ben jij een kloon? Ben jij een kloon van Bloes?![]()
![]()
![]()
Nu wordt ik helemaal para.
neeeeheeeeeeeeeeeee...goffer ken je klassiekers stelletje paramensenquote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ghost ziet overal kloontjes. Ben jij een kloon? Ben jij een kloon van Bloes?![]()
![]()
![]()
Nu wordt ik helemaal para.
Ben je al 40+ zo nee, dat zou het kunnen verklaren dan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap geen reet van wat jullie zeggen (IQ=much high but not helping here)
Dan is google wel handig ja.....quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen zin in .. De Spaanse tekst had ik al
Ik ook niet.quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Toch echt Voxs volgens mijquote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Een mysterie, wie had de taart gemaakt?????????????????????
Jawel maar voel me 37.quote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben je al 40+ zo nee, dat zou het kunnen verklaren dan.
Toevallig, dat topic hebben we hier vorige week nog uitgebreid besprokenquote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
Dit is mijn eerste bezoek aan 40plus en ik zie D.
D. vanuit de tijd van "het is glad"....
Leuk!
Ja sorry, komt door Ghost.quote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
neeeeheeeeeeeeeeeee...goffer ken je klassiekers stelletje paramensen
Recce had nog zoektipsquote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerDan zou ik dat moeten opzoeken hier op Fok
Wees welkom.quote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
Leuk!
IQ mag je buiten de deur zetten, op een rijtje staan ze. Moet je even kijken waar een plekje is.quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Trusten, Sode.quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Ouwe man gaat ZzZzZ
Fijne avond nog allemaal en welterusten voor straks.
Haaiquote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
Leuk!
Slaap lekker ouwequote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Ouwe man gaat ZzZzZ
Slaap wel.quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Ouwe man gaat ZzZzZ
Voordeel als je op andere subfora komt, dan leer je ook andere niet uto fokkers kennenquote:
Slaap lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Ouwe man gaat ZzZzZ
Ik ben al aan het zoeken , maar daar ben ik niet zo bedreven inquote:
Voxsel! Hoe was het?quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
IQ mag je buiten de deur zetten, op een rijtje staan ze. Moet je even kijken waar een plekje is.
Zat een film te kijken tussen doorquote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef tonja het volgende:
v Gerwen heeft gewonnen, maar wat een klote partij
Denk niet dat dit m gaat worden.quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lama. Wees welkom tussen de gekkies van 40+
Hi Chanel!quote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
Leuk!
Valt best mee toch ?quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lama. Wees welkom tussen de gekkies van 40+
Ja ik ook dusquote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voordeel als je op andere subfora komt, dan leer je ook andere niet uto fokkers kennen
Fijn nacht notturnaquote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef notturna het volgende:
Ik ga lekker op de lurkstand. Bedankt voor jullie gezelligheid, lol en gekkigheden. Tot morgen en voor straks slaap lekker allemaal.
Niemand.quote:
Lurk ze, nottie en jij ook bedankt!quote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef notturna het volgende:
Ik ga lekker op de lurkstand. Bedankt voor jullie gezelligheid, lol en gekkigheden. Tot morgen en voor straks slaap lekker allemaal.
Verveel je je?quote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat dit m gaat worden.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik houd mijn handen thuis
Truste, alvastquote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef notturna het volgende:
er zitten ook leukies tussen hoorquote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wel maar mobiel ook niet zo en beetje duf atmquote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben al aan het zoeken , maar daar ben ik niet zo bedreven in
Onderhoudend, luid, visueel overweldigend, leuk! Vast veel op aan te merken door echte fan wel, maar bevredigend eindequote:
Aha, je jonger voelen, tja dan kan het dat je ons niet snapt.quote:
quote:
welke film?quote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Onderhoudend, luid, visueel overweldigend, leuk! Vast veel op aan te merken door echte fan wel, maar bevredigend einde
toch ernstig dat ik moet vertellen wat jullie hebben gedaan, hm kan ook iets verzinnenquote:Op maandag 30 december 2019 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is het alleen zelf vergeten, tja, weer die 40+ he.
Wat dan? Ik vond het geweldig.quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef tonja het volgende:
v Gerwen heeft gewonnen, maar wat een klote partij
Ik lees genoeg rond, deze naam nog niet tegen gekomen. Zit ik net in de verkeerde topics.quote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voordeel als je op andere subfora komt, dan leer je ook andere niet uto fokkers kennen
Ja dat gladde gaat hem voorlopig nog niet worden. En de cam is weg las ik.quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Toevallig, dat topic hebben we hier vorige week nog uitgebreid besproken
Welkom hier
Darts?quote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja vanavond ging een feestje niet door en mijn meisje had haar shit tv avond.
Slaap lekker!quote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef tonja het volgende:
Ik ben gaar. Ik ga even tv lurken en dan pitten, denk ik. Was weer gezellig vanaaf.
neequote:
Laturzquote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef tonja het volgende:
Ik ben gaar. Ik ga even tv lurken en dan pitten, denk ik. Was weer gezellig vanaaf.
Ja, nee, prima.quote:Op maandag 30 december 2019 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Leek mij de bedoeling
En zo niet, dan toch
quote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je liefquote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja vanavond ging een feestje niet door en mijn meisje had haar shit tv avond.
Prettige ervaring dus. Geslaagde avond.quote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Onderhoudend, luid, visueel overweldigend, leuk! Vast veel op aan te merken door echte fan wel, maar bevredigend einde
En? dan mag ik het wel een eikel vinden nogquote:Op maandag 30 december 2019 23:57 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Pleur op man die gozert hangt al een eeuw rond op Fok!
Mja, matige scores. Niet spectaculair. Als Wright blijft gooien zoals hij het hele toernooi al gooit en v Gerwen gooit zoals ie vandaag gooide dan gaat Wright winnenquote:Op maandag 30 december 2019 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat dan? Ik vond het geweldig.
quote:
Tot weer tonja!quote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef tonja het volgende:
Jij ook slaap lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef notturna het volgende:
Was weer leuk ja. Trusten, ton!quote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef tonja het volgende:
trustequote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef tonja het volgende:
Jaja ff rechtlullen wat scheef is.quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat het een kloon van die debiel is maken jullie ervan
Zie je wel, die Ghost naait altijd de boel op.quote:Op maandag 30 december 2019 23:57 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Pleur op man die gozert hangt al een eeuw rond op Fok!
Toedels.quote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef tonja het volgende:
Dat valt reuze meequote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar.1 gekkie dan, ikke.
Is de brandweer gekomen?quote:Op maandag 30 december 2019 23:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee was voll met vuur
[ afbeelding ]
Dat gaat een vuist diep worden.quote:Op maandag 30 december 2019 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het maar een in je hol TT wordt dan.
Hij doet je wel watquote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij zei echt wel iets met bloes.quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee, dat geloof ik niet. Van Gerwen is nonchalant door routine, imo. Maar Peter gooit wel als nooit tevoren!quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja, matige scores. Niet spectaculair. Als Wright blijft gooien zoals hij het hele toernooi al gooit en v Gerwen gooit zoals ie vandaag gooide dan gaat Wright winnen
Pleur op met dat bejaardenhuis daar man.quote:Op maandag 30 december 2019 23:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee was voll met vuur
[ afbeelding ]
Kijk-ze ieniquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga serie kijken tot ik in slaap val
Jeej, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee
Ik heb ze gekker gezien
achtigquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij zei echt wel iets met bloes.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat gaat een vuist diep worden.
quote:
Kijk ende val ze, ieni.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Bedje roept.quote:
He appeltje.quote:
Kijkse en slaapse daarna.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef ieniminimuis het volgende:
voor binnen is dat wel geil de pyrosquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Pleur op met dat bejaardenhuis daar man.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
He appeltje.
Godver het gaat fokking snel hier, ik loop achter nu. Er komt bijna stoom uit mijn oren, naja beter dan uit mijn hol.
Tot weer!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef ieniminimuis het volgende:
In Volendam zijn ze er dol op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
voor binnen is dat wel geil de pyros
Jaquote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Prettige ervaring dus. Geslaagde avond.
Welke verandering?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
In elke SC zit een autist die niet tegen verandering kan. Wie is het hier?
Iedereen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is 40+, wie is het hier niet kun je beter vragenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
owj. Meh. Trekker hier. SW is niet mijn kopje thee.quote:
Je redenatie klopt niet mbt hier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Ghostbuster.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaWel even bijkomen van al die stimuli
Ach we hebben er een wijsneus bij die ad rem is. Wat een aanwinstquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor jou een vraag voor ons een weet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Dubbel KUT, zo dichtbij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Mja
10 sterren, moest er 11 hebben voor een ton
Ik vind het beiden leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj. Meh. Trekker hier. SW is niet mijn kopje thee.
Ze is net pitten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Mja
10 sterren, moest er 11 hebben voor een ton
Ja de gemiddelden van Wright zijn echt heel erg goed en constant.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Van Gerwen is nonchalant door routine, imo. Maar Peter gooit wel als nooit tevoren!
Ik weet nog steeds niet met welke serie van Star Trek ik nou het beste kan beginnen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj. Meh. Trekker hier. SW is niet mijn kopje thee.
steeds verandering in UI's vind ik wel irritantquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Ohw ja dat ging ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik herken ook wel iets hoor, misschien familie?
Deel 1 gewoon.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet met welke serie van Star Trek ik nou het beste kan beginnen.
Voyager.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet met welke serie van Star Trek ik nou het beste kan beginnen.
Kijk er ook naar uit. Wel jammer van je reactie, terwijl ik net postte dat je sliep.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja de gemiddelden van Wright zijn echt heel erg goed en constant.
Hoe dan ook.. Tof dat v Gerwen in de finale zit. Ik verheug me er erg op
Even tv kijken
Classic! En dan TNG.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo creatief ben ik niet, ik ben meer zeer intelligent in het toepassen van wat ik mijzelf leerquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nieuwe verbindingen aangemaakt in dat al zo creatieve brein.
Firefly is een oudje, maar ook een leuke SF seriequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gaat hier sowieso snel..quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
Ah, ik ben weer bij.
Niks traag traag traag, was ff snel snel snel
tv kijk'zequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja de gemiddelden van Wright zijn echt heel erg goed en constant.
Hoe dan ook.. Tof dat v Gerwen in de finale zit. Ik verheug me er erg op
Even tv kijken
Och, ik heb de cava over het hoofd gezien. Ik weet inmiddels wat het is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario vroeg er om.. glaasje cava op de voorgrond links
Mee eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
steeds verandering in UI's vind ik wel irritant
Ja, die moet ik ook nog steeds kijken. Schijnt heel goed te zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:06 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Firefly is een oudje, maar ook een leuke SF serie
Ja maar ik zei niet dat ik ging slapenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kijk er ook naar uit. Wel jammer van je reactie, terwijl ik net postte dat je sliep.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo creatief ben ik niet, ik ben meer zeer intelligent in het toepassen van wat ik mijzelf leer
Ja echt he.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat hier sowieso snel..![]()
Ik loop nu alweer 9 posts achter
Oh 12 nu
Voyager vind ik niet zo leuk.quote:
En hard 'geroepen' dat hij pas naar de 40+ gaat als hij, oud, wanhopig en uitgeblust is. Dus zal hier met een kloon posten..quote:
bubbelsquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och, ik heb de cava over het hoofd gezien. Ik weet inmiddels wat het is.
Slaap lekker badeendje, mooie dingen heb je gemaakt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |