Hij kan toch iets zijn wezen halen...? of 2 tafels of meerdere platen ...quote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik die baan gisteren zag neem ik aan dat ie gen tafel heeft die groot genoeg is
Dat vind ik zo'n geweldig nummer.quote:Op maandag 30 december 2019 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken Du nog van toen Peter Maffay voor het eerst Du zong in 1970
Ik was laatst bezig met een blouse, niet zo goed gelukt en moet wat aan veranderd worden. Geen zin in om dan te veranderen . Gisteren wilde ik beginnen aan een jurk maar het patroon klopte niet.quote:Op maandag 30 december 2019 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je afgelopen weken nog bezig was geweest
Of het van plan was in ieder geval
Nieuw jaar, nieuwe kansenquote:Op maandag 30 december 2019 23:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was laatst bezig met een blouse, niet zo goed gelukt en moet wat aan veranderd worden. Geen zin in om dan te veranderen . Gisteren wilde ik beginnen aan een jurk maar het patroon klopte niet.
Voor de rest genoeg stoffen en patronen maar het moet weer even klikken.
Precies daar waar ik hem kan zien als ik naar huis fiets. Ik fiets heel ruim gezien van west naar oost.quote:Op maandag 30 december 2019 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Rond deze tijd is Orion in het zuiden te zien. Een uurtje vroeger zit-ie meer ZZO.
Is wel geinig hoor. Ik zit natuurlijk 10 hoog en ken Rotterdam zien en rond half 1 met nieuwjaar is het dan bijna te mistig om te zien door het vuurwerk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat mag, dan zijn we weer binnen gok ik
Er is een handige gratis app voor op je telefoon, Skyview lite. Die installeer je, dan moet hij even calibreren. En dan kun je met je telefoon alle kanten op richten en dat laat ie zien welke sterren en planeten je ziet.quote:
Van m'n studie weet ik nog dat de energie per foton de frequentie (die bepaalt de kleur) maal een constante is. Blauw licht heeft een kortere golflengte en dus een hogere frequentie en blauwe fotonen hebben dus meer energie. Hoe dat met helderheid te maken heeft, weet ik dan weer niet. Daar zullen de eigenschappen van het oog ook een rol in spelen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik was aan het denken aan de kleuren onderwater. Dat je rood als eerste niet meer ziet en blauw als langste blijft zien.
Ik moet nog boodschappen doen, een berg afwas wegwerken, stoffen, stofzuigen, badkamer doen. Dat is voor mij 5 dagen werk johquote:
vlikker opquote:Op maandag 30 december 2019 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga de volgende iig niet openen dus succes jullie.
Da's wel cool!quote:Op maandag 30 december 2019 23:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er is een handige gratis app voor op je telefoon, Skyview lite. Die installeer je, dan moet hij even calibreren. En dan kun je met je telefoon alle kanten op richten en dat laat ie zien welke sterren en planeten je ziet.
super cool!quote:Op maandag 30 december 2019 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel cool!
Of lauw, zoals dat tegenwoordig schijnt te heten
Ojee, opschieten hoor, morgen moet je met schone lei kunnen beginnenquote:Op maandag 30 december 2019 23:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen, een berg afwas wegwerken, stoffen, stofzuigen, badkamer doen. Dat is voor mij 5 dagen werk joh
Nee! Ik heb zin om er een te makenquote:
jah...ik was dat net aan het terugzoeken maar ik kan even niet goed focussen. Morgen nog een keertje uitzoeken hoe dat ook alweer zat.quote:Op maandag 30 december 2019 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Van m'n studie weet ik nog dat de energie per foton de frequentie (die bepaalt de kleur) maal een constante is. Blauw licht heeft een kortere golflengte en dus een hogere frequentie en blauwe fotonen hebben dus meer energie. Hoe dat met helderheid te maken heeft, weet ik dan weer niet. Daar zullen de eigenschappen van het oog ook een rol in spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |