Venus schijnt nu ook goed zichtbaar te zijn, maar ik weet nooit hoe ik ze moet herkennen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel:
[ afbeelding ]
Die linksboven.
Welterusten, Deisyy!quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben versleten van zo'n avond![]()
Bedje toe, fijne avond nog
Zucht.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor.
We beginnen bij ei. Van gebakken naar een L ei in de schaal. Dan via appel, ananas naar meloen. En dan kokosnoot natuurlijk.
Wat is daar nou moeilijk aan?
Was een heerlijk chatavondje.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor.
We beginnen bij ei. Van gebakken naar een L ei in de schaal. Dan via appel, ananas naar meloen. En dan kokosnoot natuurlijk.
Wat is daar nou moeilijk aan?
quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
Was een heerlijk chatavondje.![]()
Ik duik er nu in want morgen 7 uur op.
Fijne avond mensen en bedankt voor de gezelligheid.![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
Daar zal ik daar eens opletten donderdag en vrijdag als ik weer naar huis fiets.quote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel:
[ afbeelding ]
Die linksboven.
Fijne avond en slaap lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
Jij ook bedankt en slaap lekker, espri!quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
Niet te hard kijken anders rij je nog ergens tegen aan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zal ik daar eens opletten donderdag en vrijdag als ik weer naar huis fiets.
Truste espri.quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
Therapie en heb een uur nodig om mn ronde tonnetje in een jurk te persen....quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wat vroeg, slaap lekker dan ja.
![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je deze dagen falco gehoort?
quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij ook bedankt en slaap lekker, espri!
![]()
Met een beetje mazzel zit Orion precies in mijn zichtveld en anders stop ik even op een donker plekjequote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet te hard kijken anders rij je nog ergens tegen aan.
Oeh, dat is wel belangrijk ja, ik hoop dat je snel in slaap valt en dat je jezelf snel in je jurk krijgt geperst.quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef espri het volgende:
[..]
Therapie en heb een uur nodig om mn ronde tonnetje in een jurk te persen....
quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Crea bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Creabea. Goed bezig.quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Crea bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je maakt ook echt ietsquote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Crea bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neeeeeee niet stoppen op een donker plekje. Dat is helemaal gevaarlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zit Orion precies in mijn zichtveld en anders stop ik even op een donker plekje
Dit was een compliment overigens.quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je maakt ook echt iets![]()
En ik zit mijn tijd maar te verfokken
Een leuke vent uitnodigingen dan om samen naar Orion te kijken?quote:Op maandag 30 december 2019 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neeeeeee niet stoppen op een donker plekje. Dat is helemaal gevaarlijk.
Vind je niet?quote:
Als hij te vertrouwen is wel ja. Want donker plekje. Tenzij je... nee laat maar. Te grof.quote:Op maandag 30 december 2019 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een leuke vent uitnodigingen dan om samen naar Orion te kijken?
Truste!quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
Doei doeiquote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik was aan het denken aan de kleuren onderwater. Dat je rood als eerste niet meer ziet en blauw als langste blijft zien.quote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Manley zei wel iets over de kleur in relatie met de helderheid. Volgens mij moet een rode ster veel meer fotonen uitstralen dan een blauwe om dezelfde helderheid te krijgen.
leuk hoor.. staan de rails al op een tafel??quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Crea bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik die baan gisteren zag neem ik aan dat ie gen tafel heeft die groot genoeg isquote:Op maandag 30 december 2019 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
leuk hoor.. staan de rails al op een tafel??
Hier te zitten geeft de tijd om de boel te laten drogen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij naait er toch ook regelmatig op los?quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sweet dreamsquote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef mario390 het volgende:
ik dacht niet dat deze nu nederlandse zijn
Dat is een eigenschap bij veel mensen die onzeker zijn. Als de omgeving en de omstandigheden je niet tegenzitten, dan verzin je zelf wel iets om jezelf dwars te zitten. Het is een fout iets wat je jezelf aandoet en aanleert. Een jezelf straffen omdat je onbewust niet in jezelf gelooft en bang bent dat uiteindelijk alles toch weer tegenzit. En in die cirkel blijf je in ronddraaien.quote:Op maandag 30 december 2019 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben altijd weer bang voor een inzinking
quote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Jij naait er toch ook regelmatig op los?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |