Ja lekker, ik ben weer eens getrouwd.quote:
Een beroep waar ik diep respect voor heb.quote:Op maandag 30 december 2019 23:04 schreef espri het volgende:
[..]
Och als kraamverzorgende heb ik een hoop gezien en meegemaakt wat dat betreft hoor.
Maar mooi dat jullie het zelf aan durfden.
Trouwen is rouwen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja lekker, ik ben weer eens getrouwd.
Ja in je hol, en zo zijn we weer rond.quote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een beroep waar ik diep respect voor heb.![]()
En het was maar een kokosnoot.
Goeie, ik weet niet of de kleur uitmaakt. Betelgeuze varieert nog wel eens qua felheid terwijl Rigel constant is inderdaad. Maar Rigel is uiteindelijk feller.quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Van dat filmpje van Manley wist ik dat Betelgeuze soms ook feller is dan Rigel en daarom eigenlijk foutief de naam α Orionis had gekregen en Rigel β Orionis. Maar normaal is Rigel dus een stuk feller. Zou het nog uitmaken dat Rigel blauw is en daardoor al snel feller lijkt?
Ik ben benieuwd naar de bevindingen van je broer.
Ja.quote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef espri het volgende:
[..]
Ja in je hol, en zo zijn we weer rond.
Benieuwd of ze ze vinden.quote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag de politie door het dorp rijden opzoek naar vuurwerk criminelen![]()
![]()
Tevens ben ik de laatste tijd veel te vrolijk
Bloes godzijdank niet en die andere soms.quote:Op maandag 30 december 2019 23:07 schreef Petzi het volgende:
De invasie van Cossers valt me trouwens nog mee. Komen Struisz, Utopia2 en Bloes hier ook?
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef espri het volgende:
[..]
Ja in je hol, en zo zijn we weer rond.
Heb de fruitschaal maar vast weggegooid.quote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Trouwen is rouwen.Nah nee hoor.
![]()
Maar succes met de kokosnoten.
Zeer verstandig.quote:Op maandag 30 december 2019 23:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb de fruitschaal maar vast weggegooid.
Lekker toch, waarom zou je het raar vinden als je vrolijk bent?quote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Ik ben altijd weer bang voor een inzinkingquote:Op maandag 30 december 2019 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Benieuwd of ze ze vinden.![]()
Is toch fijn juist, vrolijk zijn.
Ik wel, tonnetje rond.quote:Op maandag 30 december 2019 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Ik ben heul niet rond
De kokosnoten waren helemaal mijn maat nietquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb de fruitschaal maar vast weggegooid.
Dat snap ik heel goed maar weet dan ook dat er na een inzinking weer vrolijkheid komt, zo overleef ik die shit.quote:Op maandag 30 december 2019 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben altijd weer bang voor een inzinking
Veels te klein zeker?quote:Op maandag 30 december 2019 23:09 schreef notturna het volgende:
[..]
De kokosnoten waren helemaal mijn maat niet
Ja die weet het allemaal wel, zo zijn er zoveel tochquote:Op maandag 30 december 2019 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bloes godzijdank niet en die andere soms.
Nouuuu zoals hij gelukkig niet veel.quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja die weet het allemaal wel, zo zijn er zoveel toch
Manley zei wel iets over de kleur in relatie met de helderheid. Volgens mij moet een rode ster veel meer fotonen uitstralen dan een blauwe om dezelfde helderheid te krijgen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goeie, ik weet niet of de kleur uitmaakt. Betelgeuze varieert nog wel eens qua felheid terwijl Rigel constant is inderdaad. Maar Rigel is uiteindelijk feller.
Ja en die dames moeten dan raden welke maat dat is.quote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef espri het volgende:
[..]
Staan ze met de handen omhoog zo in de winkel, zoiets is het ongeveer mevrouw...
Pfff.. Ik weet alles van mijn maten. En zij van mij.quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, die hebben de ballen verstand ervan.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nouuuu zoals hij gelukkig niet veel.
Op het interwebs kan je zijn wie je bent he?quote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, eigen meningen vormen enzo
quote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Pfff.. Ik weet alles van mijn maten. En zij van mij.
Jawel:quote:Op maandag 30 december 2019 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
@:recce heb je toevallig een plaatje van welke ster van Orion nu minder fel brand?
Niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef espri het volgende:
[..]
Staan ze met de handen omhoog zo in de winkel, zoiets is het ongeveer mevrouw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |