Ik durf niet zo goed naar de nieuwe OP te kijken. Er komen zulke rare dingen momenteel hier voorbij.quote:
Ghe ghequote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Suzanne en Freek mooi of wah?
Ik dacht dat ik op de verkeerde zender zat hoe kan dat dan zegquote:
Choco en ik hebben er veel moeite in gestoken.quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed naar de nieuwe OP te kijken. Er komen zulke rare dingen momenteel hier voorbij.
Afschuwelijk toch? En dan zo hoogquote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op de verkeerde zender zat hoe kan dat dan zeg
Was een beste bevalling.quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Choco en ik hebben er veel moeite in gestoken.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dom aan het lullen he.Ikke dan iig.
Psst..quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed naar de nieuwe OP te kijken. Er komen zulke rare dingen momenteel hier voorbij.
Jip, toen het eenmaal scheurde bleef het doorgaan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is een beste noot geweest dan.
Uiteraardquote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Het lag niet aan jou, het was het liedje zelf
Alleen iets minder rivaliteitquote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weer net zo spannend als de vorige match.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Psst..
Ligt een verrassing voor je op tafel. Met een briefje.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Psst..
Als het niet rekt, dan scheurt het wel.quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, toen het eenmaal scheurde bleef het doorgaan.![]()
Even stem opwarmen voor morgenquote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Toen ik uit mijn werk kwam heb ik eerst de microfoon gepakt![]()
Ik BPS, niets bijzonders joh, maak je niet druk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef Petzi het volgende:
Nog effe sorry dat ik dat zei van mijn schoonmoeder, ze was best lief. Conjo is Mario's favo woord schijnt. Ben er achter gekomen dat ik HSP heb. althans, dat is me verteld en ik herken het wel.Wat vervelend,,,,
De aanduwer wintquote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als het niet rekt, dan scheurt het wel.
That’s the spirit.
Daar wilde je ook niet bijzijn.quote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef espri het volgende:
[..]
En ik hoefde niet eens te assisteren.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben versleten van zo'n avond![]()
Bedje toe, fijne avond nog
Heb je daar ook een pasje voor?quote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik BPS, niets bijzonders joh, maak je niet druk.
Slaap lekker deisquote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Fijne avond. Was gezellig.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Ja dat snap ik, maar eh, eh ja maar, ja maar.....quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Choco en ik hebben er veel moeite in gestoken.
Omg, wel een beetje erg nu hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als het niet rekt, dan scheurt het wel.
That’s the spirit.
Sweet dreams babe!quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Slaap lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Slaap lekker!quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Lekker dan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Psst..
quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Och als kraamverzorgende heb ik een hoop gezien en meegemaakt wat dat betreft hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |