Ik dacht dat je een ander plaatje bedoeldequote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tis al gelukt maar had het ook aan jou kennen vragen ja.
Had net ook even staan kijken. Rigel is altijd een stuk feller, maar lijkt nu feller dan normaal omdat Betelgeuze zoveel minder is nu. De kleuren van Betelgeuze zie je met blote oog normaliter haast niet. Met telescoop wel. Nu zie je het inderdaad heel duidelijk met blote oog zelfs.quote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, Orion is nu heel mooi te zien. Je ziet ook duidelijk de kleuren van Betelgeuze (roodachtig) en Rigel (blauw). Rigel is duidelijk heel veel feller dan Betelgeuze, terwijl dat normaal niet heel veel scheelt, toch?
Die mag je er van mij ook bij zetten.quote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een ander plaatje bedoelde
Man3 breek me de bek niet openquote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook plaatjes kunnen wat moeizaam gaan. Geloof me, dat weet ik.
Vraag maar aan @:Deisyy
Knap als ze nu nog kan zittenquote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Gaat u daar maar zitten mevrouw.
Op een donutkussentje.quote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Gaat u daar maar zitten mevrouw.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
How to break a coconut, by Sjokie.
Okéquote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die mag je er van mij ook bij zetten.
Meer onderaan de rug.quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat het pijnlijkste al achter de rug is
quote:Op maandag 30 december 2019 22:51 schreef Petzi het volgende:
Net m-n ex-schoonmoeder. Dat was ook zo'n spetter
Dat denk je maar, zoveel hechtingen en dan op een donutkussentje?quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat het pijnlijkste al achter de rug is
Ik lijdt met je mee. Ik denk ontzettend in plaatjes.quote:
Ook als het niet meer nodig isquote:Op maandag 30 december 2019 22:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij altijd mijn reddende engel.
Van dat filmpje van Manley wist ik dat Betelgeuze soms ook feller is dan Rigel en daarom eigenlijk foutief de naam α Orionis had gekregen en Rigel β Orionis. Maar normaal is Rigel dus een stuk feller. Zou het nog uitmaken dat Rigel blauw is en daardoor al snel feller lijkt?quote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had net ook even staan kijken. Rigel is altijd een stuk feller, maar lijkt nu feller dan normaal omdat Betelgeuze zoveel minder is nu. De kleuren van Betelgeuze zie je met blote oog normaliter haast niet. Met telescoop wel. Nu zie je het inderdaad heel duidelijk met blote oog zelfs.
Mijn broer gaat proberen Orion morgen te fotograferen en te vergelijken met eerdere foto's.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Suzanne en Freek mooi of wah?
Wij lijden ook hoor, wij zien de OPquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik lijdt met je mee. Ik denk ontzettend in plaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |