Zal ik haar nog even in de OP zetten?quote:Op maandag 30 december 2019 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waaróm nou niet even in een spoiler, Deisyy?
quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:50 schreef notturna het volgende:
TT lijkt me nog steeds heel pijnlijk.
No way dat ik naar boven scroll.quote:Op maandag 30 december 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal ik haar nog even in de OP zetten?
Hihaho tipoc.quote:Op maandag 30 december 2019 22:50 schreef PP_Sound het volgende:
Klote TT, kut OP, dit tipoc kan wel weg.
Ze is druk bezig, geef haar even tijd.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
No way dat ik naar boven scroll.
Komt voor elkaarquote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
Het lukt me niet. Wil dat plaatje uit de vorige sc.
Meer vaseline. Veel.quote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
Past hij niet?quote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
Het lukte Choco ineens welquote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je 'm erin hebt gezet.
Ik dacht dat je een ander plaatje bedoeldequote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tis al gelukt maar had het ook aan jou kennen vragen ja.
Had net ook even staan kijken. Rigel is altijd een stuk feller, maar lijkt nu feller dan normaal omdat Betelgeuze zoveel minder is nu. De kleuren van Betelgeuze zie je met blote oog normaliter haast niet. Met telescoop wel. Nu zie je het inderdaad heel duidelijk met blote oog zelfs.quote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, Orion is nu heel mooi te zien. Je ziet ook duidelijk de kleuren van Betelgeuze (roodachtig) en Rigel (blauw). Rigel is duidelijk heel veel feller dan Betelgeuze, terwijl dat normaal niet heel veel scheelt, toch?
Die mag je er van mij ook bij zetten.quote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een ander plaatje bedoelde
Man3 breek me de bek niet openquote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook plaatjes kunnen wat moeizaam gaan. Geloof me, dat weet ik.
Vraag maar aan @:Deisyy
Knap als ze nu nog kan zittenquote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Gaat u daar maar zitten mevrouw.
Op een donutkussentje.quote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Gaat u daar maar zitten mevrouw.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
How to break a coconut, by Sjokie.
Okéquote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die mag je er van mij ook bij zetten.
Meer onderaan de rug.quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat het pijnlijkste al achter de rug is
quote:Op maandag 30 december 2019 22:51 schreef Petzi het volgende:
Net m-n ex-schoonmoeder. Dat was ook zo'n spetter
Dat denk je maar, zoveel hechtingen en dan op een donutkussentje?quote:Op maandag 30 december 2019 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat het pijnlijkste al achter de rug is
Ik lijdt met je mee. Ik denk ontzettend in plaatjes.quote:
Ook als het niet meer nodig isquote:Op maandag 30 december 2019 22:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij altijd mijn reddende engel.
Van dat filmpje van Manley wist ik dat Betelgeuze soms ook feller is dan Rigel en daarom eigenlijk foutief de naam α Orionis had gekregen en Rigel β Orionis. Maar normaal is Rigel dus een stuk feller. Zou het nog uitmaken dat Rigel blauw is en daardoor al snel feller lijkt?quote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had net ook even staan kijken. Rigel is altijd een stuk feller, maar lijkt nu feller dan normaal omdat Betelgeuze zoveel minder is nu. De kleuren van Betelgeuze zie je met blote oog normaliter haast niet. Met telescoop wel. Nu zie je het inderdaad heel duidelijk met blote oog zelfs.
Mijn broer gaat proberen Orion morgen te fotograferen en te vergelijken met eerdere foto's.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Suzanne en Freek mooi of wah?
Wij lijden ook hoor, wij zien de OPquote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik lijdt met je mee. Ik denk ontzettend in plaatjes.
Ik durf niet zo goed naar de nieuwe OP te kijken. Er komen zulke rare dingen momenteel hier voorbij.quote:
Ghe ghequote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Suzanne en Freek mooi of wah?
Ik dacht dat ik op de verkeerde zender zat hoe kan dat dan zegquote:
Choco en ik hebben er veel moeite in gestoken.quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed naar de nieuwe OP te kijken. Er komen zulke rare dingen momenteel hier voorbij.
Afschuwelijk toch? En dan zo hoogquote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op de verkeerde zender zat hoe kan dat dan zeg
Was een beste bevalling.quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Choco en ik hebben er veel moeite in gestoken.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dom aan het lullen he.Ikke dan iig.
Psst..quote:Op maandag 30 december 2019 22:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed naar de nieuwe OP te kijken. Er komen zulke rare dingen momenteel hier voorbij.
Jip, toen het eenmaal scheurde bleef het doorgaan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is een beste noot geweest dan.
Uiteraardquote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Het lag niet aan jou, het was het liedje zelf
Alleen iets minder rivaliteitquote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weer net zo spannend als de vorige match.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Psst..
Ligt een verrassing voor je op tafel. Met een briefje.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Psst..
Als het niet rekt, dan scheurt het wel.quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, toen het eenmaal scheurde bleef het doorgaan.![]()
Even stem opwarmen voor morgenquote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Toen ik uit mijn werk kwam heb ik eerst de microfoon gepakt![]()
Ik BPS, niets bijzonders joh, maak je niet druk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef Petzi het volgende:
Nog effe sorry dat ik dat zei van mijn schoonmoeder, ze was best lief. Conjo is Mario's favo woord schijnt. Ben er achter gekomen dat ik HSP heb. althans, dat is me verteld en ik herken het wel.Wat vervelend,,,,
De aanduwer wintquote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als het niet rekt, dan scheurt het wel.
That’s the spirit.
Daar wilde je ook niet bijzijn.quote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef espri het volgende:
[..]
En ik hoefde niet eens te assisteren.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben versleten van zo'n avond![]()
Bedje toe, fijne avond nog
Heb je daar ook een pasje voor?quote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik BPS, niets bijzonders joh, maak je niet druk.
Slaap lekker deisquote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Fijne avond. Was gezellig.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Ja dat snap ik, maar eh, eh ja maar, ja maar.....quote:Op maandag 30 december 2019 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Choco en ik hebben er veel moeite in gestoken.
Omg, wel een beetje erg nu hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 23:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als het niet rekt, dan scheurt het wel.
That’s the spirit.
Sweet dreams babe!quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Slaap lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Slaap lekker!quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Lekker dan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Psst..
quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Och als kraamverzorgende heb ik een hoop gezien en meegemaakt wat dat betreft hoor.quote:
Ja lekker, ik ben weer eens getrouwd.quote:
Een beroep waar ik diep respect voor heb.quote:Op maandag 30 december 2019 23:04 schreef espri het volgende:
[..]
Och als kraamverzorgende heb ik een hoop gezien en meegemaakt wat dat betreft hoor.
Maar mooi dat jullie het zelf aan durfden.
Trouwen is rouwen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja lekker, ik ben weer eens getrouwd.
Ja in je hol, en zo zijn we weer rond.quote:Op maandag 30 december 2019 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een beroep waar ik diep respect voor heb.![]()
En het was maar een kokosnoot.
Goeie, ik weet niet of de kleur uitmaakt. Betelgeuze varieert nog wel eens qua felheid terwijl Rigel constant is inderdaad. Maar Rigel is uiteindelijk feller.quote:Op maandag 30 december 2019 22:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Van dat filmpje van Manley wist ik dat Betelgeuze soms ook feller is dan Rigel en daarom eigenlijk foutief de naam α Orionis had gekregen en Rigel β Orionis. Maar normaal is Rigel dus een stuk feller. Zou het nog uitmaken dat Rigel blauw is en daardoor al snel feller lijkt?
Ik ben benieuwd naar de bevindingen van je broer.
Ja.quote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef espri het volgende:
[..]
Ja in je hol, en zo zijn we weer rond.
Benieuwd of ze ze vinden.quote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag de politie door het dorp rijden opzoek naar vuurwerk criminelen![]()
![]()
Tevens ben ik de laatste tijd veel te vrolijk
Bloes godzijdank niet en die andere soms.quote:Op maandag 30 december 2019 23:07 schreef Petzi het volgende:
De invasie van Cossers valt me trouwens nog mee. Komen Struisz, Utopia2 en Bloes hier ook?
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef espri het volgende:
[..]
Ja in je hol, en zo zijn we weer rond.
Heb de fruitschaal maar vast weggegooid.quote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Trouwen is rouwen.Nah nee hoor.
![]()
Maar succes met de kokosnoten.
Zeer verstandig.quote:Op maandag 30 december 2019 23:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb de fruitschaal maar vast weggegooid.
Lekker toch, waarom zou je het raar vinden als je vrolijk bent?quote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Ik ben altijd weer bang voor een inzinkingquote:Op maandag 30 december 2019 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Benieuwd of ze ze vinden.![]()
Is toch fijn juist, vrolijk zijn.
Ik wel, tonnetje rond.quote:Op maandag 30 december 2019 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf
Ik ben heul niet rond
De kokosnoten waren helemaal mijn maat nietquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb de fruitschaal maar vast weggegooid.
Dat snap ik heel goed maar weet dan ook dat er na een inzinking weer vrolijkheid komt, zo overleef ik die shit.quote:Op maandag 30 december 2019 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben altijd weer bang voor een inzinking
Veels te klein zeker?quote:Op maandag 30 december 2019 23:09 schreef notturna het volgende:
[..]
De kokosnoten waren helemaal mijn maat niet
Ja die weet het allemaal wel, zo zijn er zoveel tochquote:Op maandag 30 december 2019 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bloes godzijdank niet en die andere soms.
Nouuuu zoals hij gelukkig niet veel.quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja die weet het allemaal wel, zo zijn er zoveel toch
Manley zei wel iets over de kleur in relatie met de helderheid. Volgens mij moet een rode ster veel meer fotonen uitstralen dan een blauwe om dezelfde helderheid te krijgen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goeie, ik weet niet of de kleur uitmaakt. Betelgeuze varieert nog wel eens qua felheid terwijl Rigel constant is inderdaad. Maar Rigel is uiteindelijk feller.
Ja en die dames moeten dan raden welke maat dat is.quote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef espri het volgende:
[..]
Staan ze met de handen omhoog zo in de winkel, zoiets is het ongeveer mevrouw...
Pfff.. Ik weet alles van mijn maten. En zij van mij.quote:Op maandag 30 december 2019 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, die hebben de ballen verstand ervan.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nouuuu zoals hij gelukkig niet veel.
Op het interwebs kan je zijn wie je bent he?quote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, eigen meningen vormen enzo
quote:Op maandag 30 december 2019 23:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Pfff.. Ik weet alles van mijn maten. En zij van mij.
Jawel:quote:Op maandag 30 december 2019 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
@:recce heb je toevallig een plaatje van welke ster van Orion nu minder fel brand?
Niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef espri het volgende:
[..]
Staan ze met de handen omhoog zo in de winkel, zoiets is het ongeveer mevrouw...
Venus schijnt nu ook goed zichtbaar te zijn, maar ik weet nooit hoe ik ze moet herkennen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel:
[ afbeelding ]
Die linksboven.
Welterusten, Deisyy!quote:Op maandag 30 december 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Zucht.quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor.
We beginnen bij ei. Van gebakken naar een L ei in de schaal. Dan via appel, ananas naar meloen. En dan kokosnoot natuurlijk.
Wat is daar nou moeilijk aan?
Was een heerlijk chatavondje.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor.
We beginnen bij ei. Van gebakken naar een L ei in de schaal. Dan via appel, ananas naar meloen. En dan kokosnoot natuurlijk.
Wat is daar nou moeilijk aan?
quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
Was een heerlijk chatavondje.![]()
Ik duik er nu in want morgen 7 uur op.
Fijne avond mensen en bedankt voor de gezelligheid.![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
Daar zal ik daar eens opletten donderdag en vrijdag als ik weer naar huis fiets.quote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel:
[ afbeelding ]
Die linksboven.
Fijne avond en slaap lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
Jij ook bedankt en slaap lekker, espri!quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
Niet te hard kijken anders rij je nog ergens tegen aan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar zal ik daar eens opletten donderdag en vrijdag als ik weer naar huis fiets.
Truste espri.quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
Therapie en heb een uur nodig om mn ronde tonnetje in een jurk te persen....quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wat vroeg, slaap lekker dan ja.
![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je deze dagen falco gehoort?
quote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij ook bedankt en slaap lekker, espri!
![]()
Met een beetje mazzel zit Orion precies in mijn zichtveld en anders stop ik even op een donker plekjequote:Op maandag 30 december 2019 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet te hard kijken anders rij je nog ergens tegen aan.
Oeh, dat is wel belangrijk ja, ik hoop dat je snel in slaap valt en dat je jezelf snel in je jurk krijgt geperst.quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef espri het volgende:
[..]
Therapie en heb een uur nodig om mn ronde tonnetje in een jurk te persen....
quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Crea bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Creabea. Goed bezig.quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Crea bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je maakt ook echt ietsquote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Crea bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neeeeeee niet stoppen op een donker plekje. Dat is helemaal gevaarlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zit Orion precies in mijn zichtveld en anders stop ik even op een donker plekje
Dit was een compliment overigens.quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je maakt ook echt iets![]()
En ik zit mijn tijd maar te verfokken
Een leuke vent uitnodigingen dan om samen naar Orion te kijken?quote:Op maandag 30 december 2019 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neeeeeee niet stoppen op een donker plekje. Dat is helemaal gevaarlijk.
Vind je niet?quote:
Als hij te vertrouwen is wel ja. Want donker plekje. Tenzij je... nee laat maar. Te grof.quote:Op maandag 30 december 2019 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een leuke vent uitnodigingen dan om samen naar Orion te kijken?
Truste!quote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
Doei doeiquote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik was aan het denken aan de kleuren onderwater. Dat je rood als eerste niet meer ziet en blauw als langste blijft zien.quote:Op maandag 30 december 2019 23:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Manley zei wel iets over de kleur in relatie met de helderheid. Volgens mij moet een rode ster veel meer fotonen uitstralen dan een blauwe om dezelfde helderheid te krijgen.
leuk hoor.. staan de rails al op een tafel??quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Crea bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik die baan gisteren zag neem ik aan dat ie gen tafel heeft die groot genoeg isquote:Op maandag 30 december 2019 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
leuk hoor.. staan de rails al op een tafel??
Hier te zitten geeft de tijd om de boel te laten drogen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij naait er toch ook regelmatig op los?quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sweet dreamsquote:Op maandag 30 december 2019 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef mario390 het volgende:
ik dacht niet dat deze nu nederlandse zijn
Dat is een eigenschap bij veel mensen die onzeker zijn. Als de omgeving en de omstandigheden je niet tegenzitten, dan verzin je zelf wel iets om jezelf dwars te zitten. Het is een fout iets wat je jezelf aandoet en aanleert. Een jezelf straffen omdat je onbewust niet in jezelf gelooft en bang bent dat uiteindelijk alles toch weer tegenzit. En in die cirkel blijf je in ronddraaien.quote:Op maandag 30 december 2019 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben altijd weer bang voor een inzinking
quote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Jij naait er toch ook regelmatig op los?
Het laatste wat ik maakte en gelikt was is het gele rokje uit oktober?quote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Jij naait er toch ook regelmatig op los?
the white witchquote:
Ow, ik dacht dat je afgelopen weken nog bezig was geweestquote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het laatste wat ik maakte en gelikt was is het gele rokje uit oktober?
quote:
Die is na zonsondergang in het zuidwesten te zien als een hele heldere ster (de helderste).quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Venus schijnt nu ook goed zichtbaar te zijn, maar ik weet nooit hoe ik ze moet herkennen.
Kan nog net een blikje appie lager spotten👀quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Crea bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar je wilt al een ander jurkje maken maar het patroon klopte niet en toen moest je mailen naar Spanje en nu wacht je nog op antwoord. Of zoiets.quote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het laatste wat ik maakte en gelikt was is het gele rokje uit oktober?
quote:Op maandag 30 december 2019 23:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan nog net een blikje appie lager spotten👀
Ik ken Du nog van toen Peter Maffay voor het eerst Du zong in 1970quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann komt erst
du is alle jaren gewezen dat is de enige van peter maffay komt straks
Staat er 1 op 4 zelfsquote:Op maandag 30 december 2019 23:31 schreef mario390 het volgende:
ik weest niet dat deze nu nederlandse zijn
Rond deze tijd is Orion in het zuiden te zien. Een uurtje vroeger zit-ie meer ZZO.quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zit Orion precies in mijn zichtveld en anders stop ik even op een donker plekje
Ik ga er morgen eens op letten.quote:Op maandag 30 december 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Die is na zonsondergang in het zuidwesten te zien als een hele heldere ster (de helderste).
Hij kan toch iets zijn wezen halen...? of 2 tafels of meerdere platen ...quote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik die baan gisteren zag neem ik aan dat ie gen tafel heeft die groot genoeg is
Dat vind ik zo'n geweldig nummer.quote:Op maandag 30 december 2019 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken Du nog van toen Peter Maffay voor het eerst Du zong in 1970
Ik was laatst bezig met een blouse, niet zo goed gelukt en moet wat aan veranderd worden. Geen zin in om dan te veranderen . Gisteren wilde ik beginnen aan een jurk maar het patroon klopte niet.quote:Op maandag 30 december 2019 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je afgelopen weken nog bezig was geweest
Of het van plan was in ieder geval
Nieuw jaar, nieuwe kansenquote:Op maandag 30 december 2019 23:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was laatst bezig met een blouse, niet zo goed gelukt en moet wat aan veranderd worden. Geen zin in om dan te veranderen . Gisteren wilde ik beginnen aan een jurk maar het patroon klopte niet.
Voor de rest genoeg stoffen en patronen maar het moet weer even klikken.
Precies daar waar ik hem kan zien als ik naar huis fiets. Ik fiets heel ruim gezien van west naar oost.quote:Op maandag 30 december 2019 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Rond deze tijd is Orion in het zuiden te zien. Een uurtje vroeger zit-ie meer ZZO.
Is wel geinig hoor. Ik zit natuurlijk 10 hoog en ken Rotterdam zien en rond half 1 met nieuwjaar is het dan bijna te mistig om te zien door het vuurwerk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat mag, dan zijn we weer binnen gok ik
Er is een handige gratis app voor op je telefoon, Skyview lite. Die installeer je, dan moet hij even calibreren. En dan kun je met je telefoon alle kanten op richten en dat laat ie zien welke sterren en planeten je ziet.quote:
Van m'n studie weet ik nog dat de energie per foton de frequentie (die bepaalt de kleur) maal een constante is. Blauw licht heeft een kortere golflengte en dus een hogere frequentie en blauwe fotonen hebben dus meer energie. Hoe dat met helderheid te maken heeft, weet ik dan weer niet. Daar zullen de eigenschappen van het oog ook een rol in spelen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik was aan het denken aan de kleuren onderwater. Dat je rood als eerste niet meer ziet en blauw als langste blijft zien.
Ik moet nog boodschappen doen, een berg afwas wegwerken, stoffen, stofzuigen, badkamer doen. Dat is voor mij 5 dagen werk johquote:
vlikker opquote:Op maandag 30 december 2019 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga de volgende iig niet openen dus succes jullie.
Da's wel cool!quote:Op maandag 30 december 2019 23:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er is een handige gratis app voor op je telefoon, Skyview lite. Die installeer je, dan moet hij even calibreren. En dan kun je met je telefoon alle kanten op richten en dat laat ie zien welke sterren en planeten je ziet.
super cool!quote:Op maandag 30 december 2019 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel cool!
Of lauw, zoals dat tegenwoordig schijnt te heten
Ojee, opschieten hoor, morgen moet je met schone lei kunnen beginnenquote:Op maandag 30 december 2019 23:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen, een berg afwas wegwerken, stoffen, stofzuigen, badkamer doen. Dat is voor mij 5 dagen werk joh
Nee! Ik heb zin om er een te makenquote:
jah...ik was dat net aan het terugzoeken maar ik kan even niet goed focussen. Morgen nog een keertje uitzoeken hoe dat ook alweer zat.quote:Op maandag 30 december 2019 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Van m'n studie weet ik nog dat de energie per foton de frequentie (die bepaalt de kleur) maal een constante is. Blauw licht heeft een kortere golflengte en dus een hogere frequentie en blauwe fotonen hebben dus meer energie. Hoe dat met helderheid te maken heeft, weet ik dan weer niet. Daar zullen de eigenschappen van het oog ook een rol in spelen.
Ik heb hem eindelijk aangeklikt, die kleding, die brilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |