Het laatste wat ik maakte en gelikt was is het gele rokje uit oktober?quote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Jij naait er toch ook regelmatig op los?
the white witchquote:
Ow, ik dacht dat je afgelopen weken nog bezig was geweestquote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het laatste wat ik maakte en gelikt was is het gele rokje uit oktober?
quote:
Die is na zonsondergang in het zuidwesten te zien als een hele heldere ster (de helderste).quote:Op maandag 30 december 2019 23:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Venus schijnt nu ook goed zichtbaar te zijn, maar ik weet nooit hoe ik ze moet herkennen.
Kan nog net een blikje appie lager spotten👀quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Crea bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar je wilt al een ander jurkje maken maar het patroon klopte niet en toen moest je mailen naar Spanje en nu wacht je nog op antwoord. Of zoiets.quote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het laatste wat ik maakte en gelikt was is het gele rokje uit oktober?
quote:Op maandag 30 december 2019 23:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan nog net een blikje appie lager spotten👀
Ik ken Du nog van toen Peter Maffay voor het eerst Du zong in 1970quote:Op maandag 30 december 2019 23:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann komt erst
du is alle jaren gewezen dat is de enige van peter maffay komt straks
Staat er 1 op 4 zelfsquote:Op maandag 30 december 2019 23:31 schreef mario390 het volgende:
ik weest niet dat deze nu nederlandse zijn
Rond deze tijd is Orion in het zuiden te zien. Een uurtje vroeger zit-ie meer ZZO.quote:Op maandag 30 december 2019 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zit Orion precies in mijn zichtveld en anders stop ik even op een donker plekje
Ik ga er morgen eens op letten.quote:Op maandag 30 december 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Die is na zonsondergang in het zuidwesten te zien als een hele heldere ster (de helderste).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |