jesus GB ij ziet overal bloezen. Nee. Dit is geen Bloes.quote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neebloesachtig zou ik zeggen
Ghost ziet overal kloontjes. Ben jij een kloon? Ben jij een kloon van Bloes?quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
jesus GB ij ziet overal bloezen. Nee. Dit is geen Bloes.
Wtf?quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ghost ziet overal kloontjes. Ben jij een kloon? Ben jij een kloon van Bloes?![]()
![]()
![]()
Nu wordt ik helemaal para.
neeeeheeeeeeeeeeeee...goffer ken je klassiekers stelletje paramensenquote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ghost ziet overal kloontjes. Ben jij een kloon? Ben jij een kloon van Bloes?![]()
![]()
![]()
Nu wordt ik helemaal para.
Ben je al 40+ zo nee, dat zou het kunnen verklaren dan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap geen reet van wat jullie zeggen (IQ=much high but not helping here)
Dan is google wel handig ja.....quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen zin in .. De Spaanse tekst had ik al
Ik ook niet.quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap geen reet van wat jullie zeggen (IQ=much high but not helping here)
Toch echt Voxs volgens mijquote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Een mysterie, wie had de taart gemaakt?????????????????????
Jawel maar voel me 37.quote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben je al 40+ zo nee, dat zou het kunnen verklaren dan.
Toevallig, dat topic hebben we hier vorige week nog uitgebreid besprokenquote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
Dit is mijn eerste bezoek aan 40plus en ik zie D.
D. vanuit de tijd van "het is glad"....
Leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |