jesus GB ij ziet overal bloezen. Nee. Dit is geen Bloes.quote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neebloesachtig zou ik zeggen
Ghost ziet overal kloontjes. Ben jij een kloon? Ben jij een kloon van Bloes?quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
jesus GB ij ziet overal bloezen. Nee. Dit is geen Bloes.
Wtf?quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ghost ziet overal kloontjes. Ben jij een kloon? Ben jij een kloon van Bloes?![]()
![]()
![]()
Nu wordt ik helemaal para.
neeeeheeeeeeeeeeeee...goffer ken je klassiekers stelletje paramensenquote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ghost ziet overal kloontjes. Ben jij een kloon? Ben jij een kloon van Bloes?![]()
![]()
![]()
Nu wordt ik helemaal para.
Ben je al 40+ zo nee, dat zou het kunnen verklaren dan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap geen reet van wat jullie zeggen (IQ=much high but not helping here)
Dan is google wel handig ja.....quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen zin in .. De Spaanse tekst had ik al
Ik ook niet.quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Toch echt Voxs volgens mijquote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Een mysterie, wie had de taart gemaakt?????????????????????
Jawel maar voel me 37.quote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben je al 40+ zo nee, dat zou het kunnen verklaren dan.
Toevallig, dat topic hebben we hier vorige week nog uitgebreid besprokenquote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
Dit is mijn eerste bezoek aan 40plus en ik zie D.
D. vanuit de tijd van "het is glad"....
Leuk!
Ja sorry, komt door Ghost.quote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
neeeeheeeeeeeeeeeee...goffer ken je klassiekers stelletje paramensen
Recce had nog zoektipsquote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerDan zou ik dat moeten opzoeken hier op Fok
Wees welkom.quote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
Leuk!
IQ mag je buiten de deur zetten, op een rijtje staan ze. Moet je even kijken waar een plekje is.quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Trusten, Sode.quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Ouwe man gaat ZzZzZ
Fijne avond nog allemaal en welterusten voor straks.
Haaiquote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
Leuk!
Slaap lekker ouwequote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Ouwe man gaat ZzZzZ
Slaap wel.quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Ouwe man gaat ZzZzZ
Voordeel als je op andere subfora komt, dan leer je ook andere niet uto fokkers kennenquote:
Slaap lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Ouwe man gaat ZzZzZ
Ik ben al aan het zoeken , maar daar ben ik niet zo bedreven inquote:
Voxsel! Hoe was het?quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
IQ mag je buiten de deur zetten, op een rijtje staan ze. Moet je even kijken waar een plekje is.
Zat een film te kijken tussen doorquote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef tonja het volgende:
v Gerwen heeft gewonnen, maar wat een klote partij
Denk niet dat dit m gaat worden.quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lama. Wees welkom tussen de gekkies van 40+
Hi Chanel!quote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
Leuk!
Valt best mee toch ?quote:Op maandag 30 december 2019 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lama. Wees welkom tussen de gekkies van 40+
Ja ik ook dusquote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voordeel als je op andere subfora komt, dan leer je ook andere niet uto fokkers kennen
Fijn nacht notturnaquote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef notturna het volgende:
Ik ga lekker op de lurkstand. Bedankt voor jullie gezelligheid, lol en gekkigheden. Tot morgen en voor straks slaap lekker allemaal.
Niemand.quote:
Lurk ze, nottie en jij ook bedankt!quote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef notturna het volgende:
Ik ga lekker op de lurkstand. Bedankt voor jullie gezelligheid, lol en gekkigheden. Tot morgen en voor straks slaap lekker allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |