Nou jij vast welquote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een woord wat je niet vaak hoort.
Dat valt tegen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh jij kan wél weer focussen...grrrrom
dansend met zonder kokosnotenquote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Hej oudjes, hoe komen jullie o&n door met die broze botten?
Dit maakte je er gauw van toen de spanning steeg.quote:Op maandag 30 december 2019 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Vind je niet?
Ze zijn niet heel vijandig naar elkaar toe, in vergelijking met de vorige wedstrijd dus
Party like there is no tomorrow.quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Hej oudjes, hoe komen jullie o&n door met die broze botten?
Auw.quote:Op maandag 30 december 2019 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
In vorm?
Is die kokosnoot weer verwijderd?
sex drugs and rock 'n rollquote:Op maandag 30 december 2019 23:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Party like there is no tomorrow.![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
SoaansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlands
=================SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuf. Jeetje. Wat een tekst.
![]()
Maar bedankt voor de vertaling.![]()
I am I said.quote:
Ik maak er altijd wat van als de spanning stijgtquote:Op maandag 30 december 2019 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit maakte je er gauw van toen de spanning steeg.
dat snap ik dan weer welquote:Op maandag 30 december 2019 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat valt tegen."In de sterrenkunde is de kleurindex gedefinieerd als het verschil in magnitude van de ster tussen twee verschillende golflengtebanden." Eeuhm, oké, dat komt binnenkort wel een keer.
Ik ook.quote:Op maandag 30 december 2019 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een hele goede polygamie tussen ik, de bank en bed.
Dat zal een knal worden!!!!!quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
En als we geluk hebben doet Betelgeuze een supernova.
Volgens mij welquote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar een taart gemaakt?
Uiteraardquote:Op maandag 30 december 2019 23:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ken je totaal niet maar ik hou nu al van je.
Ach ja google translatequote:Op maandag 30 december 2019 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Chuf. Jeetje. Wat een tekst.
![]()
Maar bedankt voor de vertaling.
Ik niet in elk gevalquote:
U bent niet zo geliefd. Misschien enig idee waardoor dit is ontstaan? Ben wat nieuwsgierig aangelegdquote:
Ik weet het niet meerquote:
Door mijn narcisme?quote:Op maandag 30 december 2019 23:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
U bent niet zo geliefd. Misschien enig idee waardoor dit is ontstaan? Ben wat nieuwsgierig aangelegd
Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef D. het volgende:
Ik heb ook geen taart gemaakt, mocht men zich dat afvragen
Bijna worteltijdquote:
Ikke ook niet.quote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef D. het volgende:
Ik heb ook geen taart gemaakt, mocht men zich dat afvragen
congo-linequote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef D. het volgende:
[..]
Gok dat er langzaam een rij zal vormen
Wat, neeeee, zal toch niet.quote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Neebloesachtig zou ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |