Ja zeg, echt nie, volgens de fokregels heb ik hem heeee.quote:Op maandag 30 december 2019 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nietes, je hebt post 2, ik had de fipo
Maak er iets moois vanquote:
Mooi!! Mijn hond heet Nova...haar voorgangster Luna!quote:Op maandag 30 december 2019 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel:
[ afbeelding ]
Die linksboven.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef notturna het volgende:
Zit hier met Sode op Peter Maffay te zwaaien met onze mobieltjes.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef notturna het volgende:
Recc zijn kat heet ook lunaquote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mooi!! Mijn hond heet Nova...haar voorgangster Luna!
Met de lampjes aan!quote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef notturna het volgende:
Fokregels waarin een fipo toegestaan is zijn sowieso niet serieus te nemenquote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, echt nie, volgens de fokregels heb ik hem heeee.![]()
Benieuwd naar je OP iig.
quote:Op maandag 30 december 2019 23:37 schreef Petzi het volgende:
Wie is hier trouwens allemaal vrijgezel, volgens mij veel. Vraag het me wel eens af
Niks op FOK serieus nemen is wijzer.quote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Fokregels waarin een fipo toegestaan is zijn sowieso niet serieus te nemen
Zo te lezen is het allemaal heel ingewikkeld.quote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...ik was dat net aan het terugzoeken maar ik kan even niet goed focussen. Morgen nog een keertje uitzoeken hoe dat ook alweer zat.
Iemand serieus nemen...quote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niks op FOK serieus nemen is wijzer.
Ja lekker is datquote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef Petzi het volgende:
[..]
heb ik nooit gezocht. Die dominee had ik ook niet om gevraagd. Die stond er ineens
Hey Chanelquote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat moet dan een heeeeel lieve kat zijn
Had ik vorig jaar een taart gemaakt?quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die van vorig jaar zag er goed uit
En als we geluk hebben doet Betelgeuze een supernova.quote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mooi!! Mijn hond heet Nova...haar voorgangster Luna!
Ja gewoon ophoerenquote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Hej oudjes, hoe komen jullie o&n door met die broze botten?
oh jij kan wél weer focussen...grrrromquote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te lezen is het allemaal heel ingewikkeld.
Gewoon stilzitten.quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie miert er over mijn TT?quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat zitten jullie nou te mieren over die TT
Soaansquote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb hem eindelijk aangeklikt, die kleding, die brilEn ik heb geen idee waar ze over zingen.
Klinkt wel vrolijk iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlands
=================SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ratelendquote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Is gewoon een vraag, word er gedacht dat ik iemand zoek. Ik zoek niets. ga mijn geld echt niet delen met een Fokkertjequote:
Ja, niks schone lei.quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
We moeten toch ergens over mieren, mieren mieren mieren.quote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |