Darts?quote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja vanavond ging een feestje niet door en mijn meisje had haar shit tv avond.
Slaap lekker!quote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef tonja het volgende:
Ik ben gaar. Ik ga even tv lurken en dan pitten, denk ik. Was weer gezellig vanaaf.
neequote:
Laturzquote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef tonja het volgende:
Ik ben gaar. Ik ga even tv lurken en dan pitten, denk ik. Was weer gezellig vanaaf.
Ja, nee, prima.quote:Op maandag 30 december 2019 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Leek mij de bedoeling
En zo niet, dan toch
quote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat dit m gaat worden.
Je liefquote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja vanavond ging een feestje niet door en mijn meisje had haar shit tv avond.
Prettige ervaring dus. Geslaagde avond.quote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Onderhoudend, luid, visueel overweldigend, leuk! Vast veel op aan te merken door echte fan wel, maar bevredigend einde
En? dan mag ik het wel een eikel vinden nogquote:Op maandag 30 december 2019 23:57 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Pleur op man die gozert hangt al een eeuw rond op Fok!
Mja, matige scores. Niet spectaculair. Als Wright blijft gooien zoals hij het hele toernooi al gooit en v Gerwen gooit zoals ie vandaag gooide dan gaat Wright winnenquote:Op maandag 30 december 2019 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat dan? Ik vond het geweldig.
quote:
Tot weer tonja!quote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef tonja het volgende:
Jij ook slaap lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 23:54 schreef notturna het volgende:
Ik ga lekker op de lurkstand. Bedankt voor jullie gezelligheid, lol en gekkigheden. Tot morgen en voor straks slaap lekker allemaal.
Was weer leuk ja. Trusten, ton!quote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef tonja het volgende:
trustequote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef tonja het volgende:
Jaja ff rechtlullen wat scheef is.quote:Op maandag 30 december 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat het een kloon van die debiel is maken jullie ervan
Zie je wel, die Ghost naait altijd de boel op.quote:Op maandag 30 december 2019 23:57 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Pleur op man die gozert hangt al een eeuw rond op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |