Dubbel KUT, zo dichtbij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Mja
10 sterren, moest er 11 hebben voor een ton
Ik vind het beiden leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj. Meh. Trekker hier. SW is niet mijn kopje thee.
Ze is net pitten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Mja
10 sterren, moest er 11 hebben voor een ton
Ja de gemiddelden van Wright zijn echt heel erg goed en constant.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Van Gerwen is nonchalant door routine, imo. Maar Peter gooit wel als nooit tevoren!
Ik weet nog steeds niet met welke serie van Star Trek ik nou het beste kan beginnen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj. Meh. Trekker hier. SW is niet mijn kopje thee.
steeds verandering in UI's vind ik wel irritantquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
In elke SC zit een autist die niet tegen verandering kan. Wie is het hier?
Ohw ja dat ging ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik herken ook wel iets hoor, misschien familie?
Deel 1 gewoon.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet met welke serie van Star Trek ik nou het beste kan beginnen.
Voyager.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet met welke serie van Star Trek ik nou het beste kan beginnen.
Kijk er ook naar uit. Wel jammer van je reactie, terwijl ik net postte dat je sliep.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja de gemiddelden van Wright zijn echt heel erg goed en constant.
Hoe dan ook.. Tof dat v Gerwen in de finale zit. Ik verheug me er erg op
Even tv kijken
Classic! En dan TNG.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo creatief ben ik niet, ik ben meer zeer intelligent in het toepassen van wat ik mijzelf leerquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nieuwe verbindingen aangemaakt in dat al zo creatieve brein.
Firefly is een oudje, maar ook een leuke SF seriequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |