SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Goddank hadden ze toen nog geen handy's.quote:Op maandag 30 december 2019 22:33 schreef Bugno3 het volgende:
Dat heerlijke Duitse accent er doorheen maakt het af.
Wat is deze!quote:
Bij Tuomas zekerquote:Op maandag 30 december 2019 22:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik dan liever bij Nightwish, even de toetsen bevoelen
Hahaha dat verstond ik ook altijdquote:
Denk dat je een Black Out had, want je vergat er eentje.quote:Op maandag 30 december 2019 22:34 schreef Zorro het volgende:
Nou, heb je nummers als Rock You Like A Hurricane, krijg je dit
Nu je het zegt.quote:
die ken ik nietquote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik prefereer toch Rock you like a hurricane
Follow the Montjuich, down to Parc Guel?quote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef Strani het volgende:
Ze hebben dit nummer overigens ook in het Spaans opgenomen. Da's helemaal apart.
Ik had ook pas recent door dat het daar helemaal niet over ging.quote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef 4-elements het volgende:
Moet ik altijd weer aan de val van de muur denken.
Ik was In Trancequote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Denk dat je een Black Out had, want je vergat er eentje.
Ze hebben dat nummer naar mij vernoemdquote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hee, ik zie de nummer 421 uit de lijst.
Niet slechtquote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Follow the Montjuich, down to Parc Guel?
Sowieso, al zijn Big City Nights en Send me an Angel ook wel lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik prefereer toch Rock you like a hurricane
Anekdote met baarden en een achternaam... ach jullie weten het welquote:
Mag toch hopen van niet. Voor jou.quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ze hebben dat nummer naar mij vernoemd
Die was al gevallen toenquote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef 4-elements het volgende:
Moet ik altijd weer aan de val van de muur denken.
Jij snapt mij! Haha niemand in mijn omgeving snapt het als ik zeg dat ik hem heel leuk vindquote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bij Tuomas zekerZei het gisteren al als ik homo/bi- was dan stond Tuomas bovenaan mijn lijstje waarschijnlijk
Ja, dies altijd fijn.quote:
Ok, je kan ook te ver gaan he.quote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef jrwl het volgende:
de solo in Wind of change is fantastisch
Rudolph Schenker is een van de beste gitaristen ooit
Nou, vertel.quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Anekdote met baarden en een achternaam... ach jullie weten het wel
Over metalmannen gesproken doe mij maar Tommy van Kamelotquote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bij Tuomas zekerZei het gisteren al als ik homo/bi- was dan stond Tuomas bovenaan mijn lijstje waarschijnlijk
Je verwart hem met zijn broer.quote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef jrwl het volgende:
de solo in Wind of change is fantastisch
Rudolph Schenker is een van de beste gitaristen ooit
Zo veel vragen...quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef houdjemond het volgende:
Ik leer net dat bonuspaps een teringhekel heeft aan deze.
Dit wordt een mooi jaar
Niet de zanger van Sabaton?quote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Over metalmannen gesproken doe mij maar Tommy van Kamelot
Weet nou niet of dat een heel leuke man is qua persoonquote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jij snapt mij! Haha niemand in mijn omgeving snapt het als ik zeg dat ik hem heel leuk vind
Godver wat was dat lekker. Ik kende het wel een beetje, maar nu zwaar in de playlist voor vanaf januari.quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat Like A Hurricane niet elke dag kan.
Mweh een beetje klein en machoquote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet de zanger van Sabaton?
Op de een of andere manier link ik altijd dit nummer aan die gebeurtenis. Was er niet een concert bij de muur of zo? Was natuurlijk wel een wind of change na de val.quote:
Dat is meer een standaard dertien in een dozijn surferdude ....quote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Gecondoleerdquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Strani het volgende:
Ik heb nog meer nieuws voor jullie:
We gaan nu naar de laatste pagina van de Top 2000 PDF
quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Strani het volgende:
Sowieso voor discussie vatbaar of iemand de ‘beste’ is omdat zijn skills het verste gaan, of dat hij gewoon veel invloed had in een bepaalde periode. Qua skills kom je wat meer uit in de Steve Vai en Bonamassa hoek, of ze invloedrijk zijn is een tweede.quote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok, je kan ook te ver gaan he.
Wat is "Een van de beste"?
Jimi
Clapton
Bonamassa
Young
Slash
Page
Greenwood
etc
etc
DE NUMMERS WORDEN KLEINER... alleen er staat nog steeds een hoop bagger inquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Strani het volgende:
Gegoogled. He's all yoursquote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Strani het volgende:
Trauma aan. Ooit Sabaton live gezien, haalde hij zijn metal machine tevoorschijn.quote:
Ik heb het in mijn lijst staan als ik naar voetbal kijk. Lekker man.quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Godver wat was dat lekker. Ik kende het wel een beetje, maar nu zwaar in de playlist voor vanaf januari.
Ik snapte hem niet?quote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus wat een flauwe grap Paul.
*gooit haar los*quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gegoogled. He's all yours
Ik val heel erg op mannen met lang haar
Teveel jaquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
DE NUMMERS WORDEN KLEINER... alleen er staat nog steeds een hoop bagger in
Dan kun je niet meer fatsoenlijk fluiten.quote:
Op basis van geen van beide criteria komt de gitarist van de fucking Scorpions in de top-20 dacht ik zo.quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Sowieso voor discussie vatbaar of iemand de ‘beste’ is omdat zijn skills het verste gaan, of dat hij gewoon veel invloed had in een bepaalde periode. Qua skills kom je wat meer uit in de Steve Vai en Bonamassa hoek, of ze invloedrijk zijn is een tweede.
Dat eerste natuurlijk. Supertriest.quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zingt ie nou I Walk Alone of I Walk Along? #dtv
*tilt zijn armen omhoog*quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Poppejans het volgende:
Ik val heel erg op mannen met lang haar
Wat lolquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trauma aan. Ooit Sabaton live gezien, haalde hij zijn metal machine tevoorschijn.
Samenvatting van deze lijst.quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef skysherrif het volgende:
1 van de minste nummers van green day op de hoogste plek
Ik vind nog steeds dat ie Along zegt en niet Alone.quote:
Je vergeet Mark Knopfler, Santana, Van Halen, Berry, Gilmour etcquote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok, je kan ook te ver gaan he.
Wat is "Een van de beste"?
Jimi
Clapton
Bonamassa
Young
Slash
Page
Greenwood
etc
etc
Op dit soort nieuwtjes zit ik te wachten. Meer graag.quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
De kans dat Paul alle drie liedjes van The Scorpions in zijn shifts had was 1 in 1728.
Weten jullie dat ook weer.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Samenvatting van deze lijst.
Je kan ook op Suzan en Freek stemmenquote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze van Green Day, tja je kunt erop stemmen, je kunt er ook niet op stemmen
Hmmm...quote:Op maandag 30 december 2019 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zingt ie nou I Walk Alone of I Walk Along? #dtv
Haha ja dat sowieso. Prima gitarist hoor overigens (zeker live waarin hij mag losgaan), maar Scorpions is een simpele ballad-rockband. Niets meer.quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Op basis van geen van beide criteria komt de gitarist van de fucking Scorpions in de top-20 dacht ik zo.
Is het niet Blauwe Dag van Suzan en Freek?quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef peaceman het volgende:
leuke groene dag wel, al hebben ze betere natuurlijk
My point exactly.quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je vergeet Mark Knopfler, Santana, Van Halen, Berry, Gilmour etc
Omgekocht.quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
De kans dat Paul alle drie liedjes van The Scorpions in zijn shifts had was 1 in 1728.
Ja heb jij lang haar?quote:
Zo omschreef hij zijn eigen penis. En daar gaf hij vervolgens vrolijk een paar slingers aan.quote:
Helemaal mee eens. Wake Me Up When September Ends is nog leuker, maar dit is nog mooier!quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel gewoon de beste van Green Day, staat terecht hier.
Wie zijn dat toch? Serieus? Sinds ik in België woon mis ik zulksquote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kan ook op Suzan en Freek stemmen
Hoe groot is de kans dat de Eagles 2 noteringen hebben die op dezelfde plek blijven staan?quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
Feitelijk zelfs iets kleiner, aangezien de kans dat het tweede liedje dan ook in zijn shifts valt iets kleiner is dan 1/12quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
Onder de 1.75mquote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat is klein? Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef zorro28 het volgende:
De Boulevard of Broken Dreams heeft even de Wind of Change nodig.
Had ik maar genoeg haarquote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja heb jij lang haar?
Mijn man uiteraard ook
Bij mij deed ie alleen een broek uit en op zijn hoofd.quote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo omschreef hij zijn eigen penis. En daar gaf hij vervolgens vrolijk een paar slingers aan.
Als je er eentje op nummer 2 hebt is dat best realistisch natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat de Eagles 2 noteringen hebben die op dezelfde plek blijven staan?
Traumatischquote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo omschreef hij zijn eigen penis. En daar gaf hij vervolgens vrolijk een paar slingers aan.
50%quote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat de Eagles 2 noteringen hebben die op dezelfde plek blijven staan?
Bummer....quote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Had ik maar genoeg haar
Kon het gewoon niet laten
Wel als het aantal stemmen tussen 1,2 en 3 groot is.quote:Op maandag 30 december 2019 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je er eentje op nummer 2 hebt is dat best realistisch natuurlijk.
Ja of nee.quote:
Het is kennelijk een dingetje in NL. Erg genoeg om ze in de lijst te stemmenquote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Wie zijn dat toch? Serieus? Sinds ik in België woon mis ik zulks
Hollandse hoeren?quote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij mij deed ie alleen een broek uit en op zijn hoofd.
Ik denk niet dat je dat uit kan rekenen, tenzij je voor de berekening garandeert dat ze sowieso in de top 2000 blijven staan. Dan is die kans 1 op 4 miljoen als ik me niet vergis.quote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Aspinall heeft die set wel snel opgeroldquote:Op maandag 30 december 2019 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Van Gerwen bezig is met werkdarts.
Pedoalert.quote:Op maandag 30 december 2019 22:43 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Wie helpt mij om deze drie super schattige dames volgend jaar in de lijst te krijgen
Mja is ook beetje onderbelicht dat soort gitaristen. Dan kunnen we Jon Schaffer als rhythm gitarist er ook wel bij halen denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef jrwl het volgende:
wat betreft Rudolf Schenker:
Ik praatte Dave Mustaine na. Volgens Dave hoort Rudolf Schenker bij de top 4 beste rhythm gitaristen ooit
dus ik liep even mee met Dave
Da's waar, er zijn wel wat variabelen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Feitelijk zelfs iets kleiner, aangezien de kans dat het tweede liedje dan ook in zijn shifts valt iets kleiner is dan 1/12
(En ook omdat er in de nacht per shift 4 platen meer gedraaid kunnen worden)
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 30 december 2019 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat uit kan rekenen, tenzij je voor de berekening garandeert dat ze sowieso in de top 2000 blijven staan. Dan is die kans 1 op 4 miljoen als ik me niet vergis.
Dat is dan wel puur statistisch bekeken natuurlijk, en niet erg logisch want de kans dat een nummer minder dan 100 plaatsen verandert is groter dan dat ie meer dan 1000 plaatsen verandert.
Hij wordt momenteel geweckpot.quote:Op maandag 30 december 2019 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Van Gerwen bezig is met werkdarts.
Ik denk dat één van de drie al lastig wordt.quote:Op maandag 30 december 2019 22:43 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Wie helpt mij om deze drie super schattige dames volgend jaar in de lijst te krijgen
Gay-Pop ?quote:Op maandag 30 december 2019 22:43 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaaquote:Op maandag 30 december 2019 22:43 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht even af of ik dat concert op GMM ga overleven of niet. Power metal is over het algemeen beetje meh (Blind Guardian uitgezonderd).quote:Op maandag 30 december 2019 22:43 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Mama Appelsap zo KANS-LOOS. Ik heb er echt geen woorden voor. De infantiliteit is echt viesschrijnend.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik denk dat één van de drie al lastig wordt.
Trolling in the deep?quote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
Set Fire To The Rain kan ik hebben, als enige.
Nou, denk dat er wel meer fans zijn hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
Ha ha haquote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, denk dat er wel meer fans zijn hoor.
Could Shoulder is wel een mooie Unfinished Sympathy-pastiche. Hometown Glory vind ik ook niet onaardig.quote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
Iets met “dat kind dat stinkt naar bami” in Billy Jeanquote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind Mama Appelsap zo KANS-LOOS. Ik heb er echt geen woorden voor. De infantiliteit is echt viesschrijnend.
Of is dit geen M.A.?
Nee dat is Rob van de Radio/ Lamme Fransquote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind Mama Appelsap zo KANS-LOOS. Ik heb er echt geen woorden voor. De infantiliteit is echt viesschrijnend.
Of is dit geen M.A.?
Road of Resistance, krijgen we meteen wat DragonForce genot er bij stiekemquote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Maar nee, misschien stem ik wel niet meer volgend jaar.
Bedankt, had geen zin om m te zoeken...quote:
Dragonforce is een parodie op muziek.quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Road of Resistance, krijgen we meteen wat DragonForce genot er bij stiekem
Geer zou nu zeggen: OM TE GIIEEEEEEEEREN. Ik zou dit zeggen:quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Iets met “dat kind dat stinkt naar bami” in Billy Jean.
Goed. Je krijgt de groetenquote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe gaat het met de altijd sympathieke Duffy eigenlijk?
quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dragonforce is een parodie op muziek.
You’re welcomequote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Geer zou nu zeggen: OM TE GIIEEEEEEEEREN. Ik zou dit zeggen:
Ik leer het welquote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt, had geen zin om m te zoeken...
Die had een, laten we stellen, iets minder succesvol tweede album.quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
Zeg! Ze heeft wel een vriendje gehad hoor, en dat ging uit. Supererg!quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef jrwl het volgende:
de manier waarop Adele gevoel/passie in haar stem probeert te leggen. Die snik
ik vind het vreselijk
Hetzelfde heb ik met Mariah Carey
technisch goede stemmen, maar erg irritante stemmen
Niet geklikt, maar de still zegt mij dat dit eerder meer dan minder infantiliteit betreft.quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee dat is Rob van de Radio/ Lamme Frans
GretzlGod snapt het .quote:Op maandag 30 december 2019 22:46 schreef Gretzl het volgende:
Onbegrijpelijk dat Set Fire to the Rain niet gewoon de hoogste Adèle is
Beetje als de hedendaagse Sabaton.quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dragonforce is een parodie op muziek.
die is heel mooi!quote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef skysherrif het volgende:
Skyfall is de enige die ik wel mooi vind. Dit vind ik ook niet zoveel
Vooral raar dat Cold Shoulder er niet in staat.quote:Op maandag 30 december 2019 22:46 schreef Gretzl het volgende:
Onbegrijpelijk dat Set Fire to the Rain niet gewoon de hoogste Adèle is
Nah, irritant stemmetjequote:Op maandag 30 december 2019 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had een, laten we stellen, iets minder succesvol tweede album.
Naarna was het klaar.
Erg jammer, want haar eerste plaat was stiekem beter dan die van Adele.
Duffy bestaat niet.quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
Goede analyse welquote:Op maandag 30 december 2019 22:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar de still zegt mij dat dit eerder meer dan minder infantiliteit betreft.
waarschijnlijk niet genoeg op gestemdquote:Op maandag 30 december 2019 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral raar dat Cold Shoulder er niet in staat.
Ze hebben hier deze plaat goed verkankerd.quote:
Op d'r instagram postte ze zo'n 2 weken geleden een foto met de caption #2020. Dus denk dat er volgend jaar nieuwe muziek zit aan te komen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
Niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat me is mooi, maar niet in deze prulversie.
Wijze woorden.quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
(lol)quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet genoeg op gestemd
Riep iemand?quote:
Zoiets wou ik ook typen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
helaas wel ja.quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben hier deze plaat goed verkankerd.
Spannendquote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op d'r instagram postte ze zo'n 2 weken geleden een foto met de caption #2020. Dus denk dat er volgend jaar nieuwe muziek zit aan te komen.
Ik ken een 5:32-versie en die is best tof.quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt, Hans.quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Duffy
quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Laat Me eigenlijk een originele song? Of uberhaupt al een kuffer?quote:Op maandag 30 december 2019 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoiets wou ik ook typen.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Of is dit geen M.A.?
We hebben je gemist.quote:Op maandag 30 december 2019 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer terug van sport.
Thanksquote:
Dartsen is GEEN sport.quote:Op maandag 30 december 2019 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kufferquote:Op maandag 30 december 2019 22:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is Laat Me eigenlijk een originele song? Of uberhaupt al een kuffer?
Geen idee maat. Ik heet niet Leo.quote:Op maandag 30 december 2019 22:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is Laat Me eigenlijk een originele song? Of uberhaupt al een kuffer?
Geworsteld?quote:Op maandag 30 december 2019 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leeft die nog?quote:Op maandag 30 december 2019 22:48 schreef alopio het volgende:
O Liesbeth List![]()
Sorry maar ik kan dat mens echt niet uitstaan
Ik wilde al zeggen, ben ik nu gek van die paar wijntjes of is dit Frans?quote:
Dan ken je ik kom klaar zet die hoer op uw site nog niet.quote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Of is dit geen M.A.?
Was het maar Disturbed ... OEEE AH AH AHquote:Op maandag 30 december 2019 22:49 schreef houdjemond het volgende:
Even voor de goede orde; dit is NIET Disturbed.
Hij gaat toch niet zijn baard eraf halen hè?quote:
Van?quote:
Gelukkig hebben we hier professor CGquote:Op maandag 30 december 2019 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee maat. Ik heet niet Leo.
Meteen Shaffy verneuken, allesquote:Op maandag 30 december 2019 22:49 schreef Isorden het volgende:
Het zit sommigen hier nogal diep als dartsen een sport genoemd word hè?
Ramses heeft de 10 jaar dood-bonus.quote:Op maandag 30 december 2019 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom 190 plekken omhoog eik? Gerard van Alderliefste is niet dood
Helaas wel.quote:Op maandag 30 december 2019 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan ken je ik kom klaar zet die hoer op uw site nog niet.
"Laat Me" is een cover van het Franstalige nummer Ma dernière volonté (Vivre) (1977) van Serge Reggiani (Franse tekst van Sylvain Lebel en muziek van Alice Dona) met een Nederlandse tekst van Herman Pieter de Boer.quote:Op maandag 30 december 2019 22:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Van?
[..]
Gelukkig hebben we hier professor CG
Deze man weetquote:Op maandag 30 december 2019 22:50 schreef jrwl het volgende:
Ramses Shaffy vind ik geweldig
maar deze versie vind ik BAGGER
Dat nummer met PdL was beter te pruimen dan ditquote:Op maandag 30 december 2019 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alderliefste is een parodie op muziek.
Er zijn nog best wat mensen die naar de kerk gaan hoor. Er was hier zelfs een top 2000 kerkdienst.quote:Op maandag 30 december 2019 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe in godsnaam kan dit zo hoog staan? Dit luistert meer weg als een nummertje uit een kerkliederenboekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |