Nah, irritant stemmetjequote:Op maandag 30 december 2019 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had een, laten we stellen, iets minder succesvol tweede album.
Naarna was het klaar.
Erg jammer, want haar eerste plaat was stiekem beter dan die van Adele.
Duffy bestaat niet.quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe gaat het met de altijd sympathieke Duffy eigenlijk?
Goede analyse welquote:Op maandag 30 december 2019 22:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar de still zegt mij dat dit eerder meer dan minder infantiliteit betreft.
waarschijnlijk niet genoeg op gestemdquote:Op maandag 30 december 2019 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral raar dat Cold Shoulder er niet in staat.
Ze hebben hier deze plaat goed verkankerd.quote:
Op d'r instagram postte ze zo'n 2 weken geleden een foto met de caption #2020. Dus denk dat er volgend jaar nieuwe muziek zit aan te komen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe gaat het met de altijd sympathieke Duffy eigenlijk?
Niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat me is mooi, maar niet in deze prulversie.
Wijze woorden.quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
(lol)quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet genoeg op gestemd
Riep iemand?quote:
Zoiets wou ik ook typen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
helaas wel ja.quote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben hier deze plaat goed verkankerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |