Hij wordt momenteel geweckpot.quote:Op maandag 30 december 2019 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Van Gerwen bezig is met werkdarts.
Ik denk dat één van de drie al lastig wordt.quote:Op maandag 30 december 2019 22:43 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Wie helpt mij om deze drie super schattige dames volgend jaar in de lijst te krijgen
Gay-Pop ?quote:Op maandag 30 december 2019 22:43 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Wie helpt mij om deze drie super schattige dames volgend jaar in de lijst te krijgen
Jaaaaaquote:Op maandag 30 december 2019 22:43 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht even af of ik dat concert op GMM ga overleven of niet. Power metal is over het algemeen beetje meh (Blind Guardian uitgezonderd).quote:Op maandag 30 december 2019 22:43 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Mama Appelsap zo KANS-LOOS. Ik heb er echt geen woorden voor. De infantiliteit is echt viesschrijnend.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik denk dat één van de drie al lastig wordt.
Trolling in the deep?quote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
Set Fire To The Rain kan ik hebben, als enige.
Nou, denk dat er wel meer fans zijn hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
Ha ha haquote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, denk dat er wel meer fans zijn hoor.
Could Shoulder is wel een mooie Unfinished Sympathy-pastiche. Hometown Glory vind ik ook niet onaardig.quote:Op maandag 30 december 2019 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |