Haha ja dat sowieso. Prima gitarist hoor overigens (zeker live waarin hij mag losgaan), maar Scorpions is een simpele ballad-rockband. Niets meer.quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Op basis van geen van beide criteria komt de gitarist van de fucking Scorpions in de top-20 dacht ik zo.
Is het niet Blauwe Dag van Suzan en Freek?quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef peaceman het volgende:
leuke groene dag wel, al hebben ze betere natuurlijk
My point exactly.quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je vergeet Mark Knopfler, Santana, Van Halen, Berry, Gilmour etc
Omgekocht.quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
De kans dat Paul alle drie liedjes van The Scorpions in zijn shifts had was 1 in 1728.
Weten jullie dat ook weer.
Ja heb jij lang haar?quote:
Zo omschreef hij zijn eigen penis. En daar gaf hij vervolgens vrolijk een paar slingers aan.quote:
Helemaal mee eens. Wake Me Up When September Ends is nog leuker, maar dit is nog mooier!quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel gewoon de beste van Green Day, staat terecht hier.
Wie zijn dat toch? Serieus? Sinds ik in België woon mis ik zulksquote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kan ook op Suzan en Freek stemmen
Hoe groot is de kans dat de Eagles 2 noteringen hebben die op dezelfde plek blijven staan?quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
De kans dat Paul alle drie liedjes van The Scorpions in zijn shifts had was 1 in 1728.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
Feitelijk zelfs iets kleiner, aangezien de kans dat het tweede liedje dan ook in zijn shifts valt iets kleiner is dan 1/12quote:Op maandag 30 december 2019 22:39 schreef Strani het volgende:
Onder de 1.75mquote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat is klein? Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:40 schreef zorro28 het volgende:
De Boulevard of Broken Dreams heeft even de Wind of Change nodig.
Had ik maar genoeg haarquote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja heb jij lang haar?
Mijn man uiteraard ook
Bij mij deed ie alleen een broek uit en op zijn hoofd.quote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo omschreef hij zijn eigen penis. En daar gaf hij vervolgens vrolijk een paar slingers aan.
Als je er eentje op nummer 2 hebt is dat best realistisch natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat de Eagles 2 noteringen hebben die op dezelfde plek blijven staan?
Traumatischquote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo omschreef hij zijn eigen penis. En daar gaf hij vervolgens vrolijk een paar slingers aan.
50%quote:Op maandag 30 december 2019 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat de Eagles 2 noteringen hebben die op dezelfde plek blijven staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |