Dat zei ik vanmorgen ook nog.quote:
genot iddquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Laat ESS het niet zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je nu mee...quote:Op maandag 30 december 2019 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had ze gratis weggegeven maar dit opent wel een hele nieuwe gedachtegang
quote:Op maandag 30 december 2019 22:24 schreef Poppejans het volgende:
Nou ik zit weer klaar voor WT genotttttt
t is wel een mooiequote:Op maandag 30 december 2019 22:24 schreef Poppejans het volgende:
Nou ik zit weer klaar voor WT genotttttt
Nein.quote:
U zei?quote:
Hun laatste cd vind ik echt niks aanquote:
Ik verwacht Ice Queen nu niet in de top 200.quote:Op maandag 30 december 2019 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Utopia van WT is ook wel aardig.
Aldus deze snob
DAT Ess.quote:
Nee, die zal wel snel komenquote:Op maandag 30 december 2019 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht Ice Queen nu niet in de top 200.
Oh is dat deze?quote:
Jij bent meer van de Damien Jurado's he?quote:
Kijk eens aanquote:Op maandag 30 december 2019 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je meehelpt met de marketing, krijg jij de jouwe gratis.
Heerlijk ouwe reus, niks mis mee.quote:
Mwah, die stond altijd wel ruim boven Mother Earth hoor. Ik denk 215 ongeveer.quote:
ZO kolere, tussen die jetsers wil ik m wel even lekker keilenquote:
quote:
Zeker, net als mijn goede vriend @Slobeendquote:Op maandag 30 december 2019 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij bent meer van de Damien Jurado's he?
Blijven wel moeilijk goeie ja.quote:
Floorquote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, hier kan Floor toch nog niet aan tippen.
Niks mis met bi zijnquote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Poppejans het volgende:
Als ik bi was, werd ik vast verliefd op Sharon. Prachtige vrouw
Bi-vrouwenquote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Poppejans het volgende:
Oh niet mee eens. Denk dat Floor vocaal wel echt beter isquote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
FloorDaar veegt Sharon de vloer mee aan.
Ja Sharon wou dat ze die vocals hafquote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bah. Kikvors.quote:
Lekker scharenquote:
Floor - vloer, je weet toch?quote:Op maandag 30 december 2019 22:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh niet mee eens. Denk dat Floor vocaal wel echt beter is
Ja van t darts hoeven we t niet meer te hebben sinds Fallus eruit ligtquote:Op maandag 30 december 2019 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De hormonen vliegen door het topic.
Qua stem niet, looks welquote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 22:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh niet mee eens. Denk dat Floor vocaal wel echt beter is
Dit 100% ja, Sharon vind ik helemaal niet zo sterk vocaal, die staat altijd te knijpen.quote:
*deelt fapdoekjes uit.quote:Op maandag 30 december 2019 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niks voor zijne eloquentie, snap ik.quote:Op maandag 30 december 2019 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:
Van darts hoef je het nooit te hebben.quote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja van t darts hoeven we t niet meer te hebben sinds Fallus eruit ligt
De woordgrap ontging me dit keerquote:
JuradoGodquote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker, net als mijn goede vriend @:slobeend
Lekker toch man, niks mis met mooie vrouwen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En price voor de vrouwtjesquote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja van t darts hoeven we t niet meer te hebben sinds Fallus eruit ligt
Ik hou niet zo van dat platte en ordinaire gedoe.quote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niks voor zijne eloquentie, snap ik.
Bambi was nog wel dikke prima in de Playboyquote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van darts hoef je het nooit te hebben.
Sowieso dat Floor vocaal sterker is. Simone Simons misschien ook wel.quote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Dit 100% ja, Sharon vind ik helemaal niet zo sterk vocaal, die staat altijd te knijpen.
Je bevindt je within temptation?quote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef Poppejans het volgende:
hee, ik zie de nummer 421 uit de lijst.quote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Vlinder het volgende:
Hm. Staat the Gathering er eigenlijk ook tussen?
Zou wel mogen van mij
En Epicaquote:Op maandag 30 december 2019 22:28 schreef Vlinder het volgende:
Hm. Staat the Gathering er eigenlijk ook tussen?
Zou wel mogen van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |