Persoonlijk vind ik Human een beter nummer van hun. Staat met 8xx ook veel te laag.quote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]![]()
![]()
wat had ik hier graag bij willen zijn zeg![]()
Die ja, en dan lekker wild gaan doen op harde rock zoals kensingtonquote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Els en Roos van 45 die hartstikke van muziek houden en festivals blijven doen, zoals Concert at Sea en Parkpop.
Als je als enkele persoon één categorie voor jezelf hebt ben je een hele grote.quote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is geen grote categorie
quote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Els en Roos van 45 die hartstikke van muziek houden en festivals blijven doen, zoals Concert at Sea en Parkpop.
Mensen die 10,5 uur in de rij gaan staan bij t Top 2000-cafe om dan een half uur lang alleen maar foto's te maken om te laten zien dat ze erbij waren, zonder daar iets bij te voelenquote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef PippenScottie het volgende:
Wat voor categorie mensen stemt op Kensington?
Serieuze vraag. Ik ken ze niet namelijk
Misschien is Ariane helemaal los ge gaan met vpn en is dat gewoon de verklaringquote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is geen grote categorie
En geilheid 😂quote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
Da's Logisch tochquote:Op maandag 30 december 2019 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogste notering sinds 2003, waar komt dat dan vandaan?
Precies.quote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef alopio het volgende:
Kut Kensington![]()
![]()
Met je klote gaaaaaalm
Wansmaak Nederland, skyradio pop, smurfen pop, huis tuin en keuken muziek, brave huisvader gitaren
Van die xenos moeders die opeens los gaan in de arena, en dan denken dat ze tof zijn
Vooral doen, ik zal ze kopen 💶quote:Op maandag 30 december 2019 22:20 schreef Strani het volgende:
Ik maak ook vast even 'I survived Kensington'-stickers.
Kensington zou willen dat ze Creed warenquote:Op maandag 30 december 2019 22:20 schreef jrwl het volgende:
Kensington is de Nederlandse Creed
die stem is cringe
Ik had ze gratis weggegeven maar dit opent wel een hele nieuwe gedachtegangquote:Op maandag 30 december 2019 22:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vooral doen, ik zal ze kopen 💶
quote:Op maandag 30 december 2019 22:21 schreef skysherrif het volgende:
Ik zie het al Aspinall gaat winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
De beste muziek ooit gemaakt; plekje 287.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]Boh in die roos wil ik mn pijl wel sperenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
[..]SOOWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
[..]Waarom heeft ze een halsband om? #dtvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]Ik zag pas na een minuut waarom dit iets met darts te maken hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die trots zijn op het feit dat NEDERLAND zo'n band heeft voortgebracht!! !quote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef PippenScottie het volgende:
Wat voor categorie mensen stemt op Kensington?
Serieuze vraag. Ik ken ze niet namelijk
He wat, darts?quote:Op maandag 30 december 2019 22:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zag pas na een minuut waarom dit iets met darts te maken had
Huh, darts?quote:Op maandag 30 december 2019 22:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zag pas na een minuut waarom dit iets met darts te maken had
[..]Jezus wat een reetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |