Nou nou nouquote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kensington had best een post-natale abortus mogen krijgen ja
prinses Ariane (of die andere)quote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef PippenScottie het volgende:
Wat voor categorie mensen stemt op Kensington?
Serieuze vraag. Ik ken ze niet namelijk
Ik moet nu aan de amateur-aborteur van de Mannen van de Radio denken.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laat die pics van je zus maar zitten, @:el-stinho
ouwe lullen muziek is veel cooler dan moderne muziekquote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ver voor mijn tijd geloof ik. Ik vind het nogal ouwe lullen muziek
Mijn moeder verzorgt zijn oma, aardige vrouw. Ik zou haar doen.quote:
Vertel je vriendin dat je een ‘keeper’ bent!quote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef EDMAN- het volgende:
Ik stop even het gesprek met m’n vriendin en log even speciaal in om af te geven op Kensington.
Bij deze.
Kutmuziek.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.quote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die twee dames hier in het topic spreiden de beentjes vrij snel.
Je moeder?quote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mijn moeder verzorgt zijn oma, aardige vrouw. Ik zou haar doen.
Els en Roos van 45 die hartstikke van muziek houden en festivals blijven doen, zoals Concert at Sea en Parkpop.quote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef PippenScottie het volgende:
Wat voor categorie mensen stemt op Kensington?
Serieuze vraag. Ik ken ze niet namelijk
Ligt er maar net aan waar je naar luistert. Zoek en gij zult goede hedendaagse muziek vinden...quote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef jrwl het volgende:
[..]
ouwe lullen muziek is veel cooler dan moderne muziek
Muziek uit de 21e eeuw is over het algemeen erg lame
Ed de Goey?quote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vertel je vriendin dat je een ‘keeper’ bent!
De SP had ik nou niet achter Springsteen gezocht.quote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hem dus een beetje zingen als Bruce SPringsteen, maar dan nog slechter.
Dat is geen grote categoriequote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
prinses Ariane (of die andere)
Ja,iets over dat het verhaal over de abortus van Stevie Nicks op straat lag, en toen zei Paul iets als 'over streets gesproken'.quote:
Ditquote:Op maandag 30 december 2019 22:19 schreef alopio het volgende:
Kut Kensington![]()
![]()
Met je klote gaaaaaalm
Wansmaak Nederland, skyradio pop, smurfen pop, huis tuin en keuken muziek, brave huisvader gitaren
Van die xenos moeders die opeens los gaan in de arena, en dan denken dat ze tof zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |