quote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef Isorden het volgende:
[..]Zo zo moet niet gekker wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ben ook wel benieuwd nog waar t de laatste jaren steeds populairder geworden Dreams eindigtquote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kensington! Kensington, Kensington; Kensington
Vergeet The Chain niet, die zal nog hoger staan.quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd nog waar t de laatste jaren steeds populairder geworden Dreams eindigt
Dat is Dreams Dago, dit is Saraquote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Thunder only happens when it's raining
Zeker weten, instant ontspanning.quote:
+1quote:
Genot.quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd nog waar t de laatste jaren steeds populairder geworden Dreams eindigt
Metallica en Rammstein gaan ook nog gekke dingen doen denk ik..quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verkeerd liedje mafkeesquote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Thunder only happens when it's raining
Ver voor mijn tijd geloof ik. Ik vind het nogal ouwe lullen muziekquote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eerste week januari spoedcursu FM. Verplicht.
Idd.quote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet The Chain niet, die zal nog hoger staan.
AF!quote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ver voor mijn tijd geloof ik. Ik vind het nogal ouwe lullen muziek
Pinkpoptredenquote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis peaceman die hier iets zegt over het Pinkpopoptreden van de dames.
zingen joh... vre-se-lijk!quote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we Deutschland al gehad?quote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Metallica en Rammstein gaan ook nog gekke dingen doen denk ik..
Kun je je oortjes weer indoenquote:
Maar wel gewoon terecht.quote:Op maandag 30 december 2019 22:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Lullig om zo over Claudia de Breij te praten.
Kensington is gewoon inwisselbare kutmuziek. Ik schaam me ervoor dat mijn zus blij praat als ze bij een concert van Blof of Kensington is geweest.quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Streets is nog flink gestegen ook
Schijnt vocaal niet helemaal op niveau te zijn geweestquote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hun binnenkomers zijn al geweestquote:Op maandag 30 december 2019 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hebben we Deutschland al gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |