Live is meestal wel mooi, maar zoals gezegd, ik vind bij Troy juist die hele dynamiek op de plaat zo fantastisch.quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, die is geniaal. Maar ik hou sowieso wel van livemuziek. (goh)
Oh die heb ik gemist. Nou ja War of Sorry, hoor jij t verschil, hoor ik tquote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
War is geweest, ze zeggen wel nog een keer Sorry voor hun kutmuziek.
Immer.quote:
Kensington is zo'n sell-out band dat ze dat lachend ondergaan. Crying all the way to the bank.quote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hun teen stoten zodat ze de komende halve minuut veel pijn hebben.
Je schrijft het ook als Cantsington.quote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom is Kensington niet groen bij jou?
Ik vind dat valspelen, Kensington.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef alopio het volgende:
Troy staat zeker lager
Wansmaak nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
gaat door merg en been, nog altijd!quote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
Deze
[..]
Sorry amice. Hier ook steevast stemgod. Dat optreden wordt nooit overtroffen. Was ook een van de eerste nummers die ik mezelf heb aangeleerd. Jammer dat mijn stem mij doorgaans in de steek laat.
Je zet er een punt achter?quote:
Die laatste sowieso.quote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Stemmen daar nou tieners op of juist 45-jarige vrouwen met pittig kapsel en hip monteur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |