Ik was In Trancequote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Denk dat je een Black Out had, want je vergat er eentje.
Ze hebben dat nummer naar mij vernoemdquote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hee, ik zie de nummer 421 uit de lijst.
Niet slechtquote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Follow the Montjuich, down to Parc Guel?
Sowieso, al zijn Big City Nights en Send me an Angel ook wel lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik prefereer toch Rock you like a hurricane
Anekdote met baarden en een achternaam... ach jullie weten het welquote:
Mag toch hopen van niet. Voor jou.quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ze hebben dat nummer naar mij vernoemd
Die was al gevallen toenquote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef 4-elements het volgende:
Moet ik altijd weer aan de val van de muur denken.
Jij snapt mij! Haha niemand in mijn omgeving snapt het als ik zeg dat ik hem heel leuk vindquote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bij Tuomas zekerZei het gisteren al als ik homo/bi- was dan stond Tuomas bovenaan mijn lijstje waarschijnlijk
Ja, dies altijd fijn.quote:
Ok, je kan ook te ver gaan he.quote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef jrwl het volgende:
de solo in Wind of change is fantastisch
Rudolph Schenker is een van de beste gitaristen ooit
Nou, vertel.quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Anekdote met baarden en een achternaam... ach jullie weten het wel
Over metalmannen gesproken doe mij maar Tommy van Kamelotquote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bij Tuomas zekerZei het gisteren al als ik homo/bi- was dan stond Tuomas bovenaan mijn lijstje waarschijnlijk
Je verwart hem met zijn broer.quote:Op maandag 30 december 2019 22:35 schreef jrwl het volgende:
de solo in Wind of change is fantastisch
Rudolph Schenker is een van de beste gitaristen ooit
Zo veel vragen...quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef houdjemond het volgende:
Ik leer net dat bonuspaps een teringhekel heeft aan deze.
Dit wordt een mooi jaar
Niet de zanger van Sabaton?quote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Over metalmannen gesproken doe mij maar Tommy van Kamelot
Weet nou niet of dat een heel leuke man is qua persoonquote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jij snapt mij! Haha niemand in mijn omgeving snapt het als ik zeg dat ik hem heel leuk vind
Godver wat was dat lekker. Ik kende het wel een beetje, maar nu zwaar in de playlist voor vanaf januari.quote:Op maandag 30 december 2019 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat Like A Hurricane niet elke dag kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |