SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Ik ben pas 29, en ik heb er ook vaak geen zin meer in hoor, om tot 5-6-7 uur door te gaan met zuipenquote:Op maandag 30 december 2019 18:56 schreef PippenScottie het volgende:
Om 12 uur is Oud en Nieuw ook wel zo’n beetje voorbij.
Ik ben geen 24 meer
quote:Op maandag 30 december 2019 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zit altijd nog wel tot 04:00 te hannesen met Oud & Nieuw, eigenlijk.
Nou het gekke is, ik vier met vrienden rustig thuis. Speciaalbier. Die mensen zie ik bijna wekelijks en vind ik écht leuk. Met oud en nieuw na 12 uur echt, nee, klaar. Tot 12 uur leuk. Maar dan is het idd zo'n gat.quote:Op maandag 30 december 2019 18:55 schreef PippenScottie het volgende: [..] Sociaal doen.. prima hoor, maar waarom moeten introverte mensen daar ook steeds aan meedoen?
Neem je knuffelbeer meequote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben morgen de enige single van de groep. Word ook lekker ongemakkelijk om middernacht
Middernacht is sowieso ongemakkelijk, single of niet.quote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben morgen de enige single van de groep. Word ook lekker ongemakkelijk om middernacht
quote:
Herkenbaar, vreselijk moment.quote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef ChatGirl het volgende: [..] Ik ben morgen de enige single van de groep. Word ook lekker ongemakkelijk om middernacht
![]()
Ja, zat ik in de 17e eeuw al.quote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zit je wel al 25 jaar op FOK!
Dat is ook zo ongemakkelijk ja om middernacht.quote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef ChatGirl het volgende: [..] Ik ben morgen de enige single van de groep. Word ook lekker ongemakkelijk om middernacht
![]()
Misschien lukt het mij nog wel ergens om een soort afterparty te doen begin januari op radio 49... soort correlatiequote:Op maandag 30 december 2019 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij mij is pas de dag erna echt de klap. Dan heb ik nog de agogos maar dat is t wel.
Je moet ook niet zuipen tot 6, maar dansenquote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben pas 29, en ik heb er ook vaak geen zin meer in hoor, om tot 5-6-7 uur door te gaan met zuipen
Dacht al, wat ben je rustig...quote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef essnhills het volgende:
En dat was ook een heerlijk bordje eten
Da's altijd wat ongemakkelijk jaquote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ah ja, dat is ook altijd zo'n rotmomentjequote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sinds ik werk vind ik her sowieso echt niet meer chill zo lang door te gaan. Ben ook gewoon eerder moe.quote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben pas 29, en ik heb er ook vaak geen zin meer in hoor, om tot 5-6-7 uur door te gaan met zuipen
Hmm, maar je userid is kei hoog. Ben ik in de war?quote:
Nobele gedachte wel.quote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien lukt het mij nog wel ergens om een soort afterparty te doen begin januari op radio 49... soort correlatie
Nieuwjaarsdag is altijd wel prima hier. Rond 11:00 uit bed rollen, 's middags traditioneel soep schranzen bij mijn oma, weer zuipen en darten kijken. Niks mis mee.quote:Op maandag 30 december 2019 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij mij is pas de dag erna echt de klap. Dan heb ik nog de agogos maar dat is t wel.
Ik vind Oud en Nieuw een lastig feest. Je wordt geacht wat leuks met mensen te gaan doen. En dat ga ik ook wel doen, maar ik heb vooral veel losse vrienden en niet echt onderdeel van 1 grote vriendengroep. En iedereen wordt dan al tegen oktober geclaimd door andere groepen, dus ik moet altijd bedelen om bij eenv riend of vriendin en onbekenden aan te sluiten.quote:Op maandag 30 december 2019 18:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik plan ook zelden of nooit wat met oud en nieuw
Zeg dan welkequote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeeej, op tijd thuis voor stemplaatgenot zo
Vorig jaar stond de top 2000 op maar toen wilden de kinderen van een vriendin filmpjes kijken op tv want ze verveelden zich dus brachten we een uur lang door met Dora The Explorer geblèr.quote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die de laatste twintig nummers niet luisteren zijn de Top 2000 niet waard.
Pff, keihoog. Er is wel nog user Dagonet?quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, maar je userid is kei hoog. Ben ik in de war?
Dit.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vooral jullie weer een jaar missen...
321 had ook van mij kunnen zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk die vind ik persoonlijk dan weer vreselijk
Nirvana niet?quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
324 Do I Wanna Know? Arctic Monkeys![]()
![]()
![]()
323 Silent Lucidity Queensryche![]()
322 Run Snow Patrol![]()
321 The Man Who Sold The World Nirvana![]()
320 Kryptonite 3 Doors Down![]()
319 Somewhere Only We Know Keane![]()
318 Op Fietse Skik![]()
317 The Day Before You Came ABBA![]()
![]()
![]()
316 The Man With The Child In His... Kate Bush![]()
![]()
![]()
![]()
315 Starman David Bowie![]()
314 Hold The Line Toto![]()
![]()
313 Graceland Paul Simon
Ik neem me elk jaar voor naar radio 49 te luisteren....en elk jaar komt er niks vanquote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien lukt het mij nog wel ergens om een soort afterparty te doen begin januari op radio 49... soort correlatie
Alsof je mij mist, gek.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan het niet eens meer.quote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wat heeft Ess gegeten? Hier was het varkenshaas met rode kool genotquote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef essnhills het volgende:
En dat was ook een heerlijk bordje eten
ja als er animo voor is dan he?!quote:
Maar dat zijn bands.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef BillDauterive het volgende:
Het volgend uur twee liedjes waar ik op gestemd heb. Arctic Monkeys en Snow Patrol.
Dit wordt genieten.
Zwieber, niet stelen!quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar stond de top 2000 op maar toen wilden de kinderen van een vriendin filmpjes kijken op tv want ze verveelden zich dus brachten we een uur lang door met Dora The Explorer geblèr.
Ik heb jou altijd 10 jaar ouder geschatquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik neem me elk jaar voor naar radio 49 te luisteren....en elk jaar komt er niks van
Sommige mensen.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar stond de top 2000 op maar toen wilden de kinderen van een vriendin filmpjes kijken op tv want ze verveelden zich dus brachten we een uur lang door met Dora The Explorer geblèr.
Wat een hel, dit jaar die vriendin dus niet meer uitgenodigdquote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is toch wel een bazen uur!!quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
![]()
![]()
323 Silent Lucidity Queensryche![]()
322 Run Snow Patrol![]()
321 The Man Who Sold The World Nirvana![]()
318 Op Fietse Skik![]()
![]()
![]()
316 The Man With The Child In His... Kate Bush![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
313 Graceland Paul Simon
quote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dacht al, wat ben je rustig...
Maar je was aan het eten
Die heb ik misschien zelf gestemd, weet even niet zeker meer welke. Sowieso 1 die ook bij MTV unplugged wasquote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
321 had ook van mij kunnen zijn.
Ik luister wel oude muziek ja.quote:Op maandag 30 december 2019 19:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd 10 jaar ouder geschat![]()
Ja gek is dat. Ik neem mij altijd voro meer in muziek te posten maar op de een of andere manier komt dat er zelden van. Vooral sport enzo. En daar is de sfeer toch anders.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mjah, geen idee eigenlijk. Je zit er inmiddels ook al meer dan tien jaar zo te zien. Ik zit er zelf gewoon veel te langquote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, keihoog. Er is wel nog user Dagonet?
Ja darts en nieuwjaarsdag is wel een genot. Zoiets als schansspringen, maar dan met échte topsporters.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdag is altijd wel prima hier. Rond 11:00 uit bed rollen, 's middags traditioneel soep schranzen bij mijn oma, weer zuipen en darten kijken. Niks mis mee.
321 ken je, ookal is het van een coverquote:Op maandag 30 december 2019 19:00 schreef essnhills het volgende:
323 Silent Lucidity Queensr che![]()
322 Run Snow Patrol
321 The Man Who Sold The World (unplugged) Nirvana![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STEMLIJSTGENOT
![]()
318 Op Fietse Skik![]()
![]()
![]()
316 The Man With The Child In His Eyes Kate Bush![]()
313 Graceland Paul Simon
Niet te gek doenquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op maandag 30 december 2019 19:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja gek is dat. Ik neem mij altijd voro meer in muziek te posten maar op de een of andere manier komt dat er zelden van. Vooral sport enzo. En daar is de sfeer toch anders.
Die gedoog ik in zo'n uurquote:Op maandag 30 december 2019 19:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Genottelijk uurtje incoming wel
Alleen Skik wat minder, maar dat tolereren we dan wel
Ik zou sommige darters ook wel van de schans willen zien gaan hoor. Al wordt t dan meer schransspringen denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 19:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja darts en nieuwjaarsdag is wel een genot. Zoiets als schansspringen, maar dan met échte topsporters.
quote:
You bet! Jammer dat ik zo weg moetquote:Op maandag 30 december 2019 19:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is toch wel een bazen uur!!
ik neem aan dat je VOLGEND jaar bedoelt, dus heb ik zojuist een foto van deze post gemaakt...quote:Op maandag 30 december 2019 19:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik het echt echt echt doen..echt waar
Ja en eigenlijk is de sfeer gewoon kutter lol. Hatelijker en harder, omdat sport competatief is en niet gemoedelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 19:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja gek is dat. Ik neem mij altijd voro meer in muziek te posten maar op de een of andere manier komt dat er zelden van. Vooral sport enzo. En daar is de sfeer toch anders.
Ga lekker naar dartsen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou sommige darters ook wel van de schans willen zien gaan hoor. Al wordt t dan meer schransspringen denk ik.
Wat denken we van Van Gerwen vanavond? Nog niet geweldig gespeeld en met Aspinall voor de eerste keer echt tegenstand dit wk
Dat is ook wat overdreven. Ratajski en Anderson hebben goed partij geboden; alleen is Van Gerwen nog een klasse beter. Zal er van afhangen hoe lang Aspinall erin blifjt hangen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
met Aspinall voor de eerste keer echt tegenstand dit wk
Een man weet pas wat ie mist...quote:
Als ze er niet isquote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een man weet pas wat ie mist...
Heb ik gek genoeg ook met Orinoco. Luister ik vooral als er lijstjes zijn.quote:
Nieuwsjaarszingen, is dat een dingquote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
Vergeten snoep te halen voor de kindjes die hier morgen wellicht komen nieuwjaarszingen. Pech, dan krijgen ze maar een appel van me.
Ik las soep en was even lichtelijk in de warquote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
Vergeten snoep te halen voor de kindjes die hier morgen wellicht komen nieuwjaarszingen. Pech, dan krijgen ze maar een appel van me.
quote:324 Do I Wanna Know? Arctic Monkeys ?
323 Silent Lucidity Queensr che 9
322 Run Snow Patrol 7
321 The Man Who Sold The World (unplugged) Nirvana 5
320 Kryptonite 3 Doors Down ?
319 Somewhere Only We Know Keane 6
318 Op Fietse Skik 3
317 The Day Before You Came ABBA 7,5
316 The Man With The Child In His Eyes Kate Bush 7
315 Starman David Bowie 8
314 Hold The Line Toto 6
313 Graceland Paul Simon 6
Ik denk dat hij verliestquote:Op maandag 30 december 2019 19:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou sommige darters ook wel van de schans willen zien gaan hoor. Al wordt t dan meer schransspringen denk ik.
Wat denken we van Van Gerwen vanavond? Nog niet geweldig gespeeld en met Aspinall voor de eerste keer echt tegenstand dit wk
Wat is nieuwjaarszingenquote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
Nieuwe traditie?quote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
Ben je Vlaamse toevallig?quote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga met oud en nieuw naar Kyran en vrouw en dochtertje
Voor mij ook de eerste keer als vrijgezel sinds 10 jaar. Andere jaren vierden we het ook met hen maar dan nog met mijn ex erbij, dus ja zal dit jaar wel anders voelen. Maar lekker top2000 kijken en spelletjes doen enenen.. Het is daar altijd fijn dus gaat helemaal goed komen
nieuwjaarszingen? is dat een ding?quote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
IF I GO CRAZY THEN WILL YOU STILL CALL ME SUPERMAN!quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je kent Kryptonite. Geloof me.
Wat voor ding?quote:
na mijn auto-ongeluk wel wat minder dan voorheen, maar hoop dat wel weer op te pakken.quote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb ik gek genoeg ook met Orinoco. Luister ik vooral als er lijstjes zijn.
Maar ik ga wederom mijn best doen! Hoe vaak draai jij bij Radio 49?
Jij hebt meest altijd gelijkquote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je kent Kryptonite. Geloof me.
Daydream believer?quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ook nog eens starten met de beste Monkeys
Van Gerwen heeft toch niet tegen Ratajski gespeeld?quote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is ook wat overdreven. Ratajski en Anderson hebben goed partij geboden; alleen is Van Gerwen nog een klasse beter. Zal er van afhangen hoe lang Aspinall erin blifjt hangen.
Kwartje valt nog niet.quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
IF I GO CRAZY THEN WILL YOU STILL CALL ME SUPERMAN!
Blijkbaar zijn er nog heel veel kindjes die honger hebben in Nederland.quote:
Really?quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ook nog eens starten met de beste Monkeys
Ik hoor het al. Fok meet bij Kyran! Als voorbereiding op de wegens-succes-daarop-volgende-SuperBowl-party!quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voor mij ook de eerste keer als vrijgezel sinds 10 jaar. Andere jaren vierden we het ook met hen maar dan nog met mijn ex erbij, dus ja zal dit jaar wel anders voelen. Maar lekker top2000 kijken en spelletjes doen enenen.. Het is daar altijd fijn dus gaat helemaal goed komen
Hier wel. Al járenlang. Maar alleen voor de basisschooljeugd.quote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuwsjaarszingen, is dat een ding
Die hebben nog nooit van uitzending gemist gehoord?quote:Op maandag 30 december 2019 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders gaan natuurlijk a go go kijken. Hmm, dat ga ik wel weer naar zolder.
Wat leuk! Minder leuk dat je nu voor het eerst sinds 10 jaar als vrijgezel gaat.quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
IF I'M ALIVE AND WELL WILL YOU BE THERE HOLDING MY HANDquote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
IF IM ALIVE AND WELL WILL YOU BE THERE HOLDING MY HANDquote:
Klinkt gezellig jaquote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef essnhills het volgende:
Feestje waar ik heen ga is van de broer van een vriendin van me. Ben er eerder geweest met Oud & Nieuw. Altijd erg gezellig met veel stelletjes en singles en veel gedans enzo
IF I AM ALIVE AND WELL WILL YOU BE THERE, STILL HOLDING MY HAND?quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hop, zo een blik unox de tas inquote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las soep en was even lichtelijk in de war
Oh, dacht dat je het over Aspinall had in eerste instantie.quote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van Gerwen heeft toch niet tegen Ratajski gespeeld?
En Aspinall onderschat ik altijd. bij UK Open dacht ik vanaf de kwartfinale ook elke ronde dat t geintje wel mooi was geweest. En toen leverde ie een ijzersterke finale af tegen Smith.
Ik dm je wel evenquote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
na mijn auto-ongeluk wel wat minder dan voorheen, maar hoop dat wel weer op te pakken.
als je facebook hebt, kan ik je wel toevoegen in de groep.
Jawel, maar die volgen de Top 2000 niet op de nummer nauwkeurig.quote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Die hebben nog nooit van uitzending gemist gehoord?
quote:
quote:
Volgend jaar, heb niet gezegd hoeveel en wanneer.quote:Op maandag 30 december 2019 19:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik neem aan dat je VOLGEND jaar bedoelt, dus heb ik zojuist een foto van deze post gemaakt...
ILL KEEP YOU BY MY SIDEquote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
IF I AM ALIVE AND WELL WILL YOU BE THERE, STILL HOLDING MY HAND?
quote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
IF I'M ALIVE AND WELL WILL YOU BE THERE HOLDING MY HAND
Nou als er veel stelletjes zijn en maar een paar singles vind ik dat toch altijd wat minder..quote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef essnhills het volgende:
Feestje waar ik heen ga is van de broer van een vriendin van me. Ben er eerder geweest met Oud & Nieuw. Altijd erg gezellig met veel stelletjes en singles en veel gedans enzo
MAAAMAAAAAAAquote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, niemand weet wat nieuwjaarszingen is gelukkig
quote:Op maandag 30 december 2019 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Dit is inderdaad een lekker uurtje. Met voor mij Queensryche als hoogtepunt
Dan gaan de kinderen hier in de gemeente de deuren langs en zingen ze een liedje met wensen voor het nieuwe jaar.quote:
Helaas speelde ze dit nummer niet, toen ik ze een paar jaar geleden (zonder Geoff al) live zag..quote:
Ik wel. Mijn vrouw komt van Antwerpen, en daar doen ze het massaalquote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, niemand weet wat nieuwjaarszingen is gelukkig
Zat er nog veel geld in de kas?quote:
WITH MY SUPERHUMAN MIGHTquote:
quote:
KRYPTONITEquote:
Even je ouders opvoeden dusquote:Op maandag 30 december 2019 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, maar die volgen de Top 2000 niet op de nummer nauwkeurig.
KRYPTONIIIIIIIIIIIIITEquote:
Dat is wel ultiem kut met een katerquote:Op maandag 30 december 2019 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan gaan de kinderen hier in de gemeente de deuren langs en zingen ze een liedje met wensen voor het nieuwe jaar.
(lang filmpje maar je krijgt een idee)
Wel heel schattigquote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is wel ultiem kut met een kater
Geef ze nog wat mortieren die zijn blijven liggen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ah leuk! In utrecht toevallig? Succes!quote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik ben er vandoor. Heb een Top 2000 quiz.
En jullie kunnen allemaal de pot op, want ik heb voor vannacht gewoon kaarten voor het café.
NET NIET STEMLIJST GENOTquote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
KRYPTONIIIIIIIIIIIIITE
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Leuk toch, succes.quote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef DireStraits7 het volgende:
En jullie kunnen allemaal de pot op, want ik heb voor vannacht gewoon kaarten voor het café.
Hilversum. Vandaar dat ik nog naar het café kan/wil.quote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah leuk! In utrecht toevallig? Succes!
quote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef DireStraits7 het volgende:
Toevallig in Arnhem? Heb ik zo ook een Top 2000 quizquote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef DireStraits7 het volgende:
Hilversum dus.quote:Op maandag 30 december 2019 19:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Toevallig in Arnhem? Heb ik zo ook een Top 2000 quiz
quote:Op maandag 30 december 2019 19:09 schreef MTheBassman het volgende:
Brianstorm met GH5 genot mag er wel in.
Egoïst, jij woonde om de hoek tochquote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef DireStraits7 het volgende:
Die heb ik ooit gehaald op expert drumsquote:Op maandag 30 december 2019 19:09 schreef MTheBassman het volgende:
Brianstorm met GH5 genot mag er wel in.
Ik heb wel het bordspel, dus als iemand morgen wil komen spelenquote:Op maandag 30 december 2019 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien moeten we hier in het topic een keer een top 2000 quiz houden.
Kun je beter vanochtend al in die rij zijn gaan staanquote:Op maandag 30 december 2019 19:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hilversum. Vandaar dat ik nog naar het café kan/wil.
Over hoeveel luchtballonnen zong Nena?quote:Op maandag 30 december 2019 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Baasquote:Op maandag 30 december 2019 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik ooit gehaald op expert drums
Dat is een quiz die ik niet ga winnenquote:Op maandag 30 december 2019 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan gaan de kinderen hier in de gemeente de deuren langs en zingen ze een liedje met wensen voor het nieuwe jaar.quote:
Het is op oudjaarsdag, dus die kater valt dan vaak nog wel mee. Meeste kindjes gaan ook alleen in het centrum, want supermarkt/speelgoedwinkel geeft altijd veel spul. Bij de mensen aan huis krijgen ze vaak maar een kleinigheidjequote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik wil in team Essquote:Op maandag 30 december 2019 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mee naar de karaoke-avond!quote:Op maandag 30 december 2019 19:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb wel het bordspel, dus als iemand morgen wil komen spelen
Hij heeft al kaarten.quote:Op maandag 30 december 2019 19:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
K
[..]
Kun je beter vanochtend al in die rij zijn gaan staan
Gaaf! Veel plezier!quote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef DireStraits7 het volgende:
Zal wel vraag naar zijn dan.quote:Op maandag 30 december 2019 19:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje overkill aan top 2000 quizzen in dit land
Ach drank winnen met muziekkennis is nooit verkeerdquote:Op maandag 30 december 2019 19:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje overkill aan top 2000 quizzen in dit land
Mijn ouders wonen in Hilversum, ja. Vanmiddag langsgereden, toen was het al bijna uitverkocht.quote:Op maandag 30 december 2019 19:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Egoïst, jij woonde om de hoek toch
Ooooohquote:Op maandag 30 december 2019 19:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan gaan de kinderen hier in de gemeente de deuren langs en zingen ze een liedje met wensen voor het nieuwe jaar.
(lang filmpje maar je krijgt een idee)
[..]
Het is op oudjaarsdag, dus die kater valt dan vaak nog wel mee. Meeste kindjes gaan ook alleen in het centrum, want supermarkt/speelgoedwinkel geeft altijd veel spul. Bij de mensen aan huis krijgen ze vaak maar een kleinigheidje
Voel de tragedie.quote:Op maandag 30 december 2019 19:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze heb ik dus nooit gesnapt. Op t kitscherige af
Okequote:Op maandag 30 december 2019 19:11 schreef Isorden het volgende:
@:essnhills , als je dit niet kende... luister en geniet
quote:Op maandag 30 december 2019 19:11 schreef MTheBassman het volgende:
Deze hoor ik ook echt alleen maar tijdens de top 2000.
Precies, afgelopen week nog een fles prosecco gewonnen. Moesten hier in een quiz tegen oa. Domien Verschuuren, Roosmarijn Reijmer en Michiel Veenstra. En zij wonnen niet!quote:Op maandag 30 december 2019 19:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ach drank winnen met muziekkennis is nooit verkeerd
quote:
Zal aan jou denken volgend jaarquote:Op maandag 30 december 2019 19:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in Hilversum, ja. Vanmiddag langsgereden, toen was het al bijna uitverkocht.
Waren met vier man (maar moest kaarten voor 5 hebben), dus moest nog een random persoon erbij plukken om een kaartje te kunnen kopen.
Kun je ff laten zien welke y je bedoelt?quote:Op maandag 30 december 2019 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, dit is het moment waarop we weer bij FOK! moeten klagen over de y met puntjes.
BUG /quote:Op maandag 30 december 2019 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je ff laten zien welke y je bedoelt?
Nah, niks tegen Ess. lieve meid. Maar ik wil er niet mee naar bed oid.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 19:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze luister ik eigenlijk nooit maar hij is best fijn
quote:Op maandag 30 december 2019 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je ff laten zien welke y je bedoelt?
quote:
Nou zegquote:Op maandag 30 december 2019 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nah, niks tegen Ess. lieve meid. Maar ik wil er niet mee naar bed oid.
duhquote:Op maandag 30 december 2019 19:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Precies, afgelopen week nog een fles prosecco gewonnen. Moesten hier in een quiz tegen oa. Domien Verschuuren, Roosmarijn Reijmer en Michiel Veenstra. En zij wonnen niet!
Hoeft ook nietquote:Op maandag 30 december 2019 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nah, niks tegen Ess. lieve meid. Maar ik wil er niet mee naar bed oid.
Ik heb hem wel honderden keren opnieuw moeten spelen. Die introquote:Op maandag 30 december 2019 19:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Baas![]()
godverdomme dat is echt rete irritant om te spelen, respect.
Vandaag nog gehoord op mijn mp3 spelerquote:Op maandag 30 december 2019 19:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze luister ik eigenlijk nooit maar hij is best fijn
De umlaut Y? Neuhquote:Op maandag 30 december 2019 19:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Werkt die serieus niet hier?
Oh verrek.
netjes!quote:Op maandag 30 december 2019 19:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Precies, afgelopen week nog een fles prosecco gewonnen. Moesten hier in een quiz tegen oa. Domien Verschuuren, Roosmarijn Reijmer en Michiel Veenstra. En zij wonnen niet!
Toen was het in de middag, stond ie dus hoger.quote:
@Kyran ik moest je taggenquote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Fok meet bij Kyran! Als voorbereiding op de wegens-succes-daarop-volgende-SuperBowl-party!
Ik neem bier mee. Tag jij hem ff? Ik zit mobiel. Wel zo handig als hij ervan af weet.
En in drie jaar nog steeds niet gefïxt düs..quote:Op maandag 30 december 2019 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen was het in de middag, stond ie dus hoger.
Het is ook nooit goed he.quote:
Das een beste prestatie!quote:Op maandag 30 december 2019 19:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat kunnen we niet typen?quote:Op maandag 30 december 2019 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Toch balen dat we Queensr che nooit kunnen typen.
kan gebeuren, er zijn waarschijnlijk een paar trouwe fans die elk jaar op dit nummer stemmen, terwijl AM fans misschien een keertje die platen overslaan.quote:Op maandag 30 december 2019 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
Raar dat dit stijgt, terwijl Run en Do I Wanna Know? dalen!
Ik word heul niet boosquote:Op maandag 30 december 2019 19:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he.
Zeg je ik wil met je naar bed krijg je een metoo aan je hoofd. Zeg je ik wil niet met je naar bed worden ze boos....
Maar ook gewoon een letter die verdwijnt, geen blokje ofzo, nee, gewoon *poef* wegquote:Op maandag 30 december 2019 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Toch balen dat we Queensr che nooit kunnen typen.
quote:
Dan vliegt ie met zijn vork als vliegtuigje naar binnen :y HAP!quote:Op maandag 30 december 2019 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zong ie nou "if you open your mouth for me" ?
Je wilt mij echt niet zien dansen. Heb totaal geen ritmegevoel en een slechte motoriekquote:Op maandag 30 december 2019 19:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wil je nog wel mee dansen met ons of?
Absoluut. Verborgen pareltje ditquote:Op maandag 30 december 2019 19:14 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je voelt hem, of je voelt 'm niet.
Mindquote:Op maandag 30 december 2019 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zong ie nou "if you open your mouth for me" ?
Eigenlijk censuur.quote:Op maandag 30 december 2019 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ook gewoon een letter die verdwijnt, geen blokje ofzo, nee, gewoon *poef* weg
Het ergste wat je ouders vroeger konden zeggen: "Ik ben niet boos, maar alleen teleurgesteld."quote:
Dan lijken wij dansgodinnenquote:Op maandag 30 december 2019 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt mij echt niet zien dansen. Heb totaal geen ritmegevoel en een slechte motoriek![]()
Dat maakt toch heul niet uitquote:Op maandag 30 december 2019 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt mij echt niet zien dansen. Heb totaal geen ritmegevoel en een slechte motoriek![]()
Bij lange na niet.quote:Op maandag 30 december 2019 19:16 schreef Cee het volgende:
Dit klinkt als een nummer dat in de top 10 zou moeten staan (als je uitgaat van wat er nog meer daar in staat), heeft het ooit daar gestaan?
dj's vallen altijd heel erg tegen bij popquizzen over t algemeenquote:
Nee 281 als hoogstequote:Op maandag 30 december 2019 19:16 schreef Cee het volgende:
Dit klinkt als een nummer dat in de top 10 zou moeten staan (als je uitgaat van wat er nog meer daar in staat), heeft het ooit daar gestaan?
Natuurlijk niet. De gemiddelde stemmer weet niet eens hoe je Queensryche schrijft.quote:Op maandag 30 december 2019 19:16 schreef Cee het volgende:
Nee, al genoeg Queen in de top 10.quote:Op maandag 30 december 2019 19:16 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |