Mijn ouders wonen in Hilversum, ja. Vanmiddag langsgereden, toen was het al bijna uitverkocht.quote:Op maandag 30 december 2019 19:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Egoïst, jij woonde om de hoek toch
Ooooohquote:Op maandag 30 december 2019 19:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan gaan de kinderen hier in de gemeente de deuren langs en zingen ze een liedje met wensen voor het nieuwe jaar.
(lang filmpje maar je krijgt een idee)
[..]
Het is op oudjaarsdag, dus die kater valt dan vaak nog wel mee. Meeste kindjes gaan ook alleen in het centrum, want supermarkt/speelgoedwinkel geeft altijd veel spul. Bij de mensen aan huis krijgen ze vaak maar een kleinigheidje
Voel de tragedie.quote:Op maandag 30 december 2019 19:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze heb ik dus nooit gesnapt. Op t kitscherige af
Okequote:Op maandag 30 december 2019 19:11 schreef Isorden het volgende:
@:essnhills , als je dit niet kende... luister en geniet
quote:Op maandag 30 december 2019 19:11 schreef MTheBassman het volgende:
Deze hoor ik ook echt alleen maar tijdens de top 2000.
Precies, afgelopen week nog een fles prosecco gewonnen. Moesten hier in een quiz tegen oa. Domien Verschuuren, Roosmarijn Reijmer en Michiel Veenstra. En zij wonnen niet!quote:Op maandag 30 december 2019 19:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ach drank winnen met muziekkennis is nooit verkeerd
quote:
Zal aan jou denken volgend jaarquote:Op maandag 30 december 2019 19:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in Hilversum, ja. Vanmiddag langsgereden, toen was het al bijna uitverkocht.
Waren met vier man (maar moest kaarten voor 5 hebben), dus moest nog een random persoon erbij plukken om een kaartje te kunnen kopen.
Kun je ff laten zien welke y je bedoelt?quote:Op maandag 30 december 2019 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, dit is het moment waarop we weer bij FOK! moeten klagen over de y met puntjes.
BUG /quote:Op maandag 30 december 2019 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je ff laten zien welke y je bedoelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |