SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Ik ben pas 29, en ik heb er ook vaak geen zin meer in hoor, om tot 5-6-7 uur door te gaan met zuipenquote:Op maandag 30 december 2019 18:56 schreef PippenScottie het volgende:
Om 12 uur is Oud en Nieuw ook wel zo’n beetje voorbij.
Ik ben geen 24 meer
quote:Op maandag 30 december 2019 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zit altijd nog wel tot 04:00 te hannesen met Oud & Nieuw, eigenlijk.
Nou het gekke is, ik vier met vrienden rustig thuis. Speciaalbier. Die mensen zie ik bijna wekelijks en vind ik écht leuk. Met oud en nieuw na 12 uur echt, nee, klaar. Tot 12 uur leuk. Maar dan is het idd zo'n gat.quote:Op maandag 30 december 2019 18:55 schreef PippenScottie het volgende: [..] Sociaal doen.. prima hoor, maar waarom moeten introverte mensen daar ook steeds aan meedoen?
Neem je knuffelbeer meequote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben morgen de enige single van de groep. Word ook lekker ongemakkelijk om middernacht
Middernacht is sowieso ongemakkelijk, single of niet.quote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben morgen de enige single van de groep. Word ook lekker ongemakkelijk om middernacht
quote:
Herkenbaar, vreselijk moment.quote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef ChatGirl het volgende: [..] Ik ben morgen de enige single van de groep. Word ook lekker ongemakkelijk om middernacht
![]()
Ja, zat ik in de 17e eeuw al.quote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zit je wel al 25 jaar op FOK!
Dat is ook zo ongemakkelijk ja om middernacht.quote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef ChatGirl het volgende: [..] Ik ben morgen de enige single van de groep. Word ook lekker ongemakkelijk om middernacht
![]()
Misschien lukt het mij nog wel ergens om een soort afterparty te doen begin januari op radio 49... soort correlatiequote:Op maandag 30 december 2019 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij mij is pas de dag erna echt de klap. Dan heb ik nog de agogos maar dat is t wel.
Je moet ook niet zuipen tot 6, maar dansenquote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben pas 29, en ik heb er ook vaak geen zin meer in hoor, om tot 5-6-7 uur door te gaan met zuipen
Dacht al, wat ben je rustig...quote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef essnhills het volgende:
En dat was ook een heerlijk bordje eten
Da's altijd wat ongemakkelijk jaquote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ah ja, dat is ook altijd zo'n rotmomentjequote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sinds ik werk vind ik her sowieso echt niet meer chill zo lang door te gaan. Ben ook gewoon eerder moe.quote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben pas 29, en ik heb er ook vaak geen zin meer in hoor, om tot 5-6-7 uur door te gaan met zuipen
Hmm, maar je userid is kei hoog. Ben ik in de war?quote:
Nobele gedachte wel.quote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien lukt het mij nog wel ergens om een soort afterparty te doen begin januari op radio 49... soort correlatie
Nieuwjaarsdag is altijd wel prima hier. Rond 11:00 uit bed rollen, 's middags traditioneel soep schranzen bij mijn oma, weer zuipen en darten kijken. Niks mis mee.quote:Op maandag 30 december 2019 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij mij is pas de dag erna echt de klap. Dan heb ik nog de agogos maar dat is t wel.
Ik vind Oud en Nieuw een lastig feest. Je wordt geacht wat leuks met mensen te gaan doen. En dat ga ik ook wel doen, maar ik heb vooral veel losse vrienden en niet echt onderdeel van 1 grote vriendengroep. En iedereen wordt dan al tegen oktober geclaimd door andere groepen, dus ik moet altijd bedelen om bij eenv riend of vriendin en onbekenden aan te sluiten.quote:Op maandag 30 december 2019 18:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik plan ook zelden of nooit wat met oud en nieuw
Zeg dan welkequote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeeej, op tijd thuis voor stemplaatgenot zo
Vorig jaar stond de top 2000 op maar toen wilden de kinderen van een vriendin filmpjes kijken op tv want ze verveelden zich dus brachten we een uur lang door met Dora The Explorer geblèr.quote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die de laatste twintig nummers niet luisteren zijn de Top 2000 niet waard.
Pff, keihoog. Er is wel nog user Dagonet?quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, maar je userid is kei hoog. Ben ik in de war?
Dit.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vooral jullie weer een jaar missen...
321 had ook van mij kunnen zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk die vind ik persoonlijk dan weer vreselijk
Nirvana niet?quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
324 Do I Wanna Know? Arctic Monkeys![]()
![]()
![]()
323 Silent Lucidity Queensryche![]()
322 Run Snow Patrol![]()
321 The Man Who Sold The World Nirvana![]()
320 Kryptonite 3 Doors Down![]()
319 Somewhere Only We Know Keane![]()
318 Op Fietse Skik![]()
317 The Day Before You Came ABBA![]()
![]()
![]()
316 The Man With The Child In His... Kate Bush![]()
![]()
![]()
![]()
315 Starman David Bowie![]()
314 Hold The Line Toto![]()
![]()
313 Graceland Paul Simon
Ik neem me elk jaar voor naar radio 49 te luisteren....en elk jaar komt er niks vanquote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien lukt het mij nog wel ergens om een soort afterparty te doen begin januari op radio 49... soort correlatie
Alsof je mij mist, gek.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan het niet eens meer.quote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wat heeft Ess gegeten? Hier was het varkenshaas met rode kool genotquote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef essnhills het volgende:
En dat was ook een heerlijk bordje eten
ja als er animo voor is dan he?!quote:
Maar dat zijn bands.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef BillDauterive het volgende:
Het volgend uur twee liedjes waar ik op gestemd heb. Arctic Monkeys en Snow Patrol.
Dit wordt genieten.
Zwieber, niet stelen!quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar stond de top 2000 op maar toen wilden de kinderen van een vriendin filmpjes kijken op tv want ze verveelden zich dus brachten we een uur lang door met Dora The Explorer geblèr.
Ik heb jou altijd 10 jaar ouder geschatquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik neem me elk jaar voor naar radio 49 te luisteren....en elk jaar komt er niks van
Sommige mensen.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar stond de top 2000 op maar toen wilden de kinderen van een vriendin filmpjes kijken op tv want ze verveelden zich dus brachten we een uur lang door met Dora The Explorer geblèr.
Wat een hel, dit jaar die vriendin dus niet meer uitgenodigdquote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is toch wel een bazen uur!!quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
![]()
![]()
323 Silent Lucidity Queensryche![]()
322 Run Snow Patrol![]()
321 The Man Who Sold The World Nirvana![]()
318 Op Fietse Skik![]()
![]()
![]()
316 The Man With The Child In His... Kate Bush![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
313 Graceland Paul Simon
quote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dacht al, wat ben je rustig...
Maar je was aan het eten
Die heb ik misschien zelf gestemd, weet even niet zeker meer welke. Sowieso 1 die ook bij MTV unplugged wasquote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
321 had ook van mij kunnen zijn.
Ik luister wel oude muziek ja.quote:Op maandag 30 december 2019 19:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd 10 jaar ouder geschat![]()
Ja gek is dat. Ik neem mij altijd voro meer in muziek te posten maar op de een of andere manier komt dat er zelden van. Vooral sport enzo. En daar is de sfeer toch anders.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mjah, geen idee eigenlijk. Je zit er inmiddels ook al meer dan tien jaar zo te zien. Ik zit er zelf gewoon veel te langquote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, keihoog. Er is wel nog user Dagonet?
Ja darts en nieuwjaarsdag is wel een genot. Zoiets als schansspringen, maar dan met échte topsporters.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdag is altijd wel prima hier. Rond 11:00 uit bed rollen, 's middags traditioneel soep schranzen bij mijn oma, weer zuipen en darten kijken. Niks mis mee.
321 ken je, ookal is het van een coverquote:Op maandag 30 december 2019 19:00 schreef essnhills het volgende:
323 Silent Lucidity Queensr che![]()
322 Run Snow Patrol
321 The Man Who Sold The World (unplugged) Nirvana![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STEMLIJSTGENOT
![]()
318 Op Fietse Skik![]()
![]()
![]()
316 The Man With The Child In His Eyes Kate Bush![]()
313 Graceland Paul Simon
Niet te gek doenquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op maandag 30 december 2019 19:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja gek is dat. Ik neem mij altijd voro meer in muziek te posten maar op de een of andere manier komt dat er zelden van. Vooral sport enzo. En daar is de sfeer toch anders.
Die gedoog ik in zo'n uurquote:Op maandag 30 december 2019 19:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Genottelijk uurtje incoming wel
Alleen Skik wat minder, maar dat tolereren we dan wel
Ik zou sommige darters ook wel van de schans willen zien gaan hoor. Al wordt t dan meer schransspringen denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 19:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja darts en nieuwjaarsdag is wel een genot. Zoiets als schansspringen, maar dan met échte topsporters.
quote:
You bet! Jammer dat ik zo weg moetquote:Op maandag 30 december 2019 19:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is toch wel een bazen uur!!
ik neem aan dat je VOLGEND jaar bedoelt, dus heb ik zojuist een foto van deze post gemaakt...quote:Op maandag 30 december 2019 19:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik het echt echt echt doen..echt waar
Ja en eigenlijk is de sfeer gewoon kutter lol. Hatelijker en harder, omdat sport competatief is en niet gemoedelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 19:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja gek is dat. Ik neem mij altijd voro meer in muziek te posten maar op de een of andere manier komt dat er zelden van. Vooral sport enzo. En daar is de sfeer toch anders.
Ga lekker naar dartsen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou sommige darters ook wel van de schans willen zien gaan hoor. Al wordt t dan meer schransspringen denk ik.
Wat denken we van Van Gerwen vanavond? Nog niet geweldig gespeeld en met Aspinall voor de eerste keer echt tegenstand dit wk
Dat is ook wat overdreven. Ratajski en Anderson hebben goed partij geboden; alleen is Van Gerwen nog een klasse beter. Zal er van afhangen hoe lang Aspinall erin blifjt hangen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
met Aspinall voor de eerste keer echt tegenstand dit wk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |