SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Ik wel hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 22:09 schreef Ferdo het volgende:
Echt noot voor noot opgenomen, want Antonie kon beter acteren dan zingen. Maar je hoort dat er niet aan af.
Ja iemand moest hem makenquote:
Gelukkig zei je niet "Iemand moest hem afmaken"quote:
Inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 22:08 schreef PzKpfw het volgende: De lijst lijkt elk jaar wel sneller voorbij te gaan.
![]()
op plek 1783 wellicht ja.quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 29 december 2019 22:11 schreef Nizno het volgende:
geziennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
en nu naar boven!
fijne nacht nog
quote:Op zondag 29 december 2019 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende: [..] Leuk. Jullie ook al fan van t eerste uur?
dat gold ook voor Heroquote:Op zondag 29 december 2019 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hahaha dit staat wel lichtelijk te hoog, maar vooruit
quote:
Ouder worden sucksquote:
Jaquote:
Dit.quote:Op zondag 29 december 2019 22:12 schreef Poppejans het volgende:
Stiekem heerlijk dit!
Dat foute uur op Qmusic luister ik ook graag hier om, al die 90s platen
Jaaaaquote:Op zondag 29 december 2019 22:12 schreef Poppejans het volgende:
Stiekem heerlijk dit!
George is nog steeds de beste mol ooitquote:Op zondag 29 december 2019 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Toen er nog geen bekende Nederlanders meededen.
Vriendin?quote:
Ik heb die niet gezienquote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
George is nog steeds de beste mol ooit
Gelukkigquote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, ik zit weer op mijn zolderkamer hoor, maak jullie geen zorgen.
Wat had je er allemaal in staan?quote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Ze hebben 1 keer mijn lijstje gedraaid toen ik er eentje had ingestuurd![]()
#metooquote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb die niet gezien
Ik ben gaan kijken in het seizoen van Yvon Jaspers
Doe ik ook.quote:
Ik realiseer me nu dat CL&MT op het zelfde concert speelden als waar ik Hero live zag.quote:Op zondag 29 december 2019 22:12 schreef Poppejans het volgende:
Stiekem heerlijk dit!
Ik op die van mijquote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, ik zit weer op mijn zolderkamer hoor, maak jullie geen zorgen.
Your Smilequote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ouwe bazen Charlie & Theo. You're Smile mag er trouwens ook wel in
Ik kan dat echt niet onthouden....quote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de BN’ers tegenwoordig zo onbekend dat het toch weer soort van met onbekende Nederlanders is.quote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb die niet gezien
Hardcore feelingsquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ouwe bazen Charlie & Theo. Your Smile mag er trouwens ook wel in
Synchroonzolderkamerfokkenquote:
Pfff geen idee meer, heel afwisselend dat welquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat had je er allemaal in staan?
Hij is volgens mij op Youtube te vinden. In Portugal, geweldige molacties. Oogt wel lichtelijk gedateerd.quote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb die niet gezien
zijn ze nog bij elkaar danquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
En volgend jaar stopt dit gouden duo gewoon
quote:
da's de leeftijd!quote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet onthouden....Ik weet nu al niet meer wie vorig jaar de mol was en wie gewonnen heeft.
Was het de Megafestatie?quote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu dat CL&MT op het zelfde concert speelden als waar ik Hero live zag.
Waarschijnlijk haakt de helft straks af omdat ze morgen moeten werkenquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie hebben de brommer wel weer flink aangeslingerd.
Wel Hero gemist, hahahaquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
En wát een nummer om op binnen te komen
Overrated! Bij de abseilopdracht kon hij veel geld uit de pot houden, maar besloot hij het niet te doen.quote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de BN’ers tegenwoordig zo onbekend dat het toch weer soort van met onbekende Nederlanders is.
Ja precies, ik ken alleen Anitaquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de BN’ers tegenwoordig zo onbekend dat het toch weer soort van met onbekende Nederlanders is.
Ik had ook een cd van ze dat 'On Air' heet. Soort vroege best ofquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Your SmileMijn allereerste cd die ik ooit kocht
Nee dat wist ik nietquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij is volgens mij op Youtube te vinden. In Portugal, geweldige molacties. Oogt wel lichtelijk gedateerd.
Wist je dat ze in dat seizoen van Yvon eigenlijk een andere mol hadden, Roeland Fernhout? Maar die werd ziek en moest naar een paar dagen eruit. Toen is Yvon ingevallen. Publiek geheim.
Oh echt?quote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij is volgens mij op Youtube te vinden. In Portugal, geweldige molacties. Oogt wel lichtelijk gedateerd.
Wist je dat ze in dat seizoen van Yvon eigenlijk een andere mol hadden, Roeland Fernhout? Maar die werd ziek en moest naar een paar dagen eruit. Toen is Yvon ingevallen. Publiek geheim.
als het niet gaat, naar bed gaan jij...quote:
Zekerquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
En wát een nummer om op binnen te komen
Die heb ik ook. Nog veel gedraaid in het vorige millennium.quote:Op zondag 29 december 2019 22:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik had ook een cd van ze dat 'On Air' heet. Soort vroege best of
quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef Isorden het volgende:
I'll protect you from the hooded claw
Keep the vampires from your door![]()
pffff zuur ditquote:Op zondag 29 december 2019 22:15 schreef LTVDK het volgende:
Door het outro heenlullen en ook nog een stuk afkappen
hier ookquote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit is dus in the UK een kerstnummer.
quote:
de clip met het kerstverhaalquote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom dit ooit als kerstplaat is geclassificeerd is mij een raadsel. Op kerst op 1 staan is daar toch niet voldoende voor?
Die heb ik denk ik ook nog wel, en natuurlijk Charlottenburgquote:Op zondag 29 december 2019 22:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik had ook een cd van ze dat 'On Air' heet. Soort vroege best of
Mooi kado voor de late avond danquote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef houdjemond het volgende:
Vloeken in de kerk, maar ik ken dit niet denk ik
De clip hielp ook wel mee hoorquote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom dit ooit als kerstplaat is geclassificeerd is mij een raadsel. Op kerst op 1 staan is daar toch niet voldoende voor?
Ik kan me Marc-Marie nog herinneren en Menno Bentveld geloof ik. Toen keek ik het nog iig.quote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
WAT!?!?quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef houdjemond het volgende:
Can't stop ravingquote:
En Scooter, Sash en Eiffel 65 ontbreken ook.quote:
Dat is helemaal niet mogelijk.quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef houdjemond het volgende:
Dat is al 3, ik wedde 6..quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
The power of looooooove
a force from abooooooooove
okquote:
Dat snap ik ook niet. Het is wel een prachtig nummer, ook tijdens Kerst.quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
okquote:
Pepsi Pop ‘97.quote:
Daarom is Patricia Paay er ook zo gek op.quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef DireStraits7 het volgende:
Wat een verschrikkelijke zeikplaat is dit toch...
Marc Marie was fantatisch in WIDMquote:Op zondag 29 december 2019 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan me Marc-Marie nog herinneren en Menno Bentveld geloof ik. Toen keek ik het nog iig.
Maar hier wordt ie niet ineens veel meer gedraaid met kerst toch? iig niet zoals de andere kerstplaten.quote:
Als we zo door gaan wil ik Lasgo er ook in.quote:Op zondag 29 december 2019 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Scooter, Sash en Eiffel 65 ontbreken ook.
Nederland is een smakeloos land.
herken je het echt niet?quote:Op zondag 29 december 2019 22:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja ik zit zelf ook echt van "hoe dan"
quote:Op zondag 29 december 2019 22:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Daarom is Patricia Paay er ook zo gek op.
quote:Op zondag 29 december 2019 22:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat is al 3, ik wedde 6..
Ik verhoog naar allemaal
Ik weet het, schandalig dit want het is wel mooiquote:
quote:
Hoe klonk dat dan?quote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu dat CL&MT op het zelfde concert speelden als waar ik Hero live zag.
En Sylver.quote:Op zondag 29 december 2019 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als we zo door gaan wil ik Lasgo er ook in.
Chocolade bedoel je?quote:
Ahahahahs daar was ik ook geloof ik! Aaron Carter was er ookquote:Op zondag 29 december 2019 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Pepsi Pop ‘97.Met goden zoals Aqua, Justin Timberlake (en de rest), Backstreet Boys, All Saints, Robyn en Tim Immers.
Ging best, maar nummertje stuiteren hakt er in.quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het niet gaat, naar bed gaan jij...
Tim Immers die niet in de Top 2000 staat. Nederlandquote:Op zondag 29 december 2019 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Pepsi Pop ‘97.Met goden zoals Aqua, Justin Timberlake (en de rest), Backstreet Boys, All Saints, Robyn en Tim Immers.
Jaaaaquote:Op zondag 29 december 2019 22:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik weet het, schandalig dit want het is wel mooi![]()
Was een duet toch?quote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Jennifer rush of van huey Lewis?
Dat is potverdorie een goeie line-upquote:Op zondag 29 december 2019 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Al 21 jaar ;-)quote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Dit is wel een blijvertje hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Welke van de twee acts? Ik denk met een hoop playback maar Hero was wel de klapper van de avond, iedereen meezingen (dus je kon niet horen of het playback of vals was).quote:
weet iemand hier nog wie Huey Lewis ?quote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Jennifer rush of van huey Lewis?
Ik zou daar ook naartoe willenquote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is potverdorie een goeie line-up
Zou nu ook gewoon nog volle zalen trekken.
Hero bedoelde ik inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Welke van de twee acts? Ik denk met een hoop playback maar Hero was wel de klapper van de avond, iedereen meezingen (dus je kon niet horen of het playback of vals was).
William Orbitgenot Pure Shores van All Saints is absoluut Top2000 materiaalquote:Op zondag 29 december 2019 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt die nog wel is met iets News?quote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
weet iemand hier nog wie Huey Lewis ?
Geloof dat ie in Barcelona zitquote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Zorro het volgende:
Maar is Frankie nou in Hollywood of hoe zit dat?
Die ging nietquote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Zorro het volgende:
Goeie vraag, is hij echt daadwerkelijk gegaan en is hij ooit aangekomen?quote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Zorro het volgende:
Ja dat soort vragen he.quote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Zorro het volgende:
Nee die is gewoon nog steeds onderweg, waardeloos richtingsgevoel die vent.quote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 22:15 schreef DireStraits7 het volgende:
Jullie hebben trouwens behoorlijk gepost vandaag...
Hoe was het in Beeld & Geluid vandaag?quote:Op zondag 29 december 2019 22:15 schreef DireStraits7 het volgende:
Jullie hebben trouwens behoorlijk gepost vandaag...
Ken je die grap van Frankie die.....quote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Zorro het volgende:
En was de weg nou recht of krom?quote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat soort vragen he.
Is Berend Botje ooit in Zuid-Laren aangekomen?
Als je iedereen weglaat m.u.v. Justin al, lijkt me.quote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is potverdorie een goeie line-up
Zou nu ook gewoon nog volle zalen trekken.
Ze hadden toen alleen nog I know where it’s at uit.quote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
William Orbitgenot Pure Shores van All Saints is absoluut Top2000 materiaal
Alleen als hij terug gaat naar de toekomstquote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Komt die nog wel is met iets News?
Frankie Turner > Frankie Goes to Hollywoodquote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ken je die grap van Frankie die.....
Zat zeker in dat bootje bij Berend Botjequote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die is gewoon nog steeds onderweg, waardeloos richtingsgevoel die vent.
Ja, maar dat heeft hij er in de sportschool wel weer afgekregen.quote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goeie vraag, is hij echt daadwerkelijk gegaan en is hij ooit aangekomen?
Gisteren al uitgebreid over gehad, maar zo eensquote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
William Orbitgenot Pure Shores van All Saints is absoluut Top2000 materiaal
een wijf dus...quote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die is gewoon nog steeds onderweg, waardeloos richtingsgevoel die vent.
Die was toch ook naar Amerika uiteindelijk? Misschien ook wel naar Hollywood. Is ie ergens samen met Frankie aan het zoeken.quote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat soort vragen he.
Is Berend Botje ooit in Zuid-Laren aangekomen?
Oi!quote:
zie je wel, zitten ze toch in hetzelfde schuitjequote:Op zondag 29 december 2019 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die was toch ook naar Amerika uiteindelijk? Misschien ook wel naar Hollywood. Is ie ergens samen met Frankie aan het zoeken.
quote:Op zondag 29 december 2019 22:22 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het origineel van Boris toch beter
Sta je nu nog steeds achter die 2e quote Ess?quote:Op zondag 31 december 2017 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja zeg![]()
Ik ben niet helemaal barbaars
Herman Finkers:quote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zat zeker in dat bootje bij Berend Botje
Ik heb een fantastisch richtingsgevoel!quote:
Nee, in Goes.quote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Zorro het volgende:
Dat was nou niet echt een sneer.quote:Op zondag 29 december 2019 22:22 schreef FlyingEagle het volgende:
De sneren naar Stenders blijven maar komen
quote:Op zondag 29 december 2019 22:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Sta je nu nog steeds achter die 2e quote Ess?
dat kan niet, want je bent een vrouw.quote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een fantastisch richtingsgevoel!
Zocht iets over dat drankspel met gijsquote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wtf doe je met posts van 2 jaar geleden
Maar ook dit keer had hij een geslaagd relletje neergezet.quote:Op zondag 29 december 2019 22:22 schreef FlyingEagle het volgende:
De sneren naar Stenders blijven maar komen
Dat 'helemaal' is nogal een ruim genomen begrip inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef molloot200 het volgende:
"Je hoort ze allemaal helemaal"
Helemaal
Helemaal
Ik ben tot nu toe altijd gewoon weer thuis gekomenquote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat kan niet, want je bent een vrouw.
Idem Magic.quote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk niet dat we 30 jaar geleden hadden verwacht dat Holly Johnson nu nog zou leven
Jajaquote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zocht iets over dat drankspel met gijs
en toen zag ik deze
Hoe was je concertquote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Dit intro doet me denken aan het intro van House of Cards.
thuiskomen is meestal het probleem niet...quote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe altijd gewoon weer thuis gekomen
Er staat Albumversie in dat mailtje van mn stemlijst, dus ik hoop dat ze em helemaal draaienquote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef Kyran het volgende:
Helemaal ...straks kappen ze Freebird weer persoon af, kutapen
Voor hem kwamen de remmers net op tijd.quote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk niet dat we 30 jaar geleden hadden verwacht dat Holly Johnson nu nog zou leven
Idd. Was nog bestwel een doodsvonnis toenquote:
Die heeft gewoon heerlijk schijt.quote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar ook dit keer had hij een geslaagd relletje neergezet.
Was top, lekker funkie brass band.quote:
Dat zou mad genieten zijnquote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Er staat Albumversie in dat mailtje van mn stemlijst, dus ik hoop dat ze em helemaal draaien
Ook één die nog net op tijd de juiste pillen kon krijgen.quote:
Maar even los daarvan, ik heb een uitstekend richtingsgevoel!quote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
thuiskomen is meestal het probleem niet...
Je laat je kaarten zien!quote:
en met recht... dit is minstens top 250 materiaal!quote:
Zwarte muziek doet het heel slecht dicht jaar. Alleen Kiwanuka ontspringt de dans.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar even los daarvan, ik heb een uitstekend richtingsgevoel!
Als mijn rijinstructeur zegt dat ik rechtsaf moet dan ga ik rechtsaf, en als hij zegt dat ik linksaf moet dan ga ik ook rechtsaf! Ik heb een goed gevoel bij die richting
[..]
Als mijn rijinstructeur zegt dat ik rechtsaf moet dan ga ik rechtsaf, en als hij zegt dat ik linksaf moet dan ga ik ook rechtsaf! Ik heb een goed gevoel bij die richting
Klinkt goed, moet je eigenlijk in de zomer horenquote:Op zondag 29 december 2019 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was top, lekker funkie brass band.
Eensch.quote:Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
en met recht... dit is minstens top 250 materiaal!
[..]
Nee maar serieus, was echt ff opzoek naar die post over Gijs en drinken bij intros/outros vol lullenquote:
dat moet anders volgend jaar!quote:Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zwarte muziek doet het heel slecht dicht jaar. Alleen Kiwanuka ontspringt de dans.
quote:"Goeie auto, maar hij slaat nogal gauw af..." "Oh dat komt slecht uit, want ik moet rechtdoor!"
[..]
Jogens, even allemaal kijken: Tommeke is af! Wie schrijft mee?quote:Op zondag 29 december 2019 22:27 schreef Tommeke het volgende:
Papa was a Rolling Stone, wat een vreselijk nummer is dit toch.
Er gebeurt helemaal niks in dit nummer.
En alle boerennummers zijn gestegen. Ik zie een trend.quote:Op zondag 29 december 2019 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat moet anders volgend jaar!
stelletje racisten!
Even verbeterd voor jequote:Op zondag 29 december 2019 22:27 schreef essnhills het volgende:
Where ever he lay his hat was his home![]()
![]()
Ohja dat lijkt me wel watquote:Op zondag 29 december 2019 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is de auto die Herman Finekrs te koop heeft wat voor je?
[..]
Zeker. Was afscheid van huidige venue, helaas, mooi plekje wel altijd.quote:Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Klinkt goed, moet je eigenlijk in de zomer horen
Ooh dat heb ik gemistquote:Op zondag 29 december 2019 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gisteren al uitgebreid over gehad, maar zo eens
Pas maar op straks ontdekt sylvana de top2000 nog.quote:Op zondag 29 december 2019 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat moet anders volgend jaar!
stelletje racisten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |