Ja dat soort vragen he.quote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Zorro het volgende:
Maar is Frankie nou in Hollywood of hoe zit dat?
Nee die is gewoon nog steeds onderweg, waardeloos richtingsgevoel die vent.quote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 22:15 schreef DireStraits7 het volgende:
Jullie hebben trouwens behoorlijk gepost vandaag...
Hoe was het in Beeld & Geluid vandaag?quote:Op zondag 29 december 2019 22:15 schreef DireStraits7 het volgende:
Jullie hebben trouwens behoorlijk gepost vandaag...
Ken je die grap van Frankie die.....quote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Zorro het volgende:
En was de weg nou recht of krom?quote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat soort vragen he.
Is Berend Botje ooit in Zuid-Laren aangekomen?
Als je iedereen weglaat m.u.v. Justin al, lijkt me.quote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is potverdorie een goeie line-up
Zou nu ook gewoon nog volle zalen trekken.
Ze hadden toen alleen nog I know where it’s at uit.quote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
William Orbitgenot Pure Shores van All Saints is absoluut Top2000 materiaal
Alleen als hij terug gaat naar de toekomstquote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Komt die nog wel is met iets News?
Frankie Turner > Frankie Goes to Hollywoodquote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ken je die grap van Frankie die.....
Zat zeker in dat bootje bij Berend Botjequote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die is gewoon nog steeds onderweg, waardeloos richtingsgevoel die vent.
Ja, maar dat heeft hij er in de sportschool wel weer afgekregen.quote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goeie vraag, is hij echt daadwerkelijk gegaan en is hij ooit aangekomen?
Gisteren al uitgebreid over gehad, maar zo eensquote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
William Orbitgenot Pure Shores van All Saints is absoluut Top2000 materiaal
een wijf dus...quote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die is gewoon nog steeds onderweg, waardeloos richtingsgevoel die vent.
Die was toch ook naar Amerika uiteindelijk? Misschien ook wel naar Hollywood. Is ie ergens samen met Frankie aan het zoeken.quote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat soort vragen he.
Is Berend Botje ooit in Zuid-Laren aangekomen?
Oi!quote:
zie je wel, zitten ze toch in hetzelfde schuitjequote:Op zondag 29 december 2019 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die was toch ook naar Amerika uiteindelijk? Misschien ook wel naar Hollywood. Is ie ergens samen met Frankie aan het zoeken.
quote:Op zondag 29 december 2019 22:22 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het origineel van Boris toch beter
Sta je nu nog steeds achter die 2e quote Ess?quote:Op zondag 31 december 2017 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja zeg![]()
Ik ben niet helemaal barbaars
Herman Finkers:quote:Op zondag 29 december 2019 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zat zeker in dat bootje bij Berend Botje
Ik heb een fantastisch richtingsgevoel!quote:
Nee, in Goes.quote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Zorro het volgende:
Dat was nou niet echt een sneer.quote:Op zondag 29 december 2019 22:22 schreef FlyingEagle het volgende:
De sneren naar Stenders blijven maar komen
quote:Op zondag 29 december 2019 22:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Sta je nu nog steeds achter die 2e quote Ess?
dat kan niet, want je bent een vrouw.quote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een fantastisch richtingsgevoel!
Zocht iets over dat drankspel met gijsquote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wtf doe je met posts van 2 jaar geleden
Maar ook dit keer had hij een geslaagd relletje neergezet.quote:Op zondag 29 december 2019 22:22 schreef FlyingEagle het volgende:
De sneren naar Stenders blijven maar komen
Dat 'helemaal' is nogal een ruim genomen begrip inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef molloot200 het volgende:
"Je hoort ze allemaal helemaal"
Helemaal
Helemaal
Ik ben tot nu toe altijd gewoon weer thuis gekomenquote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat kan niet, want je bent een vrouw.
Idem Magic.quote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk niet dat we 30 jaar geleden hadden verwacht dat Holly Johnson nu nog zou leven
Jajaquote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zocht iets over dat drankspel met gijs
en toen zag ik deze
Hoe was je concertquote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Dit intro doet me denken aan het intro van House of Cards.
thuiskomen is meestal het probleem niet...quote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe altijd gewoon weer thuis gekomen
Er staat Albumversie in dat mailtje van mn stemlijst, dus ik hoop dat ze em helemaal draaienquote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef Kyran het volgende:
Helemaal ...straks kappen ze Freebird weer persoon af, kutapen
Voor hem kwamen de remmers net op tijd.quote:Op zondag 29 december 2019 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk niet dat we 30 jaar geleden hadden verwacht dat Holly Johnson nu nog zou leven
Idd. Was nog bestwel een doodsvonnis toenquote:
Die heeft gewoon heerlijk schijt.quote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar ook dit keer had hij een geslaagd relletje neergezet.
Was top, lekker funkie brass band.quote:
Dat zou mad genieten zijnquote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Er staat Albumversie in dat mailtje van mn stemlijst, dus ik hoop dat ze em helemaal draaien
Ook één die nog net op tijd de juiste pillen kon krijgen.quote:
Maar even los daarvan, ik heb een uitstekend richtingsgevoel!quote:Op zondag 29 december 2019 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
thuiskomen is meestal het probleem niet...
Je laat je kaarten zien!quote:
en met recht... dit is minstens top 250 materiaal!quote:
Zwarte muziek doet het heel slecht dicht jaar. Alleen Kiwanuka ontspringt de dans.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar even los daarvan, ik heb een uitstekend richtingsgevoel!
Als mijn rijinstructeur zegt dat ik rechtsaf moet dan ga ik rechtsaf, en als hij zegt dat ik linksaf moet dan ga ik ook rechtsaf! Ik heb een goed gevoel bij die richting
[..]
Als mijn rijinstructeur zegt dat ik rechtsaf moet dan ga ik rechtsaf, en als hij zegt dat ik linksaf moet dan ga ik ook rechtsaf! Ik heb een goed gevoel bij die richting
Klinkt goed, moet je eigenlijk in de zomer horenquote:Op zondag 29 december 2019 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was top, lekker funkie brass band.
Eensch.quote:Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
en met recht... dit is minstens top 250 materiaal!
[..]
Nee maar serieus, was echt ff opzoek naar die post over Gijs en drinken bij intros/outros vol lullenquote:
dat moet anders volgend jaar!quote:Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zwarte muziek doet het heel slecht dicht jaar. Alleen Kiwanuka ontspringt de dans.
quote:"Goeie auto, maar hij slaat nogal gauw af..." "Oh dat komt slecht uit, want ik moet rechtdoor!"
[..]
Jogens, even allemaal kijken: Tommeke is af! Wie schrijft mee?quote:Op zondag 29 december 2019 22:27 schreef Tommeke het volgende:
Papa was a Rolling Stone, wat een vreselijk nummer is dit toch.
Er gebeurt helemaal niks in dit nummer.
En alle boerennummers zijn gestegen. Ik zie een trend.quote:Op zondag 29 december 2019 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat moet anders volgend jaar!
stelletje racisten!
Even verbeterd voor jequote:Op zondag 29 december 2019 22:27 schreef essnhills het volgende:
Where ever he lay his hat was his home![]()
![]()
Ohja dat lijkt me wel watquote:Op zondag 29 december 2019 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is de auto die Herman Finekrs te koop heeft wat voor je?
[..]
Zeker. Was afscheid van huidige venue, helaas, mooi plekje wel altijd.quote:Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Klinkt goed, moet je eigenlijk in de zomer horen
Ooh dat heb ik gemistquote:Op zondag 29 december 2019 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gisteren al uitgebreid over gehad, maar zo eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |