Chocolade bedoel je?quote:
Ahahahahs daar was ik ook geloof ik! Aaron Carter was er ookquote:Op zondag 29 december 2019 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Pepsi Pop ‘97.Met goden zoals Aqua, Justin Timberlake (en de rest), Backstreet Boys, All Saints, Robyn en Tim Immers.
Ging best, maar nummertje stuiteren hakt er in.quote:Op zondag 29 december 2019 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het niet gaat, naar bed gaan jij...
Tim Immers die niet in de Top 2000 staat. Nederlandquote:Op zondag 29 december 2019 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Pepsi Pop ‘97.Met goden zoals Aqua, Justin Timberlake (en de rest), Backstreet Boys, All Saints, Robyn en Tim Immers.
Jaaaaquote:Op zondag 29 december 2019 22:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik weet het, schandalig dit want het is wel mooi![]()
Was een duet toch?quote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Jennifer rush of van huey Lewis?
Dat is potverdorie een goeie line-upquote:Op zondag 29 december 2019 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Al 21 jaar ;-)quote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Dit is wel een blijvertje hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Welke van de twee acts? Ik denk met een hoop playback maar Hero was wel de klapper van de avond, iedereen meezingen (dus je kon niet horen of het playback of vals was).quote:
weet iemand hier nog wie Huey Lewis ?quote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Jennifer rush of van huey Lewis?
Ik zou daar ook naartoe willenquote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is potverdorie een goeie line-up
Zou nu ook gewoon nog volle zalen trekken.
Hero bedoelde ik inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Welke van de twee acts? Ik denk met een hoop playback maar Hero was wel de klapper van de avond, iedereen meezingen (dus je kon niet horen of het playback of vals was).
William Orbitgenot Pure Shores van All Saints is absoluut Top2000 materiaalquote:Op zondag 29 december 2019 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt die nog wel is met iets News?quote:Op zondag 29 december 2019 22:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
weet iemand hier nog wie Huey Lewis ?
Geloof dat ie in Barcelona zitquote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Zorro het volgende:
Maar is Frankie nou in Hollywood of hoe zit dat?
Die ging nietquote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Zorro het volgende:
Goeie vraag, is hij echt daadwerkelijk gegaan en is hij ooit aangekomen?quote:Op zondag 29 december 2019 22:20 schreef Zorro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |