Waarschijnlijk haakt de helft straks af omdat ze morgen moeten werkenquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie hebben de brommer wel weer flink aangeslingerd.
Wel Hero gemist, hahahaquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
En wát een nummer om op binnen te komen
Overrated! Bij de abseilopdracht kon hij veel geld uit de pot houden, maar besloot hij het niet te doen.quote:Op zondag 29 december 2019 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
George is nog steeds de beste mol ooit
Hahaha inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de BN’ers tegenwoordig zo onbekend dat het toch weer soort van met onbekende Nederlanders is.
Ja precies, ik ken alleen Anitaquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de BN’ers tegenwoordig zo onbekend dat het toch weer soort van met onbekende Nederlanders is.
Ik had ook een cd van ze dat 'On Air' heet. Soort vroege best ofquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Your SmileMijn allereerste cd die ik ooit kocht
Nee dat wist ik nietquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij is volgens mij op Youtube te vinden. In Portugal, geweldige molacties. Oogt wel lichtelijk gedateerd.
Wist je dat ze in dat seizoen van Yvon eigenlijk een andere mol hadden, Roeland Fernhout? Maar die werd ziek en moest naar een paar dagen eruit. Toen is Yvon ingevallen. Publiek geheim.
Oh echt?quote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij is volgens mij op Youtube te vinden. In Portugal, geweldige molacties. Oogt wel lichtelijk gedateerd.
Wist je dat ze in dat seizoen van Yvon eigenlijk een andere mol hadden, Roeland Fernhout? Maar die werd ziek en moest naar een paar dagen eruit. Toen is Yvon ingevallen. Publiek geheim.
als het niet gaat, naar bed gaan jij...quote:
Zekerquote:Op zondag 29 december 2019 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
En wát een nummer om op binnen te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |